כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נדב הולצמן

נדב הולצמן

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0542287155
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
לא ידענו מאיפה להתחיל,… הבנתי שיש כל כך הרבה וקצת איבדנו את זה..אבל היה לנו שליח שמצא לנו את נדב ואנחנו מודים על זה מאוד!!!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אין דברים כמו נדב!!!!עושה עבודת קודש באמת, רואים כמה השקעה, דיוק ,ותשומת לב לכול פרט!!!קשוב מצחיק, זורם וקליל.
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
איזה צלם מקצוען ותותח אמיתי!! רואים שאכפת לו והוא מצלם מהלב ודואג שכל תמונה תהיה מדויקת בדיוק כמו שהוא צופה אותה! בחור מדהים עם אנרגיות מטורפות והיה לנו פשוט יום מדהים וזורם בזכותו!! 🙌🏼
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
נדבבב המלך הבלתי מעורער!!! וואווו!!!! אין לנו מילים באמת! איזה אלוף ומוכשר הוא!!היה לנו יום מטורף וכיפי ברמות, איתו! יש לו את היכולות הכי גבוהות לתת לכם להרגיש הכי פתוחים והכי בנוח בעולם. במיוחד בתור כאלו שלא מצטלמים בכלל (החצי השני בלי אינסטגרם בכלל) הוציא מאיתנו דברים שלא האמנו בכלל, הרגשנו איתו כלכך טוב ברמה שהחברים לא האמינו שיש לנו כלכך הרבה סבלנות להצטלם! הרגישות, והיכולת שלו לקרוא את האנשים ולהיות וללוות מדהימה ברמות!אחת ההחלטות הטובות ביותר שלקחנו ביום הזה ללא ספק, מי שיעבוד איתו יזכה, לא רק בצלם מוכשר אלא גם באדם מדהים שמעביר את היום הזה בצורה הכי כיפית וקסומה שיכולה להיות.עוד לא נרגעים מהתמונות ומכמה שהיה כיף!!!
הצג עוד

yovel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אני ובעלי לא זוג שאוהבים להצטלם וחילשנו מישהו שיהפוך לני את היום לקחיל וחוויתי! אחרי שיחה עם נדב הבני שמצאנו וזו הייתה הבחירה הכי טובה שיכלנו לקבל ליום הזה. נדב היה קליל מצחיק סבלני ברמות וגרם ליום הזה להיות פשוט כיף והכי חשוב תפס את הרגעים הכי יפים והפל אותם לתמונות פשוט מושלמות!
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ווווואו איפה מתחילים,מהרגע הראשון שדיברתי עם נדב הרגשתי שיש פה ווייב מדהים קליל קשוב וסבלני, שזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים:)אל נדב הגענו אחרי שהצלם המקורי שבחרנו לא יכל להגיע והמליץ על נדב במקומו, הבחירה הייתה מהירה והכי נכונה שיש. נדב נענה לבקשות האישיות שלי עוד לפני שנפגשנו וביום האירוע איך שפתח את הדלת כאילו הכניס אור וכיף ענקי!!! לאורך כל היום נדב היה איתנו, עף עלינו ויצר אווירה שמאפשרת להרגיש בנוח והכי יפים שיש…. וכך היה תוך כדי פשוט לא התעייפנו מהצילומים הכל זרם והיה בטעם הכי טוב. והכי חשוב ברגוע!תוך כדי ההתארגנות והאירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על נדב וכל החברים עפו עליו ולא מפסיקים לדבר עד עכשיו על כמה שהתמזג ברחבה בצורה מושלמת!כבר עכשיו התמונות שראינו הן מעלפות בלשון המעטה ולא יכולה לחכות לראות תוצר סופי ❤️
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
סגרנו את נדב כצלם סטילס לחתונה שלנו לאחר שראינו אותו מצלם בכמה חתונות של חברים וזו הייתה הבחירה הכי טובה שעשינו! אירוע החתונה התבטל לאור המלחמה וגיוסי למילואים והחלטנו בכל זאת לקיים חופה במועד שנקבע (בנוסף לאירוע שנדחה לפברואר) ונדב ישר התנדב והגיע לצלם אותנו למרות כל המצב, בנוסף לאירוע. אין מילים להודות לך על השירות, המסירות והכישרון הענק שלךךך🤍🤍🤍 מלך! ממליצה בחום!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
רוצה לתת המלצה רותחת על נדב הולצמן צלם סטילס!!! צלם תותח , מצחיק וכיפי, איכות התמונות ברמת מדהימה! שולח מהר מאוד תוצרים ! באמת מאוד מאוד ממליצים עליו מכל הלב, שירותי מאוד!!! גרם לנו להרגיש ולהפוך את היום הזה ליום פשוט מושלם !

מאיה ובן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לצלם האהוב שלנו !!! מאיפה נתחיל ? מה נגיד ? איך אפשר לסכם בכלל.קודם כל, תודה על הכול !תודה שהיית שם בשבילנו לאורך כל הדרך, תודה שאתה קשוב מהרגע הראשון, שאתה מרגיע, אכפתי, דואג, מייעץ, מקצועי ברמות, מכיל ואוהב. נדבוס, אתה הבחירה הכי טובה שיש. בזכותך היינו רגועים, משוחררים, נהנינו מכל רגע וידענו שאנחנו בידיים טובות. 🙏🏻גם ברגעים שהיה הרבה לחץ - סמכנו עלייך בעיניים עצומות.התפעול והניהול ביום החתונה, הצילומים עם החברים הקרובים שלנו, עם המשפחות, אתה פשוט אלוף, אין כמוך בעולם!אוהבים אותך ומעריכים המון, בן ומאיה ♥️
הצג עוד

alonsaig00   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לנדב דרך המלצה. הוא היה עבורנו ממש זמין לתיאומים! לא היינו סגורים כל כך על השעה שבה נתחיל ונדב היה סופר גמיש ובא לקראתנו לאורך כל הדרך! בזמן האירוע הוא ממש קרא אותנו והבין וחשוב לציין ששנינו ממש לא אוהבים להצטלם. הוא הצליח לגרום לנו להשתחרר והתמונות יצאו פשוט מדהים! מעבר לזה הוא ממש השתלב באווירה. הוא מביא איתו וייבים ממש מגניבים וגם המשפחה והחברים שלנו הרגישו את זה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up