כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נועם הלל-מאפרת כלות

נועם הלל-מאפרת כלות

איפור כלות
טלפון:0509705645
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
kamanitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל נועם אחרי מלא המלצות ואין מאושרת ממני על הבחירה בה.נועם כלכך מוכשרת והצליחה לגרום לי להרגיש נסיכה אמיתית והכל באווירה כלכך נעימה, רגועה וכיפית!היא גם איפרה את אחיות שלי ואמא שלי ולמרות שהן לא רגילות להתאפר היא גרמה להן לעוף על עצמן בטירוף ולהרגיש כלכך הן.האיפור עמיד בטירוף שרד הכל - חום אימים, ריצה בדיונות ליד הים ואינסוף ריקודים והזעות!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
נועם הייתה פשוט מדהימה , לא יכלתי לבקש יותר טובה ממנה!! קלעה בול למה שרציתי וביקשתי הרגשתי הכי טבעית ועדינה עם האיפור,האיפור הוא לא זז והחזיק בטירוף.נועם נתנה לי להרגיש הכי בנוח שיש!הרגישות שלה והתחושה הטובה והנעימה שהביאה איתה היה פשוט מדהים וכיף. הכי מקצועית ומדוייקת!מחכה כבר לעוד אירוע שיהיה תירוץ להזמין אותה שוב❤️❤️
הצג עוד

Liad   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנועם דרך המלצה בפייסבוק ואני כל כך שמחה שסגרתי איתה לחתונה שלי. היא איפרה אותי וגם את אימי ואחותי ושלושתינו היינו מרוצות עד השמיים. רצינו איפור עדין וטבעי והיא הבינה אותנו לגמרי וגרמה לנו להרגיש הכי יפות שיש. החתונה שלנו הייתה בשישי צהריים ביום חם במיוחד ועדיין האיפור לא זז לאורך כל האירוע, גם כשנישקו אותי וגם כשרקדתי בלי הפסקה. מעבר למקצועיות, נועם נעימה, מרגיעה, קשובה ורואים שבאמת אכפת לה שתאהבי את התוצאה. תודה נועם שהיית איתי באותו יום ושגרמת לי להרגיש הכי יפה שיש :)
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
נועם מהממת ! עדינה ברמות .. ועושה אווירה טובה ושמחה
הצג עוד

ronirachel.b   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי לנעם דרך האינסטגרם, עקבתי אחריה במשך תקופה ארוכההה ארוכה וברגע שהתארסתי ידעתי שאותה אני רוצה! האיפור יצא מדהים, הזמינות והיחס לפני יום החתונה ובמהלך ההתארגנות לאירועהיתה קשובה, סבלנית, חייכנית מעבר לאיפור שהרגיש הכי טבעי ונוח, הכל זרם בכית ובקלילות
הצג עוד

אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נועם מאפרת מוכשרת וכל כך נעימה ועדינה!אהבתי מאוד את התוצאה הסופית והרגשתי לגמרי נסיכה בזכותה.ממליצה בחום לקחת את נועם! אין עוד אחת כמוה! ♡

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב18.9.22, וכבר מהשיחה הראשונה נועם פגשה אותי רק עם רוגע ונחת - מה שהיה לי מאוד חשוב בתור כלה לחוצה שלא רגילה להתאפר. בפגישת הניסיון עברנו על הלוק (טבעי במקרה שלי) וגם דיברנו והכרנו.ביום של החתונה נועם הגיעה עם חיוך ואיפרה גם את בנות המשפחה שלי, וגם את גיסתי שהחליטה בדקה האחרונה שבא לה גם. כולנו היינו מרוצות במהלך הערב כך שרק בשלב של הריקודים כשהפנים שלי היו מלאים בזיעה שמתי לב כמה האיפור עמד כל היום (מעל עשר שעות!!) - היא הביאה לי ערכת טאצ'אפ ובקושי ראיתי צורך לגעת בה (יכול להיות שיש יותר צורך לחתונות קיץ).אני מצרפת תמונות שלי ושל בנות המשפחה, וגם תמונה אחת מהסוף של הערב (בערך 1 בבוקר כאשר התאפרתי בשעה 10:30).
הצג עוד

אורלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
החוויה שלי עם נועם הייתה מדהימה. היא נתנה הרגשה טובה והסבירה כל דבר שעשתה, הגיעה בזמן, הייתה נינוחה ורגועה, והכי חשוב עשתה עבודה מושלמת עם חומרים איכותיים והאיפור החזיק כל הערב אפילו שלא הפסקתי לרקוד. נפגשנו לפני יום החתונה הסברתי לה מה אני אוהבת והחלטנו יחד מה מתאים לפנים שלי. הייתי סופר מרוצה מהתוצאה וכמובן שאמליץ עליה בהמשך ואשמח להעזר בה באירועים נוספים.
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
נועם מקצועית, מקסימה, רגועה וסבלנית. הייתה קשובה אליי כבר בפגישת הניסיון, וכך גם ביום החתונה עצמה. היא איפרה אותי ואת בנות משפחתי ועשתה עבודה מקצועית באווירה נעימה וטובה. האיפור היה יפה ועדין, בדיוק כמו שרציתי, והוא החזיק כל הערב! קיבלנו המון מחמאות!! שמחה להמליץ עליה הלאה, מגיע לה :)
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנועם מהמלצות של חברות ומהאינסטגרם - הבחירה הכי הטובה שעשיתי!!! נועם הביאה איתה אנרגיות שמחות ורגועות!! האיפור יצא נדיר- בדיוק כמו שרציתי והחזיק עד סוף האירוע בלי צורך בתיקונים בכללל!!! ממליצה בחום למי שמחפשת מאפרת ברמה הכי טובה שגם כיף איתהההה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up