כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תיאודור אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קרין   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
צוות תיאודור היקרים,תודה גדולה מכל הלב שעשיתם לנו אירוע כזה מדהים ומדוייק, לא יכולנו לבחור טוב יותר.מהרגע הראשון שהגענו היה לנו ברור שנתחתן אצלכם, ועד הרגע האחרון נתתם לנו תחושה שיש לנו על מי לסמוך ושחשוב לכם לא פחות מלנו שהכל יעבוד על הצד הטוב ביותר.קיבלנו מלא מחמאות על המקום, האורחים עפו על האוכל והמלצרים היו סופר נעימים.תודה מיוחדת לשי שליווה אותנו בתהליך בהקשבה וסבלנות רבה והיה זמין לכל שאלה, לגיל המנהל אירוע שהיה שם בשבילנו חשב על הפרטים הקטנים והיה מאוד אכפתי וכמובן לאילנה היקרה שעזרה לנו.מחכים לחגוג אצלכם שוב❤️
הצג עוד

נגה ואופק   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף היה אירוע מעולה, מקבלים המון מחמאות מהאורחים על המקום, האוכל, הצוות והעיצוב.כולם מהמנהלים לשפים למנהל האירוע למלצרים דאגו שהכל יתנהל בצורה טובה בדיוק כמו שרצינו.במהלך כל אירגון החתונה כל הצוות עזר לנו, ייעץ והקשיב לבקשות שלנו גם כשהן היו לא קלות.האירוע התקיים בדשא (גדול, מזמין וכיפי) ואנחנו ממש שמחים שסגרנו בתיאודור וכמובן המיקום של האולם בהרצליה מאוד הוסיף והקל על ההגעה של כל המוזמנים.ממליצים בחום על המקום :)
הצג עוד

inbalb20   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לתיאודור אחרי חיפושים של מקום לחתונה, רצינו מקום אינטימי שירגיש כמו גינה של בית ותיאודור זה בדיוק המקום הזה! כשנכנסים קשה שלא להתפעל מהגינה הרחבה והירוקה וזו התחושה שחיפשנו. הבעלים של המקום מקסים, שירותי, מקשיב ונתן לנו מעל ומעבר! האוכל מעולה ושונה מהנוף שרגילים אליו בחתונות, גם מבחינת ניראות והגשה וגם כמובן הטעם והמנות המיוחדות, גם קיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים. בקיצור- למי שמחפש מקום יפהפה ואינטימי לחתונה לא מאוד גדולה אנחנו מאוד ממליצים!! ענבל ועמרי :)
הצג עוד

רותם בנימין   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לתיאודור ומיד התאהבנו בגן היפה ובפנים שהיה חם ומזמין
הצג עוד

dinaisrael   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
30 מתוך 100
סגרנו איתם על מחיר איקס. כשקיבלנו את החוזה הם ביקשו איקס פלוס 70 שקלים ודיברו לא יפה. אני לא סומך עליהם ולא ממליץ לעשות איתם עסקים
הצג עוד

Liad   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין מספיק מילים לתאר כמה אנחנו מרוצים מהתיאודור. קודם כל לאורך כל הדרך ליוו אותנו והיו זמינים לכל בקשה, אבל השיא זה כמובן יום האירוע- עשינו חתונת שישי צהריים בתיאודור. היה יום חם במיוחד שלווה בכמה הפסקות חשמל אזוריות ועדיין האירוע התקיים ללא רבב- האוכל היה פשוט מצוין (האורחים סיפרו שאף פעם לא נהנו ככה מאוכל, ממש רמה של מסעדה), השירות היה מעולה (האורחים סיפרו שהם רוצים להזמין את המלצרים לארוחה אצלהם), הצוות היה רגוע ועם חיוך על הפנים וזה לגמרי הקרין אנרגיות טובות לכולם. תכננו את האירוע בחוץ אבל בגלל החום החלטנו להכניס את השולחנות פנימה ממש יום לפני האירוע אבל אף אורח לא הרגיש שהיה פה שינוי של הרגע האחרון, הכל תקתק יותר טוב ממה שציפינו. חוזרת ומדגישה כי זה באמת היה מדהים- על אף שהייתה הפסקת חשמל אזורית (שלא קשורה אליהם!), אצלנו באירוע רקדנו, נהנו במזגן, אכלו אוכל חם, שרו ושמחו. הצוות היה באמת מדהים ועשה לנו את היום הכי מאושר בחיים. תודה!
הצג עוד

מעין   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לתיאודור דרך איזיווד, מקום מהמם! בדיוק מה שרצינו, גן אירועים יפה ומושקע עד לפרטים הקטנים. שי ואושרי הבעלים היו זמינים אלינו לכל שאלה וגיל, מנהל האירוע שלנו היה מקסים! באופן כללי, השירות והיחס האישי היו מדהימים. האוכל היה מעולה וקיבלנו מלא מחמאות מהאורחים, הכל היה פשוט מושלם. התחתנו בשישי בצהריים והגן היה מוצל כך שלאורחים לא היה חם מדי. אנחנו ממליצים בחום על המקום!
הצג עוד

idan9009   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היינו באירוע מקום מושלם ומושקע בהחלט נעשה שם את האירוע הבא שלנו!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up