כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אוהד שביט - צלם

אוהד שביט - צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0524567870
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אוהדי צלם בחסד ואדם מדהים. שתבינו שהתחתנו השבוע אז עדיין אין לנו את התמונות, אבל קיבלנו כבר הצצה ותראו בעצמכן שאין מילים לתאר כמה שהוא מוכשר!!! מעבר לזה, הוא קסם אמיתי ונשמה טובה והיה לנו הכי כייף איתו בעולם במשך יום שלם. תחשבו שהצלם זה הגורם שנמצא איתכם לאורך כל היום - אז החיבור מבחינת אנרגיות הוא סופר קריטי ועושה את ההבדל כי זה בא לידי ביטוי בשחרור שלכם בתמונות כשאתם עם מישהו שזורם לכם איתו. אוהד נתן לנו להרגיש הכי בנוח בעולם, הרים לנו ברמות ועשה הכי שמח בעולם. אין כאלה מבטיחה לכן!
הצג עוד

Yarin   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
האמת שהגעתי לאוהד דרך חבר של חבר שהמליץ עליו, התחתנו ב-30.8 במערה בבית גוברין ואני חייב להגיד שבלי אוהד האירוע לא היה נראה אותו דבר!! היה לנו חשוב למצוא צלם שמבין אותנו כזוג, ושיצליח לתפוס אותנו ברגעים ה'טבעיים' שלנו, מישהו שנרגיש איתו בנח ובאותו זמן שלא נרגיש שהוא שם. לבחור באוהד הייתה בפער הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה! קודם כל כאדם הוא מדהים!! נעים הליכות, סימפטי ומקשיב, וברמה המקצועית הוא פשוט אלוף!! ממליץ לכל מי שרואה את זה פשוט להרים אליו טלפון ולקבוע פגישה, בנוסף הוא לא דואג רק לסטילס, אלא גם לוידאו של החתונה!בקצרה - אוהד אנחנו אוהבים אותך!! תודה על הכל!!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשחברה טובה שלי אמרה לי שיש לה את הצלם המושלם בשבילנו לחתונה שלנו.מייד שלחה לי את המספר של אוהד ויצרתי איתו קשר עוד באותו יום!כבר בשיחה הראשונה הרגשתי ווייב מדהים מאוהד, גרם לי להרגיש בטוחה ומשוכנעת שהוא הצלם שהכי יתאים לנו בעולם ליום המרגש הזה!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את העבודות של אוהד ראיתי מתמונות חינה של חברה שלי ומאוד התרשמתי מהתמונות החדות, הנקיות, שתופסות את הרגע ולא מבויימות.החלטתי שלחתונה שאני דבר ראשון אני סוגרת עם אוהד! הוא הגיע במיוחד מאשקלון לאזור המרכז. הוא הבין את החשש שלי, כי אני לא יודעת ואוהבת להצטלם והוא פשוט זרם איתנו ונתן לנו הרגשה ככ כיפית וקלילה! שבוע אחרי החתונה אוהד טס לחו"ל.. והוא היה ככ אחראי ותקתקן והוא ערך את התמונות ושלח לי לבחירה תוך פחות משבוע)!!!( אין דברים כאלה! כל יום הוא תיזכר אותי כי הוא רצה לקדם את בחירת התמונות לאלבום.. יש דברים כאלה?! שומעת על זוגות ששנים אחרי החתונה עוד לא בחרו תמונות. רק בזכות האחריות שלו יש לנו אלבום מהמם!!
הצג עוד

Lotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לאוהד הגעתי אחרי שראיתי תמונות מחתונה של חברה, ופשוט הבנתי שהוא הצלם בשבילי! תופס רגעים בצורה מושלמת ולא מתאמצת, והכי חשוב נתן לנו, בתור זוג שלא מצטלם בכלל ומובל מהסיטואציה, להרגיש הכי בנוח שיש.
הצג עוד

רות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מדהים !! שירותי מכיל מקצועי לא יכולתי לבקש לעצמי טוב מזה ביום כזה לחוץ
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את אוהד אני מכירה כבר שנים.. עשינו יחד צילומי זוגיות, צילומי תדמית לעסק שלי וכמובן שצילם אותנו גם בחתונה. הוא מוכשר ברמות על, אמן עם המצלמה ויש לו ראיה מיוחדת. הוא יודע לתפוס את הרגעים הקסומים ביותר וגם נותן הרגשה ביטחון ומקליל את האווירה מאודדד
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up