כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב שי הלל
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רועי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
את הרב שי הכרתי דרך אחי, בשיחה הראשונה שלנו איתו ישר התחברנו. אדם נעים, צנוע, מכיל ומבין. החופה הייתה מושלמת בזכותו, ממליץ בחום הכי בעולם!!!!

Or   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
את שי אנו מכירים מבית הכנסת שבה אבא של אור ואור מתפללים,מעבר לכך ששי הרב של הבית הכנסת אנו מתייעצים איתו בהמון סוגיות שונות
הצג עוד

Gvir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אני הכרתי את הרב שי מהבית כנסת שליד הבית וכשהצעתי נישואים ידעתי ישר שארצה שהרב ישי יהיה זה שיחתן אותיובאמת לא טעיתי הרב שי בחור נעים הליכות צנוע תמיד עם חיוך על הפנים עשה לנו חופה הכי טובה שיכלנו לבקש . לא ארוכה מידי לא קצרה מידי הרבה חוש הומור הרבה רגש ויאמר לזכותו הצליח להשאיר את כל האורחים בחופה! (רוב הפעמים כולם בורחים לתוך האולם) מומלץ מומלץ מומלץ!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פניתי אל הרב שי הילל שיקדש אותי ואת אישתי , הרב מאוד צנוע סבלני ועניו וירא שמיים אמיתי ! היה זמין תמיד לכל שאלה ,במעמד החופה היה מאוד מרגש ושמח באמת בחירה שאנחנו מאוד מרוצים !
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הרב שי הלל חיתן אותי והוא רב מאוד מאוד משמח וצדיק הכל בדייקנות התורה הביא לי שתי עדים כשרים שהוא העיד עליהם ! בקיצור רב מדהים בקיא בתורה תודה רבה הרב
הצג עוד

בן ציון   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הכרנו בבית הכנסת ומשם הדרך והחיבור נוצר מאוד מהר הרב השקיע את מלוא זמנו הן בהדרכה והן בחופה וגם לאחר מכן (נשואים שנה כבר)
הצג עוד

אליהו   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז הכל התחיל בפגישת הכנה בכולל של הרב בפתח תקווה , הרב , שאל אותנו מה חשוב לנו , הדריך אותנו לקראת החופה , הסביר לנו על כל השלבים , ושלח אותנו להדרכת חתן וכלה .
הצג עוד

רון והילה מזרחי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
וואו.. הרב שי, לא יכולנו לבקש בחירה יותר מדויקתהאכפתיות המרגשת, הסבלנות הלא מובנת מאליה החוויה הכי טובה שיכולנו לבקש הרב דאג לשבת איתנו כשבועיים לפני האירוע, לעבור על כל הפרטים ומעבר לאישיות המדהימה שלו ולשיחה המרגשת הכין אותנו ממש מא׳ ועד ת׳ לגבי כל דבר שהיינו צריכים לדעת הרב היה תמיד זמין לכל שאלה, ובעיקר דאג להרגיע אותנו :) גם הטקס, היה מרגש מאוד.היינו בידיים הכי טובות שיכולנו לבקש ויצאנו הכי מרוצים בעולם
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up