כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים

אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723929934
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תמר   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
כחצי שנה לפני האירוע קיימנו פגישה מקדימה עם אלה שבה עברנו יחד על פרטי האירוע שתוכנן עד כה.אלה דאגה לשאול אותנו על אילו דברים חשובים לנו ועל האירוע.במשך כל הזמן הייתה זמינה לשאלות והמלצות על ספקים שהיינו צריכים ונתנה מענה אדיב לכל מה ששאלנו.כשהגענו לאולם כבר ראינו את אלה מארגנת את כל מה שביקשנו, עם חיבוקים חמים לכולנו.במהלך האירוע אלה דאגה שהכל יזרום ויזוז כמו צריך, הכל עם חיוך ואהבה.נהנינו מאוד מהשירות ומתשומת הלב לפרטים הקטנים של אלה ושמחנו לשמוע גם מהמשפחות על כמה שהיא עזרה ותפעלה את הכל!💃🏻אלה נשארה איתנו עד הרגע האחרון, ווידאה שכל מה שהגיע איתנו (סלסלות וכו') יחזור איתנו ולא הלכה עד שהיינו במיניבוס חזרה, שגם איתו היא דאגה לוודא שמגיע בזמן❤️
הצג עוד

batchenh   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אלה הייתה פשוט קסם של מפיקה, והרגישה כמו עוד חברה טובה (שאפשר לבוא אליה עם כל הבקשות והרצונות שלא נעים באמת לבקש מחברה...). היה כל כך נעים ומרגיע לדעת שהיא שם, מהרגע הראשון ועוד מלפני החתונה היא נתנה לנו תחושה שהיא בשליטה על כל העניינים, מהפרט הכי קטן ועד צפייה מראש של בעיות פוטנציאליות. סמכנו עליה בעיניים עצומות. אלה ידעה לתת לנו הוראות ברורות מאוד כשזה מה שהיינו צריכים, וידעה גם להיות זורמת וגמישה עם כל דבר שרצינו/כל דבר שקרה תוך כדי האירוע. תמיד דברים ישתבשו ותמיד לא הכל ילך בדיוק כפי שתוכנן, אבל מפיקה טובה תדע להוציא את המקסימום מכל סיטואציה, תעדכן אותנו במה שהיא יודעת שחשוב לנו ותעסיק אותנו רק בדברים הקריטיים באמת.אין ספק שהיא מקצוענית ומנוסה. ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו אל אלה דרך המלצה של חברה שאלה מפיקה את החתונה שלה. מפה הדרך להתאהבות הייתה קצרה ביותר. הכרנו בחורה מהממת, עם אופי קסום, נעימה, מקצוענית, מהממת, עם חיוך ענק, שהפכה לנו את כל "פרוייקט" החתונה לדבר הכי רגוע שיכל להיות.אלה ידעה לייעץ, להכווין, להמליץ ולעזור בהכל. נתנה ספייס איפה שצריך , ואני בתור חולת שליטה שעיצבה את החתונה לבד, יכלתי לסמוך על אלה בעיניים עצומות, כאילו הייתה אני.באמת שכל החוויה הייתה מקצועית בטירוף, עם זמינות מתי שרק היינו צריכים, ועם אפשרות לנשום בשבוע החתונה- בה כל ה"עומס" עבר אל אלה, ולנו היתה את האפשרות להירגע.ממליצים על אלה בעיניים עצומות!!!איזה כיף למי שהולך לפגוש אותה, ולמי שהיא הולכת להפיק לו את החתונה.אין לי שמץ של מושג מה היינו עושים בלי אלה. הבחירה הכי מדויקת ונכונה בחתונה הזאת ! אנחנו כבר מאוהבים באלה, בקרוב אצלכם ;)
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
וואו ואווו!! אין על אלה בעולם, היה לנו פשוט מושלם!!!אלה בחורה סופר מקצועית - ישר שהכרנו הרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך עליה שהחתונה תעבור בצורה המוצלחת ביותר!אלה יודעת לדבר עם ספקים, הכי שירותית, זמינה לכל שאלה ונותנת יחס אישי ומסור לכל דבר שביקשנו. אלה דואגת לכל פרט מהקטן ביותר לגדול, נותנת תמיד פתרונות ומענה לכל צורך שעולה והכל בחיוך, סבלנות והבנה. ממליצים בחום ואהבה!!
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בזה שהבנו שיש לנו חתונה יחסית גדולה של מעל 400 אורחים, ולכן רצינו לקחת מנהלת אירוע חיצונית. קיבלנו המלצה חמה מחברה על אלה, והחלטנו לדבר איתה. כבר בשיחה הראשונית איתה היה חיבור מעולה, והיה לנו פשוט כיף להתנהל מולה לאורך כל הדרך עד לחתונה, תוך כדי החתונה ואחריה. אלה מקצועית, תקתקנית, מקסימה ופשוט גרמה לאירוע שלנו להיות מושלם מכל הבחינות! ממליצים עליה בחוםםםם!!
הצג עוד

