כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יולי אלנתן
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Meital   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
אל יולי הגעתי דרך המלצה ולגמרי זכיתי! יולי היא אשת מקצוע מדהימה, צנועה ותרצה לגרום לך להרגיש הכי בנוח וטוב שיש! היא מקצוענית אמיתית ומצחיקה ועשתה עבודה מדהימה במחיר סופר הוגן!ההמלצות שלה היו כנות וסופר אמיתיות וגרמה לי להרגיש ממש נסיכה אמיתית!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
יולי המושלמת שלנו. ואו אין מילים.אנחנו שתי כלות, ויולי הוציאה אותנו פשוט אנחנו ביפות יותר.כל היום הייתה באווירה מדהימה, הרגיעה ונתנה ביטחון לאורך כל הדרך!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון עם יולי הרגשתי בידיים הכי טובות שיש. קודם כל האיפור ניסיון שהיא מציעה עזר לי להרגיש בטוחה ביום האירוע עצמו כי כבר ידעתי שהיא הכי מתוקה ותותחית אמיתית! יולי הייתה ככ קשובה למה שרציתי וביקשתי ובמקביל נתנה את האינפוט המקצועי שלה והתוצאה הייתה פשוט מדהימה! קיבלתי ככ הרבה מחמאות. יולי עשתה אווירה ככ רגועה ונעימה שהרגשתי שחברה טובה מאפרת אותי והיא באמת הפכה לי את היום להכי כיפי שיש! ממליצה ממש ממש בחום לא תתאכזבו❤❤
הצג עוד

moran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליולי דרך חברה שהמליצה לי עליה (שהיתה מלווה של כלה שיולי איפרה) נתחיל מהסוף, האיפור והשיער יצאו מושלם וגרמו לי להרגיש כמו נסיכה, והיו בדיוק מה שרציתי 😍במהלך כל האינטראקציה עם יולי, לפני שסגרנו, איפור ניסיון ולפני יום החתונה, יולי הייתה קשובה לי, ייעצה לי לשים טיפות עיניים כי אני רגישה לאיפור, השתמשה באיפור היפואלרגני וכו, ובעיקר בעיקר לא גרמה לי להיראות כמו מישהי שהיא לא אני מעבר למקצועיות יולי היא בנאדם מהמם, מצחיקה ומעבירה את הזמן בנעימים ועוזרת להפחית את הלחץ מהמעמד
הצג עוד

נגה ועמרי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליולי דרך המלצה מחברה שהיא איפרה בחתונה שלה. אין לי מספיק מילים לתאר כמה אני שמחה ומרוצה שלקחתי את יולי! יולי מוכשרת בטירוף, ממש אומנית! מעבר לכך, היא מצחיקה, כיפית, זורמת, סבלנית וממש הייתה כמו מלווה נוספת ביום החתונה. לקחתי גם ליווי לאולם, היא הגיעה בזמן (אפילו קצת לפני), הרגיעה לפני החופה והייתה פשוט מושלמת.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
יולי המקסימה עשתה לי את התסרוקת הכי טובה שיכולתי לבקש! יולי נשארה איתי גם לליווי ולא החסירה ממני כלום! היא הייתה מקסימה ודאגה לכל פרט הכי קטן שיש! לא הפסקתי לקבל מחמאות על השיער גם בתסרוקת הראשונה וגם בשנייה! ממליצה מכל הלב!
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יולי איפרה וסירקה אותי ואת אמא שלי, שתינו ממליצות עליה מכל הלב! יולי מהממת ברמות, היא פשוט אישה מקסימה וטובת לב. כלכך רוצה שתצאי כמו נסיכה, בדיוק איך שאת רוצה- והיא לא מתפשרת! היא משקיעה בכל פרט ופרט, התוצאה יצאה פשוט מדהימה! הרגשתי הכי יפה בעולם! אתגרים לא מפחידים אותה- גם עבורי (תלתלים קשים מאוד) וגם עבור אמא שלי (שיער דליל מאוד) יצאו תסרוקות מהממות ועמידות. יולי עושה איפור ניסיון (כלול במחיר) וגם ליווי לאולם. המחיר שהיא לוקחת פשוט מעולה (כולל ליווי!!!). האיפור אגב לא זז כל הערב! אני ממש ממליצה לכל הכלות שרוצות תוצאה לא פחות ממדהימה במחיר הוגן- דברו איתה! לא תצטערו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up