כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רוני עובדיה איפור כלות

רוני עובדיה איפור כלות

איפור כלות
טלפון:0504082102
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אני ורוני מכירות שנים ותמיד ידעתי שהיא תאפר אותי בחתונה. העור שלי ממש בהיר והיא היחידה שסמכתי עליה שתוציא אותי בצבע שלי אבל לא חיוורת או מלאה בשכבות. יכולתי להגיד לה בדיוק מה ואיך אני רוצה, אני לא מתאפרת ביום יום והיא פשוט קלעה בול וגרמה לי להיות הכי טבעית והכי אני. פעם ראשונה ששמו לי ריסים ואי אפשר היה לדעת. יש לה המון ניסיון גם באיפור לטלויזיה וראו את זה בתמונות, לא הייתה טקסטורה של איפור, הכל היה קליל והצטלם מדהים. האיפור לא זז כל הערב והיא הייתה הכי מושלמת מהרגע שהיא נכנסה בדלת.
הצג עוד

rrotem74   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
רוני הנפלאה איפרה אותי בחתונתי בכשרון רב, בנועם, הקשבה עדינות ודיוק... מאז היא כבר הפכה למאפרת הבית ואיפרה אותנו שוב בחתונה של אחותי.חשוב לציין שמלבד היותה מאפרת מקצועית ומוכשרת היא הפכה את ההתארגנות להרבה יותר נעימה הרגיעה, ייעצה והשרתה אנרגיות טובות דבר שחשוב ביום מרגש ומלחיץ שכזה.
הצג עוד

נגה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
רוני מקסימה, קשובה, יודעת לעשות את האיפור הכי מחמיא שיש, אני לא מתאפרת ביום יום ומאוד נרתעתי מהקונספטורוני עשתה לי איפור מדוייק עדין וטבעי הרגיעה אותי ובאה קלעה בול.האיפור לא זז ממני בחתונה שלי וגם בחתונה של אחותי (שגם שם לקחנו את רוני כמובן!!)לא הפסקנו לבכות והיה נראה כאילו התאפרנו הרגעהמאפרת מספר אחת ממליצה בחום!!! לגמרי לוקחת אותה גם לאירועים הבאים
הצג עוד

elle110   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרוני כי שמעתי מחברות שהיא גם מאפרת וישר ידעתי שזה יהיה חיבור מושלם כי את האופי שלה אני אוהבת והיד שלה עדינה ופדנטית - בדיוק מה שצריך ביום החתונה - כיף ותוצאה נקייה ומהממת. ואכן - כמו שחשבתי (ואפילו יותר מזה), רוני באה והרימה ביום של החתונה, ברוגע שלה ובפרגון שלה כבר הרגשתי בידיים בטוחות, האיפור יצא עדין, נקי, טבעי - בקיצור - מושלם, כמו שחלמתי!!! והביאה לי ערכה להתרעננות באולם שאפילו לא היה בה צורך, אבל זה תמיד נחמד שיהיה למקרה הצורך. בקיצור - למה את עוד מתלבטת???? רק רוני!!!!!! היא מדהימה!!!!!
הצג עוד

shachar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
איפור בחתונה שלי היה אחד הדברים שהיו יותר חשובים לי ובדקתי הרבה על המאפרות והמאפרים הכי טובים בשוק. לא התפשרתי וללא ספק מצאתי!!!רוני מדהימה!! מוכשרת ברמות, מקצועית, עדינה, מדוייקת ומרגישים שהיא אוהבת את העבודה שלה ואת הלקוחות.האיפור יצא מושלם! לא הפסיקו להחמיא לי עליו, התמונות יצאו מדהימות בזכותה ונראתי צעירה בכמה שנים. בנוסף, היה לי חשוב ביום עצמו להקיף את עצמי בספקים רגועים עם אנרגיות חיוביות ורוני היתה מושלמת לכך - היא נעימה, אכפתית, חייכנית, מרגיעה ובו זמנית מנהלת את הזמנים בנועם ומקצועיות.ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
רוני המקסימה והמוכשרת איפרה אותי בחתונה של אחותי, והיתה חוויה כ"כ נעימה וכיפית ככה שכמובן רציתי שהיא תאפר אותי גם בחתונה שלי. האיפור יצא מושלם, רוני ממש אמנית, קיבלתי המון מחמאות, האיפור החזיק לכל הערב ורוני פשוט מהממת וכיף להעביר איתה את השעות של הארגונים, ממליצה בחום!
הצג עוד

שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
המורה לריקוד שלי ושל אחותי שעבדה עם רוני בהפקות המליצה לנו עליהם, אחותי התחתנה לפני מספר חודשים והיינו מרוצות מאוד ומייד סגרתי גם לחתונה של עצמי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up