כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עמרי שחטל | DJ Shachtel

עמרי שחטל | DJ Shachtel

תקליטנים / DJ
טלפון:0723719220
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רז   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אז נתחיל מזה ששחטל היה ההחלטה הכי טובה שעשינו! בענינו דיגי זה הספק הכי חשוב שיש בחתונה הוא קובע את הטון,כמות האנשים ברחבה ולא לשכוח שבערך 70% מהערב שלכם זה בסוף ריקודים. היה חשוב לנו שהוא יתאים את עצמו לקהל שלנו וזאת הייתה הבקשה העיקרית לא לתקוע את הרחבה. הוא עשה את זה בצורה הכי מושלמת שיש מעבר לליווי המדהים ההקשבה והסבלנות לאורך הדרך כמות המחמאות שקיבלנו עליו היא מטורפת! חד משמעית לקחת אותו איתכם לערב המיוחד שלכם אני בטוחה שהוא ידאג לכם ולרחבה כמו שהוא דאג לנו!
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אז בגלל המלחמה עשינו חתונה משפחתית קטנה ודרך חברים משותפים הגענו לשחטל.בהכנות לאירוע גילינו איש מקצוע רציני ששואל שאלות קשות שלא חשבנו עליהן, מאתגר אותנו ודוחף אותנו לכיוון האירוע שהכי רצינו.הוא הכין לנו פלייליסטים שתאמו בדיוק לרצונות שלנו, היה קשוב לשינויים שרצינו ועשה התאמות מושלמות להכל!
הצג עוד

יולי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון של תכנון החתונה, זה היה ברור כי שחטל יהיה הדיג'י שלנו!!! במשך כל ההכנות לחתונה, הוא היה סופר סופר מקצועי, שאל שאלות ודייק כמה שיותר כדי שנהיה מבסוטים בחתונה והוא יקלע לטעם המוזיקלי שלנו. לא עשינו לו חיים קלים, בלי מזרחית ובלי רק מיינסטרים ועל אף האתגר, שחטל זרם איתנו על כל דבר וגם יישם ביום האירוע!. קיבלנו מראש דוגמא לפלייליסט לחלק מהחתונה ושחטל היה פתוח לשינוים ודיוקים, מקצועיות ברמות הגבוהות ביותר. בחתונה עצמה, לא היה אחד שישב. מהצעירים עד למבוגרים ביותר! הוא ענה על כל מה שביקשנו והיה מאוד מאוד קשוב לניואנסים ולאווירה. בזכותו, הצלחנו לחגוג ברחבה מטורפת, מלאת אהבה ואנרגיה בשמיים! הרים את כל האנשים בשלל שירים וחיבורים שאנשים נטרפו מהם!! בקיצור, אם אתם מחפשים רחבה מלאת אנשים שרוקדים, דיג'י מקצועי קשוב ואכפתי, לא תצטערו. שחטל הוא המלך!!!!!!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
עמרי הגיע לנגן לנו בחתונה בבסיס בהתנדבות מלאה , הגיע מלא אנרגיות וחשק לעשות לנו הכי שמח שאפשר וכך גם היה.
הצג עוד

גבי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שעשינו! שחטל החזיק את הרחבה מלאה במשך 6 שעות רצופות!! האורחים לא הפסיקו לרקוד - מילדים ועד מבוגריםלא הפסיקו להחמיא עליו גם שבועות אחר כך!! ממליצה בחום!!!
הצג עוד

ttr9809   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
Omri has such good vibes inside and out. And he made everyone happy with his music for my wedding. He knows what he is doing. Some of my friends at my wedding party asked me about him several times!!!!! I highly recommend him!
הצג עוד

יהלי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
עמרי היה הדיגיי שלנו במסיבת רווקים רווקות (עשינו מסיבת גג בתל אביב כל החברים ביחד). הוא היה מדהים וקלע בול ועפנו עליו ברמות (ברמה שקצת הצטערנו שסגרנו כבר דייגי אחר לחתונה)
הצג עוד

A   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חבר המליץ ולא התחרטנו בכלל.. ידע להתכוונן אלינו בצורה מדהימה.גם בשירים וגם באנרגיות שבאירוע.
הצג עוד

nicole   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשחיפשנו די ג׳יי מהדרום, במחיר טוב כי החתונה הייתה בתקציב. עמרי היה הראשון והאחרון שדיברנו איתו! ישר הבנו אחד את השני וסגרנו אותו לחתונה. כל התהליך היה מעולה, בחירת השירים והסגנון, כל מה שהוא שלח לנו ישב לנו בול. והאירוע אוי האירוע… אין לי מילים!! כל שיר נבחר בקפידה, הוא ידע לקרוא את הרחבה כמו שעוד לא חוויתי באף אירוע! היו את כל השירים שאהבנו בלי לדלג על אף אחד. כל האורחים אמרו לנו אותו דבר, שהדי ג׳יי היה מעולה !! האירוע שלנו היה במושב, והרמקולים היו כאלה טובים שכל המושב שמע את האירוע שלנו ואפילו מי שלא הגיע נהנה מהמוזיקה! ממליצה בחום ממש לבחור בעמרי שחטל לאירוע שלכם, תקבלו שירות טוב, חוויה נהדרת ובמחיר משתלם. אז תודה לך עמרי 🙏🏻🫶🥳
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכול התחיל ששמעתי את עומרי מנגן במסיבה בשבועות מתחת לבית שלי בריינס. אני ובן זוגי רקדנו מהמרפסת ועפנו בכל שיר!!! מיד ירדתי למטה לשאול אם הוא עושה אירועים וזה היה עוד לפני הצעת הנישואים הרשמית של בן זוגי. אבל כבר ידעתי שזה האדם שאני רוצה שינגן בחתונה שלי ואימלה כמה שצדקתי בבחירה הזו!!!🏆🏆🏆עומרי הגיע לפגישה איתנו בתל אביב מבאר שבע!!(שהיו ספקים שלא היו מוכנים להגיע ונאלצנו לעשות בזום) לי ולבן זוגי יש סגנונות וקהלים שונים במוזיקה. אני שלמה ארצי היא אייל גולן 😅עמרי המקצוען ידע לשלב ולענות על הצרכים שלנו ושל כלל האורחים, ידע לקרוא את הקהל, להרים את האווירה ולא הפסקנו לקבל עליו מחמאות גם שבוע אחרי החתונה!!חד משמעית הספק הכי מושלם שבחרתי בכל החתונה! חווית שירות מדהימה! שלא לדבר על המחיר ההוגן שלוקח שבשוק המטורף של היום שמשתולל ויוצא מפרופורציה עם המחירים זה סופר קריטי!בקיצור ידעתי שממנו יהיה לי נחת וצדקתי! וזה חשוב ביותר כשבוחרים ספקים לחתונה😁בקיצור עמרי, מעכשיו אתה איתנו בכל האירועים!😅אוהבים ומעריכים מאוד!!!מורן וחגי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up