כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Mor Events- ניהול והפקת אירועים

Mor Events- ניהול והפקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0533308379
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
למור הגעתי מהמלצות של חברים שלקחו אותה.קודם כל היא מדהימה! אישיות מהממת באמת. במהלך כל הארגונים היא הייתה קשובה וסבלנית לשאלות. במהלך האירוע היא תקתקה את הכל ביעילות, בזריזות וחסכה לנו מלא כסף!!! בקיצור קחו את מור, לא תתחרטו.
הצג עוד

tzlil   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
על מור אי אפשר להסביר במיליםבן אדם נדיר, הייתה לצדי חודש לפני החתונה יום יום שעות לא שעותהייתה פה לעזור בכל מה שהייתי צריכהכיוונה אותי בדיוק על כמויותוגם קלעה בול כן? חסכה לי ים של כסף!!!מהניהול הושבהעד לאלכוהולהכל התנהל בצורה הכי טובה ומושלמתנתנה לי פשוט לבוא לחתונה שלי כאורחתשקט נפשי מטורף!!!לא חושבת שיש פה ספק למישהו שאיתה האירוע שלכם יהיה ברמה הרבה יותר גבוהה
הצג עוד

לישי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מור הייתה הספקית הראשונה שפנינו אליה על מנת להתחיל את הארגונים לאירוע החתונה שלנו ואין לי מילים לתאר את המלכה הזו!!!! מהשנייה הראשונה היא דאגה להכל, המליצה במה להשקיע ובמה פחות, נתנה הרגשה של בית ונחת ולגמרי שיש על מי לסמוך. מור הייתה זמינה לכל שאלה, בכל שעה! אפילו בסידור הושבה שזה בדרך כלל קשוח הפכה את זה לקליל ומובן בלי סיבוכים. האירוע כלל כמעט 500 אנשים והכל היה מדוייק!לא הייתה תלונה אחת על הושבה, על השתייה ועל הסדר והארגון, ספירת המנות הייתה תואמת ב100% לאנשים שהיו וכל הארגון מול האולם התנהל מושלם. לגמריי הרגשנו שאנחנו בידיים טובות מהשנייה הראשונה ועד הסוף!!!! ההמלצה הכי חמה שלנו מהחתונה זו חד משמעית מור👑
הצג עוד

זמירה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למור דרך המלצה וכבר מהשיחה הראשונה הבנתי שיש כאן בחורה רצינית עם ראש על הכתפיים.דאגה להכל, ייעצה לנו מה כדאי ומה פחות.הסבירה לגבי כל דבר איך הוא מתבצע ואיך אנחנו באתר חשופים להכל.מתוך רשימה של 400 אנשים רק 10 אנשים שלא היה מענה.התוצאות מדברות בעד עצמן על העבודה והגדלת הראש.ביום החתונה לא הייתי צריכה לדאוג כלל לשולחנות או לכל הסידור מסביב ידעתי שמור פה וזהו... זה הזמן שלי לשמוח! ללא ספק גרמה ליום שלנו להיות יום שמח ללא דאגות מיותרות. תודה על הכל!ממליצה בחום ובאהבה ענקית!
הצג עוד

kerenstav4   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
למור הגעתי דרך האינסטגרם לאחר שראיתי תמונות עם מלא זוגות שממליצים עליה, ערכנו פגישה בבית בה תיאמנו ציפיות לגבי האירוע ובאירוע עצמו היא עמדה בכל ההבטחות! לא נפתחו שולחנות נוספים, כל אורח ידע איפה הוא יושב , הייתה אחראית על האלכוהול בבר ולוח הזמנים של החתונה בקיצור שירות שהוא חובה !!
הצג עוד

אוראל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
מקצועית ברמה שאין כאלה! קשובה ,מלווה לכל אורך הדרך , והכי חשוב חסכה לנו המון המון כסף ! ממליץ בחום על מור ועלהצוות שלה 👍

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרתי את מור בשיחת טלפון שהובילה לפגישה מקצועית מלווה בשירות וחום מלא מצידה. סגרנו סידורי הושבה,אישורי הגעה,תשלום לספקים ואיש צוות ייעודי שהיה אחראי על האלכוהול. ניכר כי השירות שקיבלנו היה אחראי,מאורגן ומלא ביחס חם מהצוות וממור . לשוב גם לציין שדרך מור ובם זוגה סגרנו גם בר קוקטיילים משגע ביופיו ומגוון הטעים שהותאמו לסוג האורחים .
הצג עוד

Shoval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם מור והצוות שלה סידור הושבה, אלכוהול, אישורי הגעה והתנהלות מול כולם ! מרוצים מאוד מהבחירה בה, הכל היה מאורגן מצויין ! סידורי ההושבה חסכו לנו הרבה בלאגן וכסף ! מור הייתה זמינה עבורי גם באמצע הלילה עם הסידור הושבה ובכל רגע ושאלה שהייתה לנו אליה ! ממליצה בחום ובאהבה
הצג עוד

חופית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני כ3 חודשים, מור והצוות שלה היו מקצועיים ביותר נעזרנו במור גם באירוע החינה שלנו וגם בחתונה. השירות, הזמינות והניהול אירועים היה ברמה גבוהה מאוד. קיבלנו מענה לכל דבר שצץ בדרך. האכפתיות של מור, המעורבות שלה בכל דבר והובלה לבחירות הטובות ביותר. למעשה, כשמור נכנסה לתמונה הכל היה פשוט יותר ושקט, אפס דאגות בניהול האירוע!
הצג עוד

Efi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו עם מור, היא נתנה לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות. דאגה להכל מא' ועד ת', דאגה להושיב אנשים בצורה חכמה ועזרה לנו לחסוך המון כסף, לא פתחנו אף שולחן רזרבי, נתנה מענה לאורחים ששאלו שאלות ועמדה מול מנהלי האולם עם הבקשות שלנו כזוג. ממליצה עליה בחום מאז ועד היום לכל מי שאני מכירה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up