כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליטל פדידה איפור ושיער

ליטל פדידה איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0528876717
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רותם   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ליטל היא הבחירה הכי טובה שלי בחתונה!!! קודם כל השיער והאיפור יצאו מושלמים ובדיוק לטעמי, היא הייתה קשובה אלי וזרמה איתי בהכל. מעבר לזה פשוט היה לי כיף איתה והיא הרגיעה אותי, דאגה לי, צילמה קצת ״מאחורי הקלעים״ של החתונה שזה היה כיף לקבל את זה אחרי זה, ואפילו הלבישה אותי!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לליטל הגעתי דרך המלצה של חברה מאוד טובה שלי.סגרתי איתה שיער לשלוש מלוות.מדפדוף קל ומהיר באינסטגרם שלה אפשר לראות איזה עבודות מושלמות יש לה! הייתה כלכך סבלנית ונעימה עם כולן, סידרה להן את השיער בדיוק כמו שהן רצו וכמובןןןן שזה החזיק להן עד סוף האירוע!!בקיצור וואו!!
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ליטל מקצועית ביותר, הרבה מעבר לאיפור והשיער! כאשר מועד החתונה השתנה עקב המלחמה היא התנהלה בהוגנות, הבנה והכלה מה שלא היה מובן מאליו בכלל. כחודש לפני החתונה נפגשנו לתיאום ציפיות, מה אני אעשה בשיער.. איפור.. ומה היא ממליצה לפי השמלה ולפי תווי הפנים. ביום האירוע התייצבה בשעה המדויקת בה קבענו, הייתה נעימה מאוד וסובלנית לאורך כל היום. יצאתי מאוד מרוצה וקבלתי ים מחמאות מכולם, התסרוקת החזיקה טוב עד סוף האירוע. כל תהליך ההתאפרות נעשה בעדינות ובשום כאב או באי נוחות, מה שמעיד על המקצועיות הרבה שלה. ממליצה בלב שלם לכל אחת עליה, בייחוד גם על האישיות המיוחדת שלה שגרמה לכל היום לעבור ברוגע ובכיף.
הצג עוד

benaimnitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ליטל באה אליי לידר התארגנות כבר בתשע בבוקר וישר התחילה באיפור ושיער המקצועיות והסבלנות וההקשבה שלה לכל בקשה שלי היא פשוט לא ניתנת להסברקיבלתי אין ספור מחמאות על הלוק והאיפור כל הערב וגם ימים אחרי יצאתי הכי מרוצה שיש בעולםמבחורה שלא מתאפרת בכלל ביום יום והחשש שלי היה גדול מאוד מאיך שאראה, ליטל דאגה להרגיע אותיי ולוודא כל הזמן שאני מרגישה בנוח ושאני מרוצה
הצג עוד

ניקול קופלוביץ   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
ליטלוש אהובהההלא רציתי איפור מוגזם, רציתי טבעי ופשוט עשית אותי נסיכה!הבנת אותי, סבלת אותי והרגעת אותי 🥰כולם החמיאו לי בטירוף וזה היה כיף לשמוע!פעם שניה שאני עושה איתך איפור שיער ולא הפעם האחרונה .. אז תהיי מוכנה יש עוד אירועים בעתיד 😉פשוט א-י-ן ע-ל-י-י-ך-!תודה רבההה על הכלללללללללל 😘😘😘😘😘😘😘
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את ליטל דרך האינסטגרם, חברה שלחה לי כל מיני המלצות למאפרות וליטל היתה ביניהן. היה לי חשוב למצוא מישהי שמאפרת בצורה עדינה ונקייה, במעבר קליל על פרופיל האינסטגרם שלה הרגשתי שהיא האחת😊 אחרי שיחת טלפון איתה כבר ידעתי שאני רוצה שליטל תלווה אותי ביום הזה.
הצג עוד

Ira   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין עליה! נשמה ברמות, מקצוענית, זמינה לכל שאלה, יודעת לייעץ ולהכווין. עדינה, מתחשבת ופשוט עושה עבודה מדהימה. אין אחד שלא פירגן לי ואני הרגשתי שאני נראית מיליון דולר.עובדת בתווים עדינים ולא מוגזמים והמראה נראה טבעי ומהמם ברמות על.אני מודה לה בטירוף וממליצה לכל כלה להגיע אליה.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את ליטלוש המהממת והמוכשרת בטירוף הכרתי בזכות אמא שלה שגם מגיע מתחום הקוסמטיקה ועיצוב השיער ומהרגע הראשון הרגשתי חיבור מטורף אלייה !! את התהליך יחד התחלנו במפגש ציפיות שמאותו הרגע כבר הבנתי שאני בידיים הנכונות!! במפגש עשינו תיאום צפיות לקראת החתונה , כאשר ליטלוש הייתה מאוד קשובה וסבלנית לכל רעיון שעלה, הציע רעיונות ולא ויתרה עד שהגענו להחלטה על הלוק המושלם עבורי .ביום החתונה הייתי מאוד לחוצה אבל למזלי היה לי את ליטלוש, היא הייתה שם עבורי בכל רגע אפשרי לכל דבר שהייתי צריכה הרבה מעבר לציפיות שלי ולמה שסגרנו , היא נתנה את כל כולה ואפילו מעבר לזה, נשארתי ללא מילים כי בזכותה הרגשתי כלה יפה ומאושרת לכל אורך היום!! ליטלוש השקיעה בכל שערה ושערה שעל ראשי וכל טאצ׳ אפ באיפור שהרגשתי שהייתי זקוקה לו. היא עשתה עבודה מהממת ומושקעת השקיע המון מחשבה וכוח וסובלנות בתסרוקת המהממת והמושקעת ברמות שהיא עשתה לי . בנוסף היא גם איפרה את החברה הכי טובה שלי והיא הפכה אותנו למהממות ומאושרות ביום המרגש והחשוב הזה !! המסקנה שלי לכל כלה או בחורה שתבחר בליטלוש לכל אירוע שתדע שהיא זוכה ובענק !! היא זוכה בבחורה עם ידיי זהב ולב ענק !! ומבחינתי ליטלוש אחרי האירוע המדהים הזה עבורי תיהיה המלווה של בכל האירועים העתידיים!!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם ליטל לחתונה שלי, ליטל שרותית ומקצועית, הפכה את החוויה הלחוצה הזו לכיפית וזורמת! קשובה לרצונות ויודעת לעשות את העבודה, רואים שאכפת לה וחשוב לה שתצאי מרוצה!אני שומרת את המספר שלה לאירועים הבאים ! ממליצה מאוד !
הצג עוד

מאי דוד חי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איפור ושיער שלמות עם ליווי מדהים והקשבה לכל בקשה שלי עם צחוקים כייף ואווירה טובה ממליצה ברמות פשוט אי אפשר להתאכזב 🥰
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up