כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ MOJAX | דיגיי מוגאקס

DJ MOJAX | דיגיי מוגאקס

תקליטנים
טלפון:0533351165
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אמיל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
לאחר הפגישה הראשונה עם גבריאל ידענו שהוא מושלם עבורנו. אין לתאר אין רמת היחס, הזמינות, המקצועיות והבן אדם המדהים שהוא.עזר לנו מאוד בתכנון של סדר החתונה, כניסה לחופה, ריקודים וכו'. ההמלצה שלו עבדה אצלנו בצורה מושלמת. המוזיקה עצמה הייתה מטורפת, אנשים לא הפסיקו לפרגן, לקח לנו כמה ימים להתאושש מהריקודים. במילים אחרות - מומלץ בלב שלם, התאהבו בו בצורה קשה.אנחנו חד משמעית ממליצים עליו לכל אירוע שאתם רוצים שיהיה בו שמח.
הצג עוד

shelly   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז ככה, הכל התחיל בפגישת ייעוץ מטורפת שבאמת קלעה לטעם שלנו בול וכבר שם הבנו שזה הדיג׳יי שלנו בחתונה!גבריאל הרים לנו את האירוע, הקפיץ את הקהל והשאיר לנו חוויה מושלמת, המוזיקה המעברים, הכל היה פשוט מושלם!ממליצה בטירוף

ben   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
שירות מקצועי עם הצגת תוכן עד הבית הרבה התלהבות וכריזמה וסהכ בנאדם מדהים שכיף לעבוד איתו
הצג עוד

Isato Beatbox -   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אחד האנשים המקצועיים שפגשתי, מהפגישה הראשונה ועד האירוע היה קשוב לכל הצרכים שלנו. ידע להכין את השירים גם בשבילנו וגם בשביל הקהל שלנו בצורה מדויקת. עשה לנו חגיגה ברחבה, החל משיר הפתיחה ועד לסלואו ועד השיר הסיום. ניהל את האירוע באופן פשוט ומושלם!
הצג עוד

אורי ונוי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
פגשנו את גבריאל, כבר תוך כמה דק' אתה מבין שאתה עובד עם מקצוען על חלל.עשה לנו הופעה פרטית של חצי שעה, של מעברים, שאל אותנו ההעדפות בצורה הכי מקצועית וטובה שיכולה להיות! המלצה חד חד משמעית!
הצג עוד

סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
קודם כל גבריאל ישר הבין את הראש שלנו!! דאג לפגישות שנהיה מרוצים ובמהלך האירוע כל הזמן בדק שאכן אנחנו מרוצים!! היה אווירה מטורפת וקיבלנו מלא מחמאות ❤️וחשוב לציין שלנו היה הרבה אירועיםבקיצור תותח של החיים!!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אוקיי מאיפה להתחיל ?!קיבלתי את המספר של ארז וגבריאל דרך הצלם וידאו שדרכו סגרנו, הגענו בציפיות נמוכות כי לא חשבנו לעצמינו איך צמד של אנשים כה צעירים, יצליחו להרים לנו את החתונה או בכלל להרקיד את הקהל המגוון שלנו, אך משהו בחיבור איתם זרם לנו יותר מאשר הדיג׳יים אחרים שנפגשנו איתם..עם ארז וגבריאל נפגשו פעמיים לפני החתונה וביום האירוע, מהרגע הראשון שהמוסיקה התחילה, הבנו שאנחנו בידיים טובות ושלא נדבר על רחבת הריקודים שהרגישה כמו פסטיבל בחול !!
הצג עוד

Shiraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ברגע שבעלי הציע לי נישואים, היה לנו ברור שגבריאל יהיה הדי-ג'יי שלנו.התקשרנו לעדכן אותו מהו התאריך שלנו ושהוא חייב להיות פנוי.לאחר מכן נפגשנו, הוא עבר איתנו על כל הנושאים; החל ממוזיקת הבופה, לחופה, למוזיקה בזמן האוכל ולריקודים.השמיע לנו מיקסים ושילובים שהוא יצר תוך כדי השיחה איתנו ולגמרי עפנו! אין מישהו שלא החמיא על הבחירה שלנו בו, על המוזיקה, על האיכות, על שילוב השירים והמעברים המצויינים.גבריאל אחד ויחיד.
הצג עוד

איילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו! הפגישה הראשונה שלנו עם גבריאל וארז הייתה אהבה ממבט ראשון. פשוט ידענו מהשנייה הראשונה שהאירוע שלנו הולך להיות אירוע השנה ! וכך קרה.. היה לנו את הערב הכי טוב שיכולנו לבקש ומעבר !!! ללא ספק אתם נמצאים במקצוע הנכון ומאחלת שתמשיכו לשמח את כל הזוגות הבאים שיזכו בכם !!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up