כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'יי שני אשל

דיג'יי שני אשל

תקליטנים / DJ
כתובת:ברוכין
טלפון:0547940429
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
היינו ממש לחוצים מהריקודים בגלל המגוון הרחב של המשפחות שלנו (דתיים, חילונים, מקסיקנים, אמריקאים, ישראלים..) ושני מהרגע הראשון ידעה לדייק את מה שאנחנו עוד לא ידענו. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות ושיש על מי לסמוך. כל גך שמחים שבחרנו בשני ! היינו רגועים איתה מהרגע הראשון ! תודה !!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
90 מתוך 100
הכל התחיל כשחיפשנו דיג"יי לחתונה שלנו אבל רצינו גם נגנים לחופה. בהמלצה של חברה (דיג'יי בעצמה) הגענו לשני, וגילינו שם יוסלה בן הזוג שלה הוא נגן- מושלם!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
שני פשוט מדהימה וסופר מקצועית, רואים שבאמת אכפת לה, היא עשתה לנו את החתונה! וכולם כל כך נהנו מהמוסיקה!!התהליך היה סופר מושקע- התחלנו בפגישה משותפת שבה היא השמיעה לנו סגנונות שונים ואז יכולנו לחשוב מה מתאים לנו ומה פחות ואחר כך אפילו עשינו קבוצת וואטסאפ שלשם היא שלחה לנו רעיונות חדשים למוסיקה ויכלנו להתייעץ. איך זכינו !
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
שני מושלמת! היה לה כל כך חשוב לעבור איתנו תהליך כדי שנצא מרוצים ושהמוזיקה תהיה בדיוק הטעם שלנו😊הרגשנו שלשני אכפת כבר מהפגישה הראשונה חודשים לפני החתונה ועד הרגע עצמו. חשוב לה שנתחבר ושנרגיש שלמים עם המוזיקה והיא ממש יוצרת מפה מוזיקלית מלאה!
הצג עוד

אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה לקחת את שני כדיג׳י מקרובת משפחה ומהרגע הראשון שהתחלנו להתנהל מולה הבנו שזאת הבחירה הכי טובה לחתונה שלנו!! במהלך כל תקופת הארגונים ועד לחתונה עצמה שני שילבה תמיד מקצועיות , חיוך וזרימה עם כל התקלה שלנו , יחד עם רגישות לכל סוגי האורחים השונים שהגיעו. בזכות שני היתה לנו חתונה מרגשת ושמחה גם יחד ואנחנו ממליצים בחום לקחת אותה:)
הצג עוד

Ilia   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שני הייתה מאוד מקצועית וקשובה לבשקותינו. שני ידעה להדריך אותנו ולהציע שירים רלוונטיים.
הצג עוד

ציפי1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הכל התחיל בהצעה! לאחר מכן היה ברור לנו ששני תתלקט בחתונה כי באירוסין היה ממש מוצלח, אינטימי, מרגש, והמוזיקה היא חלק אינטגרלי וכה חשוב ממסיבה. שני לגמרי הרימה את האווירה וידעה ברגישות ובמקצועיות שיש רק לה לדעת את הטיימינג הנכון לכל שיר. וזה פשוט מדהים ומרעיף על הרגע כל כך הרבה קסם וטוב.
הצג עוד

תמר שפיגלמן בר-שיין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
85 מתוך 100
הייתה אחלה חוויה, זרמה עם הוויב הכללי של האירוע וידעה לגוון
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
את שני זכינו לפגוש רגע לפני שדמיינו שתחולל בעולם קורונה. שמחים ונרגשים קבענו פגישה לבחירת מוסיקה לאירוע החינה שלנו. שני הייתה בשבילנו עם כל הלב והנשמה, קשובה, סבלנית, נתנה לנו תחושה ביתית כחברה לכל דבר! הקורונה תפסה אותנו בשבוע של האירוע שלנו ונאלצנו לדחות את הכל במספר חודשים. שני הפגינה הבנה וגמישות ובסופו של דבר זכינו שתתקלט בתאריך החדש שנקבע! שני הגיעה בדיוק בזמן, עם כל הציוד המקצועי. במהלך החינה שני התאימה את עצמה לקהל (המגוון והלא פשוט יש לציין, דתיים, חילונים ועל קשת העדות), הובילה את הערב והרימה את האווירה בקלילות, חיוך מקצועיות!
הצג עוד

טליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לשני בלי שלגמרי ידענו מה אנחנו רוצים, שני היתה מקסימה וסבלנית, נפגשה ודיברה איתנו כמה פעמים שהיה צריך, עזרה לנו לברר מה הסגנון שלנו וגם הציעה רעיונות כשהיה צריך. שני מהממת מוכשרת, מאוד נהננו לעבוד איתה, וגם האירוע בזכותה היה נראה אחרת. ממליצים במאה אחוזים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up