כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב השובב, דור בכר, עורך טקסי חתונה אזרחיים

הרב השובב, דור בכר, עורך טקסי חתונה אזרחיים

עורכי טקסים אלטרנטיביים
כתובת:ישראל
טלפון:0546668391
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו עורך חתונה מצחיק, מרגש ומיוחד שישדרג לנו את החתונה. הרב השובב התאים לנו בול והיה בדיוק מה שחיפשנו!דור ליווה אותנו בכל התהליך, היה תמיד זמין לשאלות ולכל מה שצריך.החופה הייתה מדהימה ומרגשת.האורחים נקרעו מצחוק ומלא התלהבו מדור ומהדרך המקורית שבה העביר לנו את החופה.ממליצים בחום!!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראינו את דור מחתן כמה שנים קודם לכן ואהבנו מאוד. ברגע שהחלטנו שאנחנו מתחתנים ידענו שזה מה שאנחנו רוצים.נפגשנו עם דור למפגש היכרות כייפי של כמה שעות בו העלינו חוויות וסיפורים מהחיים שלנו יחד ובנפרד. הוא כתב קטע עלינו מרגש ומצחיק וכך נפתח טקס החופה. בהמשך בנינו יחד את הברכות (על הטבעות, הכוס... ) לפי מה שהתאים לנו.
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נהנו מכל רגע בתהליך עם דור! הוא מקסים ומצחיק וידענו שהוא יחתן אותנו מהרגע הראשון. דור ליווה אותנו ברגע המאושר שלנו ועשה את זה בצורה הכי קלילה, כיפית ומצחיקה שיש. הקהל היה קשוב ונקרע מצחוק.תודה רבה לך דור על הכל♥️מעיין ויואב
הצג עוד

Yoav   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
דור מההתחלה עניין אותנו, הסגנון שלו והוייבים שלו בדיוק התאימו להומור שלנו ולדרך שבה רצינו להעביר את החופה שלנו בחתונה.. מכאן הכל זרם בצורה מושלמת, הוא קלט אותנו מיד, שאב הרבה מידע ולקח הכל מאד ברצינות. משם ידע ליישם את זה לטקסט זורם וכייפי שידענו שהקהל יעוף על זה!
הצג עוד

Anastasya   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
דור השובב פגש אותנו בביתנו היה לו חשוב לקבל את התמונה המלאה שלנו( בכלל לא מובן מאליו) הוא הקדיש מספר של שעות להכיר אותנו לקלוט את הוייב שלנו וכתב את טקס החתונה שלנו בצורה חיננית מצחיקה וקלילה בדיוק כמו שרצינו. לאורך הדרך היה זמין לשאלות , התלבטויות והכוונה. היה מאוד נוח ונעים והוא תמיד ידע להרים את האווירה ודאג לצרכים שלנו. את הטקס הוא העביר בהומור ולאורכו שמר בעיקר עלינו שלא נתעלף מול הקהל😅 רצינו להכיר תודה ענקית שהפך את היום המיוחד שלנו למיוחד עוד יותר ובאמת שמגיעה לו את הפירגון הזה כי הוא באמת מאסטר במה שהוא עושה🫶
הצג עוד

