כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ GADI PEREZ|דיג'י גדי פרץ
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Orit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לגד אחרי שראינו כמה המלצות באתרים. בפגישת ההכרות הוא היה מאוד אדיב ואינפורמטיבי. באנו עם רשימת דרישות ואירוע מגוון שכלל חלק דתי/חסידי, חלק "רגיל" עם בקשות מגוונות משנות ה80 ועד שירי א"י בריקודים עצמם. בכל התהליך הוא השקיע מחשבה ומאמץ בלכוון אותנו, להקשיב לנו, ולבנות את האירוע שמתאים לנו ולקהל.כמתחתנים מאוחרים הקהל שלנו היה מורכב מצעירים והרבה שעברו מזמן את שנות העשרים. מיותר לציין שכולם היו על הרחבה.בקיצור, מומלץ בחום!!
הצג עוד

Booksot   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
https://www.facebook.com/reel/267895786180397?s=yWDuG2&fs=e&mibextid=Nif5ozאם אתם מחפשים את הDJ לאירוע שלכם אז הינה מצאתםםם כי אין על האלוף מספר 1 הזה שמעבר לDJ מושלם שקורה את הקהל ומרים כל רגע מהערב שלכם הוא גם חבר ואומן ומעבר להכל גם עשה לנו את הקליפ היפה והמרגש הזה תוך רגע קטן מהחתונה מה שהצלם עוד לא מספיק לעשות גדי פרץ ידע לזהות שהרמקולים שהאולם הציע לא הספיקו ומיהר להסיג תגבורת כדי שהסאונד יהיה ברמה הטובה ביותר והכי איכותית שיש.מעברים בין השירים היו הכי יפים ששמעתי השתלבו מצויין. הדרופים שגדי שם לנו קרעו לנו את הרחבה אנחנו כל הזמן ממשיכים לישמוע מהאורחים שלנו שבחים על המוזיקה והבחירה הטובהאז אם עוד לא הבנתם גדי יורד לרזולוציות של ממש מסגנון השירים ועד השירים עצמם!הוא היה קשוב מאוד לבקשות שלנו וידע לשדרג אותם בהתאם כך שיהיה לנו את אירוע החלומות שתמיד רצינו תודה רבה לך Gadi Perez שימחת אותנו ריגשת אותנו והשארת אותנו עדין בתוך החלום אלוף מספר 1!!!🥇https://www.facebook.com/reel/267895786180397?s=yWDuG2&fs=e&mibextid=Nif5oz
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
גדיייייי נסיך שלנוווווו 💖💖💖תודה רבה על ערב בלתי נשכח!!! חד פעמיערב שכולו אור גדול, שמחה וקירוב לבבות בעזרת המוזיקה האדירה שניגנת במהלך הערב הכי מרגש בחיינו 🫶🏻תודה על ההקשבה, הביטחון והרוגע שידרת לנו לאורך כל התקופה הזו, תודה שהיית נוכח ב-100% בגוף ובנפש, תודה שכיוונת והסברת לאורך כל הערב זכית למחמאות אין סופיות מהאורחים ששיבחו אותך ללא הרףבטוחים שעוד נפגש בשמחות נוספות שלנו🙏🏻❤️אוהבים עד בלי סוף !!!!
הצג עוד

כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב האמת שעם גדי זאת הייתה אהבה ממבט ראשון, או יותר נכון מסרטון ראשון ;)נתקלתי בסרטון שלו בקבוצת פייסבוק וישר ראיתי שהוא מביא איתו משהו אחר למוזיקה. נשמע אחרת, יותר מקפיץ, מרים, בכל הסגנונות וזה היה לי חשוב לתת חוויה טובה מבחינת המוזיקה לאורחים שלי כי ידעתי שיש לנו המון צעירים. ביקשנו ממנו לשלב בין הסגנונות כי כל אחד מאיתנו בא מעולם אחר והכל השתלב בצורה מדהימה. הרחבה הייתה מפורקת כל הערב, אנשים עפו שם באוויר. מעבר לזה כל התהליך איתו היה קליל נוח ועבר חלק. דברו איתו ולא תצטערו :)
הצג עוד

