כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב שמואל הבלין

הרב שמואל הבלין

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0535536871
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
במקור קיבלנו המלצה על הרב חיים הבלין בתור רב קליל ונעים שעובד עם צהר. אבל הוא לא היה פנוי בתאריך שלנו והמליץ לנו על הבן שלו - הרב שמואל הבלין. הסתכלנו על המלצות וביקורות שלו והרגשנו שהוא באותו סגנון כמו של אבא שלו אז החלטנו להיפגש. ישבנו על קפה ומאפה ודיברנו קצת, סיפרנו עלינו, איך הכרנו, הערכים שלנו, והוא ישר כתב טקסט שמותאם לנו ולסיפור שלנו, וגם כשהיה חלק קטן שרצינו לשנות בו בסוף, הוא כמובן הסכים. גילינו בו אדם נעים ורב קליל שזרם עם זה שאנחנו חילוניים ורחוקים מהדת. הוא אפשר לי להיות בלי כיסוי כתפיים ואפשר לבעלי לא לברך על טלית.בחופה היה קליל ומצחיק, וקיבלנו מחמאות מהחברים והמשפחה שהייתה חופה יפה וטובה.
הצג עוד

כנרת   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשפניתי לאבא של שמואל, שלא היה פנוי בתאריך שלנו, אז הפנה אותי לבנו. שמואל מהשיחת טלפון הראשונה היה מסביר פנים, הציע לנו את הדרך הנוחה והמהירה ביותר לפנות לרבנות ולנהל את כל עניין התיק ברבנות, היה זמין לכל שאלה, נפגשנו לשיחת זום קצרה וכיפית בה התעניין על הקשר שנרקם בנינו ושילב הכל בקטע קצר בחופה.אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על הרב ועל החופה המרגשת, הקצרה והמשעשעת בכיכובו של הרב שמואל הבלין.ממליצה בחום, לא יכולנו לבקש יותר טוב ממנו.
הצג עוד

יועד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
החופה הייתה בדיוק כמו שדמיינו ואפילו מעל הציפיות. שמואל ריגש, הקליל והצחיק בו זמנית, נגע בדיוק בנקודות החשובות לנו ולמשפחות שלנו, קיבלנו מלא (מלא) פידבקים מהאורחים ואפילו ביקשו את המספר שלו לחתונות שלהם! הייתה חופה מושלמת, לא יכולנו לבקש רב יותר מדויק ממנו.
הצג עוד

Yam   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ידענו מההתחלה שאנחנו רוצים לערוך חופה שבה האורחים יקשיבו לדברי הרב, שתהיה שונה מהרגיל,האירוע המקורי היה צריך להערך באוקטובר ופרצה המלחמה,הרב שמואל חיתן אותנו פעמיים!בתאריך המקורי בבית הכנסת ופעם נוספת במסיבת החתונה שלנו,בשתי החופות הרב שמואל ריגש את כולם מאוד, ערך את הטקס בהומור לצד תפילה לרפואת החיילים והחזרת החטופים שלנו,אנחנו חודש כמעט אחרי האירוע ועד היום מחמיאים לחופה שלנו (השניה) כמה שהיא הייתה מרגשת ולא הרגישו שמדובר בחופה שניה בחצי שנה,הרב שמואל היה זמין לנו לאורך כל הדרך, כתב את הסיפור היכרות שלנו בצורה הכי קסומה שיש והאורחים היו מרותקים אליה
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
רב מדהים רגוע ומצחיק!התייעצנו איתו על המון דברים ותמיד היה זמין, הטקס היה מרגש , הוא הצחיק את כולם ונתן לנו הרגשה טובה לאורך כל החופה
הצג עוד

dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
שמואל מקסים! עשה חופה קלילה,מצליחה,מרגשת וזורמת! מלא אורחים אמרו שהם פעם ראשונה בחיים שלהם באמת הקשיבו לחופהמומלץ בחום!!
הצג עוד

Guy   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הפגישה עם שמואל הייתה נהדרת, הקליל את האווירה, שמע את הסיפור היכרות שלנו ומצא דרך מצחיקה לספר אותו בחופה, והכי חשוב זה שהוא היה קשוב לנו מאוד במשך כל התהליך 🥰ממליץ מאוד!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
במילה אחת - חוויה של צחוק ואנרגיות טובות! שמואל מקרב לבבות לאירוע טקס החופה בדרך כל כך מקורית וקלילה, כם היכרות אישית של הזוג והוספת טוויסטים יצירתיים לעלילה... הוא מקסים! ממליצים בחום ממש! קיבל המון מחמאות מהאורחים שלנו שאמרו, שהיה שקט בקהל בזמן החופה, וזה נתון שמדבר בעד עצמו :) לא להתלבט, כבר אמרנו?
הצג עוד

דן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
משיחת טלפון אדיבה ביותר למפגש רגוע וקליל וזמינות לכל אורך הדרך. אירוע מקצועי מצד אחד וקליל וזורם מצד שני. האורחים החמיאו מאוד ולנו עשה רגע מרגש ביותר

noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לשמואל דרך פניה לאבא שלו שלא היה פנוי וזכינו בגדול! שמואל אדם נעים מאוד, עשינו פגישה קלילה בזום שבה קצת סיפרנו על עצמנו והוא יצא מזה סיפור קצר שהוא סיפר לאורחים בחופה , והוא גם נתן לנו את האפשרות לבחור את זמני החופה (היה לנו סופר חשוב שיהיה קצר וקולע) היה חיבור וידענו שאנחנו בידיים טובות 😊החופה עצמה הייתי מאוד מרגשת ומצחיקה, ואנשים באמת הקשיבו וצחקו ממליצה מאוד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up