Dotan   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
ואו ואו ואו, אין על אלה בעולם, היה לנו מושלם!!!אלה סופר מקצועית, יודעת לדבר עם ספקים, לשאול את השאלות הנכונות ולהתמקח אם צריך. הכי שירותית, זמינה לכל שאלה ונותנת יחס אישי ומסור. דואגת להכל מאיפה לקנות בגדים, שטויות למסיבה, באיזה רחוב להחנות ועד ללמצוא פתרון לאורח עם צרכים ספציפיים כמו נכות או אלרגיה. אפילו עזרה לנו להכין את התפאורה באולם. והכל בחיוך, בסבלנות והבנה. ממליצים בחום. תודה רבה
הצג עוד

Vadim   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ניכר כי בחרנו מדויק להפליא.אלה מקסימה, רגישה, קשובה ותקתקנית. ברור לחלוטין שבאה מתוך שליחות ורצון להפוך את היום שלנו למושלם ובלתי נשכח.מהליווי הראשוני של איך בכלל מתחילים את המסע, לרגע בו מעצבת את השולחנות ושולחן הכניסה, דאגת בחיוך ונועם לכל אורח וצורך שעלה עד לחופה בה התרגשת איתנו כחברת לב מהממת.ממליצים בחום אם תרצו ראש שקט וליהנות באמת מהחתונה שלכם בלי להתעסק בכלום מלבד לאהובבבתודה ענקית לאלה ובהנאה וברכה לכולכם
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את אלה פגשנו כחודש וחצי לפני החתונה שלנו בג׳ונה והיא הציגה את עצמה כמנהלת האירוע שלנו. מהרגע הראשון היא הייתה נחמדה, סבלנית, מקצועית ונוצרה איתה כימיה טובה!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אלה המהממת הכרנו מטעם הג׳ונה, האולם שהתחתנו בו. בחרנו לארגן לבד את החתונה ולסמוך על המנהל אירוע שנקבל מטעמם עוד לפני שבכלל הכרנו, שמענו הרבה דברים על מנהלי אירוע מטעם האולמות טובים ופחות טובים, שמענו כמה זה רע לארגן חתונה לבד וכמה התעסקות יש ועדיין הלכנו על זה... את אלה פגשנו תקופה לפני החתונה וכבר בשנייה הראשונה הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך, אלה הייתה שם לעזור ולתמוך, הייתה לכל שיגעון או בקשה וברגע האמת ביום החתונה וואוווווווו מעבר לכל ציפייה אפשריתתת!!!! מהחיוך הראשון שהגענו לאולם היא דאגה לכל פרט קטן, כל הדברים שדאגתי להביא לה לפני החתונה היו מסודרים, הכל היה מתוקתק ברמה הכי גבוהה שיש- במהלך האירוע לא התעסקתי בכלום חוץ מלהנות! הראש שלי היה שקט, הרגשתי משוחררת וחופשייה בזכותה, הרגשתי שהחתונה שלי מתנהלת בצורה הכי טובה שיש, מהלוז המדוייק של כל דבר לתוצאה מושלמת. הרגשתי סיפוק מטורף אחרי החתונה כי הרגשתי שהיה מושלם וזה באמת בזכותה!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראיתי פרסום ממומן של מיט4מיט בפייסבוק עם התמונה של אלה. העיניים שלה מיד תפסו אותי וידעתי שאלה העיניים שאני רוצה להסתכל עליהם בחתונה כדי לדעת שהכל בסדר והכל עובד כמו שצריך. השיחה הראשונית עם אלה היתה מדהימה והתאהבתי. לא הייתי צריכה לחפש בכלל עוד מנהלות אירוע כי ידעתי שמצאתי את הכי טובה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up