כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קורל דייגי איפור ושיער כלות וערב

קורל דייגי איפור ושיער כלות וערב

איפור כלות
טלפון:0548005393
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daniela   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
מהרגע שקורל נכנסה אלינו הביתה, אנרגיה מטורפת נכנסה יחד איתה.היא מדויקת, מקצועית, קשובה, יודעת להתאים לכל אחת בדיוק את הנדרש בשיער ובאיפור!איפרה אותי, אם הכלה ואת אחות הכלה.
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אני וקורל מכירות מלפני החתונה, אני עוקבת אחריה תקופה וידעתי שאני רוצה שהיא זו שתהיה איתי ביום החתונה. מעבר לזה שהעבודה שלה הכי מקצועית שיש וקורל היא סופר פרפקציוניסטית, האווירה שהיא מביאה איתה זה הדבר הכי טוב בעולם. נעימה, קלילה, מקצוענית, תקתקנית, ופשוט מישהי שעושה לך טוב ביום החתונה.
הצג עוד

Hylie   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז ככה, מסתבר שקורל ואני מכירות שנים אחורה; רקדנו יחד שנים. זה תרם מאוד לאווירה הטובה והחוויה של שתינו ביחד, אבל זה רק בונוס - כי בלי קשר לזה, קורל היא פשוט קסם של בנאדם. מקשיבה, מכילה, זמינה בטירוף לכל השטויות שלי (ואלוהים יודע שיש ובשפע), והלחצים שלי וכל הטירוף והיא נשארת רגועה, אבל מלאת אנרגיות!היא באה אליי אחרי יום שלם צמודה לכלה, והייתה לה בקושי שעה וחצי הפסקה בינה לביני וכבר לא נותר לה זמן לישון, ואם לא הייתה אומרת לי בחיים לא הייתי יודעת כי היא הייתה קופצנית ומהממת ושמחה ומלאת חיים כאילו כלום!ואפילו בעלי (עדיין הזוי להגיד את זה) אמר לי בדיעבד שהיא הייתה ממש חמודה ועשתה אווירה מדהימה בבית. וכמובן, כן, ההתארגנות נעשתה אצלינו, בביתנו הקטן והצנוע וזה היה הכל!והיא הכירה את צוות הצלמים המדופלם שהגיע אלינו וזה פשוט הוסיף לחוויה הבלתי נשכחת!בקיצור, קורל את מלכת עולמות!!!
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
קורל איפרה אותי לחתונה של אחותי ובאמת שאין לי מילים, בדרך כלל אני לא אוהבת להיראות מוגזם ויותר אוהבת טבעי וגם מחוויות פחות טובות שהיו לי עם מאפרות פחדתי אבל התוצאה עם קורל הייתה מושלמת! היא הקשיבה לבקשות שלי, הביעה את דעתה, התייעצה ביחד איתי ובזכות כל זה סוף סוף כיף לי להתסתכל על תמונות מאירועים כאלה ולאהוב את עצמי וכמובן נשמר כמו שזה במשך כל החתונה גם ביום חורף עם גשם וגם ריקודים, השיער לא זז וגם האיפור!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואוווו!!! קורל המושלמת!!!נתחיל מזה שביום לחוץ ועמוס כזה אנחנו רוצות מישהי עם אנרגיות חיוביות לידנו, שתרים לנו, שתרגיע, שתפרגן, שתצחיק ותקליל את הלחץ וקורל היא ה-בן אדם שעונה על הכל ומעבר לכל ציפייה אפשרית! העבודה שלה מקצועית בטירוף, ללא ספק שהיא יודעת לגמרייי מה היא עושה ומה מתאים למי וגם מה לא.התחתנתי ביום של רוחות וגשם ופחדתי שהכל יהרס אבל גם האיפור וגם השיער החזיקו לי כל הערב ויכלו להחזיק גם שבוע קדימה כאילו יצאתי ממנה שנייה לפני.קורל עשתה גם לי וגם לאחותי וחמתי תסרוקת ואיפור, כולם יצאו כל כך מרוצות ומאושרות וכן היא עשתה לכולנו סיימה לפני הזמן, אף אחד לא היה בלחץ ולכולנו זה נשמר טיל אז למי שחוששת ביום הזה לחלוק את המאפרת והמסרקת שלה בהחלט יכולה לסמוך על קורל שהיא יודעת מה היא עושה.ללא ספק שהיא הפכה לי את היום הזה להרבה יותר מושלם ממה שהוא יכול להיות והפכה אותי לנסיכה ליום אחד! לא יכלתי לבקש מישהי יותר מושלמת ממנה!
הצג עוד

Ariane   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
הייתה חוויה מדהימה עם קורל, אווירה טובה, סבלנית עוד מהיום הראשון שדיברנו בטלפון. קשובה ונותנת הרגשה הכי טובה שיש!!

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
חוויה מעולה! קורל מקסימה, זמינה לפני לשאלות ובמהלך היום מאוד קשובה ומתאימה את עצמה לאופי של מי שנמצאת מולה ולכל בקשה
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על קורל! קורל הייתה מקסימה וקשובה לבקשות שלנו, מאוד מקצועית. היה יום קסום ונראינו אש :).

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
קורל הייתה נעימה קשובה הרימה את האוירה ונתנה הרגשה פשוט מעולה. האיפור שיער היה מדהים ונשאר עמיד כל הערב.
הצג עוד

rans1347   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
טוב אז מהרגע שהציעו לי ידעתי שקורל הולכת לעשות לי שיער ולאפר אותי, וזו הבחירה הכי טובה שיכלתי לעשות !!כמו כולם הגעתי אליה עם חששות שתוך שניה נעלמו, קורל הייתה הכי קשובה הכי עדינה והכי מתחשבת שיכולה להיות . בדיוק מסוג האנשים שבא לך שיהיו איתך ביום המטורף הזה !!!!כל זה וקורל גם הגיעה אליי אחרי שבאותו יום היא נפלה ונקעה את הרגל ועשתה את כל המאמצים שאני לא ארגיש בכלל !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up