כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נבות בן ברק

נבות בן ברק

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723726875
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
OriCH   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
זכינו שנבות חיתן אותנו. היה תענוג! נבות היה קשוב ומדוייק, הנעים את החופה בנגינה ושירה ואפילו שר את הכתובה. הוא הקפיד על הפרטים ההלכתיים, ויחד עם זאת עשה זאת ברגישות ובנעימות. ממליצים מכל הלב!

Tuvia   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
את הרב נבות הכרנו בחתונה של אחותי, הוא חיתן אותה ואת בעלה.בגדול אין לי מילים לתאר את נבות בנאדם ואו, עשה לנו את החופה מעניינת ראיתי את כולם שרים איתו ונהנים לא שמעתי דיבורים מאחורה כמו שתמיד שומעים , את השירים בחופה לא ביקשנו הוא פשוט ידע איזה שירים אנחנו רוצים והוא פשוט שר אותם . עשה לנו את החופה מרגשת מעניינת והכי חשוב עשה אותנו מאושרים בחופה שלנו.המלצה אישית, גם אם לא נבות אל תתפשרו על רב משעמם בחופה שלכם אתם תודו לי אחר כך.
הצג עוד

Ifat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו אין לי מילים , איש נדיר , מקסים וקשובהחופה הייתה מרגשת שלא נשארה עין אחת יבשה, חייבת להגיד קצת חששתי מטקס דתי ואבל זה היה משהו אחר ..כל מה שקיוונו ויותר מזה נכח בטקס היפיפהשל האיחוד.תודה רבה איש יקר הפכת את הדמיון למציאות!
הצג עוד

אהוביה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
במפגשים הראשונים קיבלנו תמיכה מטורפת שלא קיבלנו אפילו מהורינו לגבי ההחלטה להתחתן, נבות תמך בנו והקאה לנו שאנחנו עושים את ההחלטה הנכונה וכמה מיוחדים אנחנו. הוא הסביר לנו במדויק כל מה שצריך לדעת והגענו מאוד מוכנים ליום החתונה. התהליך שעשינו איתו היה מדהים וכל מפגש הרגשנו רק משוכנעים יותר בהחלטתנו ובציפייה ליום הגדול. החופה הייתה מדהימה ונבות ליווה בניגון כל שלב מה שיצר אווירה מדויקת של מה שניסינו להעביר ובכך הפך את החופה למרגשת ומעלה התרגשות עד דמעות. כל התהליך של לפני החתונה לא היה אוצו הדבר לולא ההדרכה והליווי של נבות ואין שמחים כמונו שזכינו באדם כזה מדהים ומרגש לצידו לאורך כל הדרך.
הצג עוד

noam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את נבות פגשנו דרך חברה שהפנתה אותנו במהלך חיפושים ממושכים אחר המדוייק שייחתן אותנו.מהטלפון הראשון כבר לא ממש היה ספק.נשמע שהגענו למקום הכי נכון לנו.הוא היה קשוב, ומסביר. הבין אותנו והרגיש כמונו בנוגע לשמירה על קדושת הטקס והרצון שלנו במחתן שיחזיק את הקדושה הזו במהותה ותוך זאת גם ינהל טקס שבו שכל מגוון הנוכחים יוכלו להרגיש קירבה אמיתית ויהיו שותפים עימנו ברגע המרגש והמאחד הזה.ומוסיקה היא המאחד המושלם.אחרי שנפגשנו והכרנו יותר לעומק נתנו לנבות יד חופשית בבחירת השירים, והקצב של החופה - ההחלטה הכי טובה שעשינו. זה היה בול.החופה הייתה קסומה. ממש.נבות הוא איש יקר, מוסיקאי בחסד, איש של לב, נעים הליכות ,רגיש ומרגש וחשוב לא פחות, מקצוען. והייתה לנו זכות גדולה גדולה שחיתן אותנו .
הצג עוד

נתן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו באוגוסט האחרון, ברגע שסגרנו תאריך לחתונה יצרנו קשר עם נבות. הוא הסביר לנו באופן ברור ומסודר את כל התהליך הטכני שצריך לעבור ברבנות, ובהמשך ערכנו איתו פגישה פנים אל פנים. הפגישה הייתה נעימה ביותר, הרגשנו שהיה לו חשוב להכיר אותנו, לתת לנו את המרחב להביא את החופה למקום האישי שמדוייק לנו. הבנו שהדבר שהכי נכון לנו הוא לשחרר את המקום הזה ולתת לנבות יד חופשית בעריכת הטקס, ככה שעד החופה עצמה לא ידענו בדיוק כיצד היא תהיה. בחתונה נבות קלט את האנרגיה שלנו ואת האנרגיה של האורחים המגוונים שלנו (משפחות מעורבות של דתיים וחילוניים). הוא הצליח בעדינות ובפשטות ליצור לנו טקס ייחודי מרגש ומדוייק, שסחף את כל הקהל. החוויה שלנו בטקס הייתה משמעותית ועוצמתית, יותר מכל מה שיכולנו לדמיין. האורחים היו מרותקים לאורך כל החופה, ואחרי החתונה לא הפסקנו לקבל עליה מילים חמות ומרגשות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up