yana   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להמליץ על הדיג'יי מספר 1 Gadi Perez שהפך את החתונה שלנו לבלתי נשכחת!!!אז ראינו אין סוף המלצות בכל הקבוצות בפייסבוק וקבענו פגישה ראשונה עם גדי. מההתחלה היה חיבור! הפגישות היו כיפיות והוא קלט בול את הטעם המוזיקלי שלנו. עדיין מקבלים הודעות מהאורחים על המוזיקה מהקבלת פנים ועד החלק הכי חשוב - המסיבה!!! הרחבה הייתה מפוצצת עד שעת הסגירה. גדי הגיע בזמן ולא הגביל אותנו בשום דבר. הכל היה בטיימינג מדוייק והיכולת לקרוא את הקהל הייתה יוצאת דופן. תענוג לעבוד איתו. אנו ממליצים בחום לכל אירוע. תודה לך, גדי פרץ שהפכת את החתונה שלנו לבלתי נשכחת!מעבר לכך, גדי דואג לסאונד האיכותי ביותר ויודע לטפל ברמה הטכנית הכי גבוהה כמעט בכל אתגר שיעמוד בפניו. הוא יודע להשתלב בצוות של אנשים שהוא לא מכיר בדרכי נועם ובמקצוענות.מי שלא הבין עד עכשיו, גדי יורד לרזולוציות של ממש מסגנון השירים ועד השירים עצמם! הוא בונה תכנית מושלמת ומנסה להבין מול הזוג את התיזמון שהם רוצים לבצע במעמד המרגש ככה שהחלום של הזוג יתגשם.ועל זה אנחנו אומרים המון תודה!
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גדי קודם כל בן אדם מקסים, קשוב לבקשות וזורם עם כל הבקשות והשינויים ועושה את עבודת ההכנה כדי שהכל יהיה מושלם.באירוע הוא יודע לשלוט ברחבה, מוודא שבכל רגע המוזיקה מתאימה בדיוק לסיטואציה, מרים את הקהל האווירה והאנרגיות בצורה נפלאה!יצאנו סופר מרוצים וממליצים עליו בחום לכולם! תותח אלוף ומקצוען !היה לנו קהל צרפתי וישראלי וכולם פשוט נהנו בטירוף! התזמון בחופה, סדר השירים הכל היה מצויין !מומלץ בחום רב !!!
הצג עוד

Marian   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בהתחלה התלבטתי אם לעשות אירוע בכלל, רציתי אירוע קטן של איזה 50 איש, פרסמתי בקבוצת פייסבוק הקשורה לנושא החתונות וגדי פנה אליי, מאוד התרשמתי ששמעתי כל מיני קטעים שלו באירועים וראיתי באמת מישהו בתחילת דרכו אך מאוד מוכשר, האינטואיציה שלי אמרה לי שזה הDJ שיהיה באירוע שלי. אחרי שהיססנו,התלבטנו,שיננו כל שנייה את תאריך החתונה כי לא ידענו מה אנחנו באמת רוצים באירוע ומה הקונספט בחרנו לעשות אירוע באולם White בפרדס חנה ובתאריך ה16.1 חשוב לי לציין שגדי היה איתנו לכל אורך הדרך, וכל פעם ששאלתי אותו על תאריכים שפנויים הוא תמיד היה סבלני ואמר שהוא תמיד פה עבורנו. הגיע האירוע, ולא טעיתי בבחירה שלי, דיג׳יי גדי פרץ פשוט הרים לנו את האירוע בדיוק כמו שרצינו וביקשנו, עם סדר השירים שביקשנו, בסגנון שציפינו,גם במהלך הפגישה הראשונה לפני האירוע גדי המליץ ליווה והדריך אותנו ונתן לנו עצות, גדי מאוד גמיש ומאוד זורם מבחינת מוזיקה ויכול להפוך כל סגנון מוזיקה למשהן שמתאים לאירוע. תודה רבה על המקצועיות, על הכישרון שלך גדי, קיבלנו ים מחמאות על המוזיקה, תודה על הכל❤️🙏 מריאן הכלה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up