כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עמית ברקן | סקסופון לחתונה

עמית ברקן | סקסופון לחתונה

נגנים לאירועים
טלפון:033819309
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
הייתי בחתונה של החבר הכי טוב שלי וישר התאהבתי בעמית. כל כך מוכשר ומתאים את עצמו לקהל שאין דברים כאלה. ידעתי שאני חייבת אותו בחתונה.
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ראינו את עמית לראשונה בחתונה של חבר,התאהבנו וידענו שהוא יהיה כוכב גם אצלנו!וכך היה!!פשוט אלוף! כאילו נולד עם הסקסופון בפה. אם זה בקבלת פנים שהוא ניגן שירים מדהימים ונעימים והכניס את כולם לאווירה ואז המשיך להעיף אותנו בסנכרון פסיכי עם הדיגיי,כולם עפו עליו והוא היה מקסים ומקצועי לאורך כל הדרך, המלצה רותחת.
הצג עוד

lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עמית האלוף!!! וואו איזו קבלת פנים עשית לנו! אומרים שאין כמו הופעות חיות באירועים והוכחת שזוהי אמירה נכונה שלא ניתן להשתוות לה. מהרגע שראינו אותך באינסטגרם, מהשיחה הראשונה שלנו יחד - ידענו שאפשר לסמוך עליך ושתשקיע באירוע שלנו כאילו היה שלך - וכך באמת היה!! התוספת של ההופעה החיה בהתחלה שהמשיכה למופע סקסופון מדהים ומקצועי היו אלו שגרמו לקבלת הפנים שלנו להיות כמו שהיתה - יפיפיה ומהפנטת. תודה לך על שירותיות מדהימה, על חברות לאורך הדרך, על שהיית פתוח לכל הצעה שלנו ושנתת מעצמך באמת מעל ומעבר! לא מפסיקים לדבר איתנו על הקבלת פנים וכמה שהיתה מיוחדת. אוהבים תמיד!!!!
הצג עוד

arielsaadon17   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו באפריל 22 וחשבנו איך אפשר לשדרג את קבלת הפנים. לאחר בירור עם כמה חברים, קיבלנו המלצה חמה על עמית המדהים. כבר מהשיחה הראשונה, הבנו שמדובר באיש מקצוע מדהים, מקצועי ואמין. עמית קלע בדיוק לטעם האישי שלנו, וללא ספק הבחירה בו הייתה מדויקת! מעבר למקצועיות הרבה, ולכישרון המדהים - מאוד נהנו להתנהל מולו. מאוד התרשמנו ממגוון השירים, ובמהלך האירוע עמית לא הפסיק לנגן ולהתסובב בין האורחים שמאוד התרשמנו מהכישרון המדהים.
הצג עוד

אלינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
על עמית הגענו דרך ביקורות בפייסבוק בקבוצות כלות אורבניות ושמענו ים יפ של מחמאות מהשיחה הראשונה ידענו שזה זה והוא מי שרצינו שיהיה חלק מהאירוע שלנו! אדם נעים, סבלני, תמיד פתוח לשמוע מה הסגנון שלנו לנסות להתאים שירים שחשובים לנו ולהפוך את המוזיקה לכזו שמחברת בין האורחים לביננו תמיד מקשיב תמיד עושה הכל שנהיה מרוצים שלא לדבר על הכישרון!קיבלנו ים של מחמאות וללא ספק שמחים שבחרנו בו!
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה מקצועי, כיף, נעים עשה שמח בקבלת פנים וברחבה, שמח מאוד שלקחנו אותו לאירוע! ממומלץ מאוד
הצג עוד

אביבית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
עמית היקר!הפכת את הקבלת פנים לנעימה, יוקרתית, אלגנטית בדיוק כמו שרצינו! לא מפסיקים לשאול עליך ולהתלהב! התוספת שלך היא ייחודית ומרגשת.שוב תודה ענקית!
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פניתי לעמית דרך האינסטגרם, כאמור הוא מהמרכז ואני מהצפון ולא הכרתי אותו קודם.שריינתי אותי שנה מראש מרוב שכל כך רציתי שהוא זה שינגן אמלי בחתונה! וזה התוספת הכי טובה שהייתה באירוע. זו הבחירת ספק הכי טובה שהייתה בערב הזה!!!!!! פשוט תותח ברמות! ממליצה לכל מי שעוד מתלבט שלא יחשוב פעמיים ושישריין מראש!
הצג עוד

almogroz2323   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עמית היה נהדר! אחלה בן אדם, נעים ונחמד מאוד! היה כיף לדבר איתו ולקבוע הכל לפני האירוע. ידע לקרוא את הקהל ויחד עם הדיג׳י ניגנו ביחד וזה השתלב מעולה. עמית קיבל תגובות מעולות ולא הפסיקו לפרגן ולהנות ממנו. בתור הכלה היה לי ראש שקט עם עמית לפני האירוע. באירוע עצמו היה מאוד כיף לרקוד איתו ועם הסקסופון ברחבה. ממליצה מאוד. זה כל כך מוסיף וכיף לאורחים!
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בחור מדהים. סופר מקצועי ומוכשר שמתאים את עצמו ללקוח ולקהל. מאוד רבגוני ודואג לאווירה הוליוודית 🙏
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up