כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חן בגרנו שמלות כלה וערב

חן בגרנו שמלות כלה וערב

שמלות כלה
טלפון:0542885425
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sarah & Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
חן היא לא רק מוכשרת ברמות הגבוהות ביותר, היא גם אישה מדהימה, שממש מעצימה נשים וכלות דרך ביגוד. הרגשתי שלא רק עניין אותה שאלבש שמלה שלה, היא דאגה לגרום לי להרגיש שאני יכולה לשים הכל, שהכל יראה עליי טוב לא משנה אילו דעות היו לי על עצמי קודם. עיצבנו מ0, ולאורך כל התהליך היתה קשובה אליי ולדאגות שלי. ממליצה בחום לכל כלה.
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרתי דרכה לוק שני, חן הייתה מדהימה וקשובה לרצונות שלי נתנה לי להרגיש מלכה ונתנה לי להינות מכל רגע כל פגישת מדידה הייתה מרגשת יותר ויותר
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחן אחרי שהייתי בלא מעט מקומות ומהרגע הראשון החוויה הייתה פשוט אחרת.חן קיבלה אותי בחיוך והבנה ותוך שלושה ניסיונות היא כבר מצאה בדיוק את השמלה שהכי החמיאה לי וגרמה לי להרגיש הכי מיוחדת- ובכלל לא ידעתי שאני רוצה! כמובן שהיה לי ברור שסיימתי לחפש - והבחירה בחן לא הייתה יכולה להיות טובה יותר.מעבר לעובדה שהשמלות של חן מדהימות, מיוחדות, ומקוריות חן הייתה כמו חברה בכל התהליך הזה וליוותה אותי בסבלנות, אכפתיות הקשבה ומקצועיות ודאגה שכל תיקון ושינוי יהיה מדויק ושהשמלה תשב עליי בול.לא יכולתי להיות מרוצה יותר ואני מאחלת לכולן את אותה חוויה.
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חן מקצועית ברמות!!!! אחת החוויות הכי נעימות שהיו לי ידעה לקרוא אותי ולהתאים לי את השמלות שישבו לי בול והחמיאו לגוף שלי בצורה בלתי רגילה תודה רבה לך על שירות ברמה הכי גבוהה שיש, על ההקשבה, ועל ההתאמה המושלמת כמות המחמאות שגרפתי הייתה מטורפת ❤️
הצג עוד

Liz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחן דרך חברה אחרת שעשתה אצלה את השמלה ומאוד אהבתי. כשהגעתי לחן, זאת הייתה אהבה ממבט ראשון- היא מלאת סטייל, מקצועית, חברותית ואדיבה. הרגשתי שאני במקום בטוח ושיש לי אוזן קשבת לכל מה שאני רוצה וצריכה בשמלה שלי. בגלל שהיא הייתה הראשונה שהגעתי אליה, היא עצמה שלחה אותי להסתכל אצל עוד מעצבות מה שעזר לי לפתח את הטעם שלי וההבנה של איך אני רוצה שהשמלה שלי תראה. כמובן שחזרתי אליה ויחד איתה התאמתי את השמלה המושלמת בשבילי.
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לפני הכישרון המדהים שיש בחן, היא אדם מדהים! עם נשמה ולב גדול, כל כך הרבה סבלנות הקשבה והבנת הצורך שלך לא כלקוחה אלא כחברה חדשה לחיים!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי דרך סטודנטים נישאים, וקיבלתי תחושה של חום, נחת, בית, ושהכל בסדר, נמצא את שמלת הכלה השנייה. ממש הרגשתי השקעה ברגשות שלי, בזמן שלוקח לי לבחור ולמדוד, סבלנות, אמפתיה ואכפתיות כל כך גדולה. לצד מקצועיות ומומחיות בתחום בצורה ניכרת. פשוט מדהימה! מחכה כבר לחתונה בהתרגשות עצומה וללבוש את השמלה שכל חלום לא היה מגדיר אותה🤍
הצג עוד

EDEN   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מדהים היא פשוט נהדרת. שירותית מקסימה לא עוזבת אותך עד שתהיי מרוצה.
הצג עוד

Yahalom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
את חן הכרתי במקביל לצילומים של ״הכוכב הבא״. בצילומי החצי גמר לבשתי חליפה לבנה מהממת בעיצובה. כל כך התלהבתי שביקשתי ממנה להלביש אותי גם לגמר וכמובן שגם הפעם הפגיזה. עד היום אני מקבלת מחמאות על האאוטפיטים האלו והיא הראשונה שאפנה אליה כשיש לי אירוע שאני רוצה להיות בו ״ואו״! חן מקצועית, מוכשרת, עם המון ידע ומאד נעימה. מי שתקבל אצלה שירות - תזכה!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לחן הגעתי דרך חברה קרובה שלי. חייבת להגיד שבאותו היום הסתובבתי ב6 מקומות שונים לאיתור שמלת הכלה החלומית והגעתי לחן היקרה אחרונה באותו היום כבר קצת מיואשת. היא קיבלה אותי בכזאת אכפתיות, שאלה והתעניינה מה ראיתי עד עכשיו ומה יותר אהבתי והחמיא לי ומה פחות וככה ידעה להתאים לי. ברגע שמדדתי את השמלה הראשונה (לא השנייה ולא השלישית) ידעתי שזאת השמלה שלי. כבר יום למחרת קיבלה אותי עם ההורים שלי כדי שיראו ויתנו גם את דעתם. זמינה, שירותית מאד, יודעת להתאים לבחורה את מה שמחמיא לה. לגמרי זכיתי - שמלות קלילות, איכותיות ואין ספור מחמאות באירוע עצמו. תודה לך חן - את אלופה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up