roxelspam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו להיכרות, המפגש היה מלא בכיף ובצחוקים! הרגשנו מיד קליק ולא חששנו לרגע, סמכנו עליו בעיניים עצומות! החופה הייתה מדהימה! הטקסט שדור כתב עלינו היה מצחיק ומרגש ופשוט נהנינו מכל רגע! רמת הזמינות הייתה מהממת וסה״כ היה ממש כיף מרגע הפגישה ועד החופה עצמה! אני ממליצה לכל מי שרוצה לעשות משהו קצת יותר מיוחד, להזמין את דור, מובטחת חוויה מדהימה!!!!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היי כולן :) יש לי המלצה חמה לזוגות שמחפשים טקס חופה אלטרנטיבי בלי רב.. דור בכר!!! כמה מחמאות קיבלנו עליו ועל הטקס! הגענו לדור כשהוא עשה טקס חופה של חברים שלנו שעפנו עליו, דור הוא שחקן וכותב במקצועו וזה ניכר, הוא ידע להחזיק את האורחים איתנו ולעשות את זה עם מלא חן והומור.. קצת על התהליך: פגישה ראשונה עם דור הכי כיפית בעולם, יושבים בנחת זמן לא קצר בכלל, מפטפטים, מספרים לו עליכם- מה מאפיין אתכם, את המשפחות, החברים, איך הכרתם וכו'..אחר כך הוא בונה את הטקס, כשהוא פותח עם קטע שהוא כותב עלינו- מרגש הומוריסטי ומכניס לאוירה. אנחנו בחרנו שלא לקרוא קודם את מה שהוא כתב ושתהיה לנו הפתעה וזה היה כיף נורא, כן ביקשנו משני חברים שיעברו על זה לפני לוודא שהכל טוב :) לגבי שאר הטקס, דור שלח לנו טיוטה ואנחנו עשינו שינויים, על חלק מהדברים התייעצנו והחלטנו יחד, בכל אופן הוא ממש זרם עם כל מה שרצינו וביקשנו.בטקס שלנו בירכו חברים ומשפחה, כל מי שבירך שלח את הברכה לפני לדור, הוא עבר עליהן בסבלנות ואהבה רבה לוודא שמותאמות ולא ארוכות מדי וגם עזר לתקן בנועם וברגישות כשהיה צריך.. במהלך החופה עצמה דור התרגש, בכה וצחק יחד איתנו.. באופן אישי חששתי מהחופה ולא ידעתי בכלל איך זה יהיה לי וחייבת להגיד שזה היה הרבה מעבר לציפיות והרבה מזה בזכות דור!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דור (הרב השובב) חיתן אותנו בחתונה מהממת בבית על הים באפריל 2021, אחרי שדחינו את החתונה פעמיים.קודם כל, דור היה מאוד מתחשב והוגן בכל הסיטואציה ההזויה של הקורונה. את הטקס הוא בנה לפי מה שאנחנו ביקשנו, והתאים את הטקסט לאופי שלנו ולאופי של הקהל.דור הוא האיש הכי שנון שאני מכירה, הוא מצחיק בטירוף אבל גם במקביל יודע לרגש ולחבר את הקהל. החופה שלנו הייתה פשוט מעולה, וכולם כולל כולם לאורך כל האירוע (וגם אחריו) הדגישו כמה החופה הייתה השיא של החתונה, ושאלו מי היה הרב השובב הזה שנתן שואו מטורף. אפילו האורחים המסורתיים התלהבו, ולא ידענו איך הם יגיבו...אני ממליצה על דור לכל זוג שמחפש עורך טקס אלטרנטיבי, מצחיק ומרגש, חד פעמי ואישי מאוד.אין על הרב השובב!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרב השובב הוא שחקן בנשמה שמצד אחד יכול להפיל מהרגליים מרוב צחוק ומצד שני רגיש ומרגש עד דמעות. אנחנו בחרנו בטקס ששילב הרבה צחוקים, נגיעות קטנות של מסורת, והמון רגש ואהבה. הטקס שדור הכין לנו בכל כך הרבה השקעה ואכפתיות היה מסמר החתונה. אין אחד שלא אומר לי שזה הטקס החתונה הכי מיוחד ובלתי נשכח שהוא ראה. לא יכולתי לדמיין טקס יותר מושלם ממה שהיה לי.כל זוג שרוצה טקס חתונה בלתי נשכח שישזור בתוכו צחוקים עד לב שמים ואינסוף של אהבה - הרב השובב! זו הבחירה שלכם!תאמינו לי אתם עוד תודו לי!
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחרי התלבטויות רבות במי לבחור לערוך לנו את טקס החתונה החלטנו לבחור ברב השובב.דור כותב מוכשר בטירוף!ישבנו יחד וסיפרנו לו את כל סיפור ההיכרות שלנו ועוד כל מיני פרטים עלינו. הסברנו באיזה סגנון אנחנו רוצים את הטקס (מבוסס על הטקס הדתי באופן חלקי). לאחר מכן הוא כתב בעצמו את הטקס בדיוק כמו שרצינו באופן שנון, מצחיק ומכבד, ואנחנו אישרנו. כל מי שנכח בחופה שלנו אמר שזו הייתה החופה הכי מיוחדת, מרגשת ומצחיקה שהיה בה.דור חשב על כל הפרטים הכי קטנים ודאג גם לפני האירוע וגם ביום עצמו להיות בקשר עם כל מי שצריך. אנחנו ממליצים על דור מכל הלב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up