כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דנה גפן איפור ושיער לכלות

דנה גפן איפור ושיער לכלות

איפור כלות
טלפון:0525585373
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שלהבת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
90 מתוך 100
דנה אנרגטית וכיפיית, נפלנו לתאריך פחות טוב אחרי לילה ללא שינה כשהאירנים החליטו לשלוח טילים לכיוון ישראל, אבל זה לא קילקל לנו את מצב הרוח וחגגנו את היוםדנה מדהימה עשתה לי תסרוקת חלומית שמתאימה לי אחרי ששינינו אותה באופן מהותי ממה שעשינו ביום הניסיון והאיפור היה מושלם מומלצת מכל הלב❣️
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
דנה המהממת בהמון סבלנות, הקשבה ודיוק עשתה עבודה מדהימה, וגרמה לי להרגיש הכי אני ביום החתונה המרגש והמיוחד שלי! היה לי ממש נעים במשך כל ההכנות והסידור של האיפור והשיער, והייתי כל כך מרוצה מהתוצאה!
הצג עוד

Doron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
דנה איפרה אותי עוד לפני 12 שנה לחתונה של אחותי . וידעתי שאני רוצה אותה לחתונה שלי . והנה זה קרה באותו מקום התארגנות אחרי 12 שנה ת ויצאתי פשוט מרוצה . דנה נעימה וכיפית עם ויבים טובים . ענתה על כל הרצונות שלי . וקבילתי מלא מחמאות .!!! ממליצהההה!!!
הצג עוד

dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדנה דרך המלצה מחברה. כבר בשיחת הטלפון הרגשתי שהיא רצינית ומקצועית ויש על מי לסמוך. קבענו מפגש נסיון בו קיבלתי ביטחון לגבי עיצוב השיער והרגשתי שדנה הבינה את הסגנון שלי. ביום האירוע דנה הגיעה מוקדם (חתונת שישי צהריים), תקתקה הכל לפי התכנון והרגשתי שיוצא בול אני. דנה מבינה עניין ואפשר לסמוך עליה, גם ההורים שלי התאהבו בה. קיבלתי המון מחמאות על השיער והאיפור - שאני נראית זוהרת וקורנת אבל גם מאוד טבעית. הרגשתי בגרסה הכי טובה של עצמי (ועדיין דומה לעצמי 😂).
הצג עוד

dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה אני מתחילה?! בשיחת טלפו הראשונה שלי עם דנה ישר התחברתי אליה, היא נשמעה לי כל כך מקצועית ומקסימה. קבענו יום ניסיון בקיץ שנה שעברה, היינו אמורים להתחתן ב/16/10/23 אך בגלל המלחמה נאלצנו לדחות את האירוע ולמזלנו דנה היית פנויה בתאריך החדש שלנו! ביום ניסיון עם דנה הרגשתי שהיא קלעה בול לטעם שלי, עדין ומדויק. הלכנו גם על שפתיים אדומות שזה בעיניי מאוד נועז לכלה! וזה עבד. דנה היית זמינה עבורי כל פעם שפניתי אליה, אפילו שיתפתי אותה בסיוטים שהיו לי לפני החתונה! וואו כמה מחמאות קיבלתי באירוע! והאיפור ושיער לא זזו מהמקום, פשוט קוסמת ומקצועית. כל היום עם דנה היית חוויה, הייתי מאוד רגועה בזכותה והרכגשתי הכי יפה בעולם. דנה תודה לך שהגשמת לי חלום, ועוד עם שיער כמו שלי שרק בשנים האחרונות למדתי לקבל ולהראות אותו לעולם והצלחת לעצב אותו בצורה הכי יפה שיש. יאללה למה אתן מחכות? תקבעו עם דנה!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
רציתי להודות לדנה המהממת שאיפרה וסירקה אותי לחתונה. עשתה בדיוק את מה שביקשתי עם המון סבלנות ואהבה. תודה דנה מהממת שהיית קשובה לי ונתת לי הרגשה טובה לאורך כל היום. התייחסה לבקשות שלי ועשתה לי איפור טבעי כמו שביקשתי

Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
דנה המהממת הגיעה אלינו למקום התארגנות בדרום והייתה פשוט מקצועית בטירוף, נעימה והפכה לנו את החוויה של ההתארגנות לקלילה, הרגיעה והצחיקה אותנו
הצג עוד

Ira   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
דנה פשוט מדהימה! היא מקצועית ברמות ומאוד נחמדה! בחיים לא איפרו אותי כל כך יפה, היא פשוט קוסמת. עשתה לי איפור ושיער לא מהעולם הזה, עד עכשיו אני מקבלת מחמאות.בנוסף, היא תמיד זמינה, מסבירה מה צריך לעשות לפני המפגש איתה ובכללי יצאתי מאוד מרוצה.אם אתן מחפשות מאפרת לחתונה, אז רק דנה! ממליצה עליה בחום.
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
דנה היתה מקסימה וכיפית ביום שישי מוקדם מוקדם בבוקר כדי להספיק להספיק להיות מוכנה עם איפור ושיער עד לצילומים בבוקר. ביקשתי ממנה איפור קליל ועדין כדי להרגיש עדיין אני - וזה בול מה שקיבלתי. גם בעיצוב השיער היא קלעה בול לרצונות שלי ואפילו יותר טוב. קיבלתי מליון מחמאות והיה לי מדהים. מומלצת בחום!
הצג עוד

אודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
דנה עשתה לי איפור ושיער לחתונה.הייתה קשובה עם יחס מהמם.חוויה מדהימה ונעימה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up