כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שיר מנחם ניסים

שיר מנחם ניסים

איפור כלות
טלפון:0525422608
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת בכלל ביומיום והיה לי חשוב למצוא מאפרת שתעשה לי איפור עדין וטבעי. שיר הצליחה לעשות לי איפור שאהבתי בענק, היא סופר מוכשרת, מקצועית ויסודית ברמה הכי גבוהה שיש.
הצג עוד

Majd   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
מקסימה , שירות מדהים , עבודה יפה מאוד
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה המושלמת מהרגע הראשון שראיתי את העבודות שלה ידעתי שאותה אני בוחרת ללוות אותי ביום החשוב בחיי ולא טעיתי מקצוענית נעימה מרגיעה מכילה וסבלנית נותנת את ההרגשה הטובה ביותר שזה הדבר הכי חשוב לכל כלה
הצג עוד

הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
את שיר המהממת הכרתי כשהייתי מלווה של חברה והמלווה השניה סגרה לנו אותה כמאפרת. בסוף אותו יום הבטחתי לעצמי ולה שהיא תאפר אותי בחתונה שלי, כמה חודשים אחר כך סגרתי איתה לחתונה שלי, ומשם לברית של הבן שלי ומאז הכל בנינו כבר היסטוריה❤️
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלי!! שיר איפרה אותי גם לחינה וגם לחתונה, הייתה קשובה, מקצועית, הבינה בדיוק מה יחמיא ומה יתאים לי, פשוט אלופה!

kylieturgrman   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שיר מדהימה, חיפשתי מישהי מקצועית ועם יחסי אנוש מדהימים. במקרה הגעתי לשיר והתאהבתי בקלילות ובאווירה הטובה שהיא מעניקה ללקוחות שלה. ערכנו פגישת ניסיון לפני, שזה בין הדברים שהיו חשובים לי. וואו כמה שזה הרגיע אותי ונתן לי ביטחון ששיר הבחירה הכי טובה שהענקתי לעצמי ביום כל כך לחוץ של החתונה. ביום חתונה היא הרגיעה אותי ונתנה לי הרגשה שהיא פה בשבילי, לא התרגשה מזה שבכיתי ותיקנה את האיפור במהירות. מומלצת הכי שיש!!
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחה הראשונה היה לי חיבור עם שיר, סגרנו את התאריך והכל ואמרה לי שאפילו יש פגישת לפני האירוע לראות כיוון לאיפור שער וגם ככה להתחבר יותר, אני שכחתי מזה, ושיר האלופה התקשרה אלי כמה ימים לפני האירוע להזכיר לי שלא נפגשנו, הלכי לשיר לנסיון לפני האירוע וזה היה כזה כיף חוויה כפית להכיר אותה לפני להתחבר עוד יותר לפני האירוע והכי חשוב לדעת בערך איך הולך להיות איפור שער.אין מילים שיכולות לתאר את העבודה של שיר ואת שיר עצמה באמת, מדהימה ומיוחדת!! ביום החתונה האווירה הייתה כפית וקלילה והרבה צחוקים,כשאני מסתכלת בתמונות של אחרי החתונה אני כל הזמן אומרת לעצמי איזה בחירה מצוינת עשיתי היה שווה את זה!!שיר היקרה תודה רבה עליך!!!אוהבת אותך!!💜
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הייתה חלק בלתי נפרד מיום החתונה❤️ נדירה, מלאה ברוגע, סבלנות ואכפתיות. הרגשתי איתה בנוח מהרגע הראשון, ממש כאילו יש לי עוד חברה בבית ובחתונה שאני יכולה לדבר איתה, להתייעץ איתה ולשתף אותה בתחושותיי.רמת המקצועיות של יוצאת דופן! רואים שהיא נהנת מכל רגע בעבודה שלה. בזכותה הרגשתי הכי יפה בעולם, נסיכה אמיתית 👰‍♀️קיבלתי אין ספור מחמאות על האיפור ההורס והשיער המושלם.נותנת יחס האישי ומפזרת אנרגיה מושלמת. ממליצה בחום!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
לא היה לי ספק שאני סוגרת עם שיר, שריינתי חודשים מראש ולא התאכזבתי. שיר היא מדהימה!! קודם כל האנרגיות שלה זה מה שאת רוצה ביום הלחוץ הזה, הנועם והביטחון שהיא משרה זה פרייסלס. סמכתי עליה בעיניים עצומות כי יש לה את העבודה הכי יפה שיש. האיפור היה טבעי ועדין בדיוק כמה שרציתי והחזיק מעולה כל הערב, השיער היה מהמם וכולם לא הפסיקו להחמיא לי על רעמת התלתלים המרשימה.
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שיר היא ללא ספק הספק שהייתי הכי מרוצה ממנו ביום החתונה שלי, הייתה סבלנית ואדיבה, ושלא נדבר על המקצועיות הייתי כלכך מרוצה מהאיפור והשיער שהחזיקו כל הערב וגרפו כלכך הרבה מחמאות! אלופה ברמות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up