כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אופק גן אור - מי שרב מאוהב

אופק גן אור - מי שרב מאוהב

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0525214706
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אופק היה אחראי לחלק שהיה הכי חשוב עבורנו בחתונה, הטקס, אבל מה שהוא נתן לנו היה הרבה מעבר לטקס. מהרגע שהכרנו אותו היה קליק, הוא אדם חם ומקסים והליווי שלו לכל אורך הדרך גרם לקהל לחשוב שהוא חבר שלנו כבר הרבה שנים. יש לו המון ניסיון, ובזכותו הטקס שלנו הרגיש הכי "שלנו" שאפשר. היה טקס מרגש, מצחיק, שמותאם לנו באופן מושלם. קיבלנו המון מחמאות על הטקס מאורחים, גם כאלו שבדרך כלל לא מתרגשים בטקסים אמרו לנו שהזילו דמעה בטקס שלנו. הרגשנו שהצלחנו בזכות אופק לבנות בדיוק את הטקס שרצינו. למזלנו הרב, הוא ליווה אותנו לאורך כל התהליך כולל דחיית החתונה עקב המלחמה, והרגעים איתו תחת החופה היו הרגעים המאושרים בחיינו. לא יכולים להודות לו מספיק על זה שהיה איתנו.
הצג עוד

אב   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אני ממליצה בלב שלם על טקס חתונה בניהול של אופק! נפגשנו יחד לפני האירוע והתאמנו את הטקס לפי מה שמתאים לנו כזוג ומבחינת כמה להשאיר מהמסורת. טקס החופה היה פשוט מושלם וגם הרבה אנשים אמרו לנו שהיה כלכך יפה, ושאלה שחזרה על עצמה המון היא אם אופק חבר שלנו או מכיר אותנו מלפני, שזה רק מראה על כמה הוא מצליח לכתוב ולהגיש את הסיפור שלנו בצורה יוצאת דופן כאילו הכרנו מלפני החתונה. יש לו נוכחות וכריזמה ומה שכתב עלינו היה מידה נכונה מהכל, קצת הומור והמון חלקים מרגשים. אני ממש שמחה שבחרנו באופק לערוך את הטקס שלנו וממליצה לכל חתן וכלה אתם לא תתחרטו :)
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
התהליך עם אופק היה מדהים לאורך כל הדרך, הוא אדם סבלני, מוכשר ברמות והוא התאים לנו טקס חופה שהרגיש כמו כפפה ליד. התחתנו לאחר פרוץ המלחמה וגם שם אופק ליווה אותנו ועזר לנו בכל התלבטות או קושי. הייתה חופה מרגשת ויפייפיה ומאז המחמאות לא מפסיקות לזרום. יש לי משפחה חרדית וזו הייתה הפעם הראשונה שהם נכחו בטקס אזרחי והם אמרו שהיה מרגש וכל כך יפה. ממליצה מכל הלב- ההחלטה הכי טובה שעשינו לחתונה.
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו שאלון שהיה חוויה למלא ועל בסיסו אופק כתב לנו טקס מרגש שמתאים בדיוק למי שאנחנו
הצג עוד

Katya   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מישהו שיקליל את האווירה ויעשה את החופה שמחה ומרגשת ואופק בהחלט נתן את ההרגשה הזאת! מההתחלה בשיחה ראשונית ובפגישה איתו גרם לנו להרגיש כל כך בנוחותהכיר אותנו בצורה הטובה ביותר והנחה את החופה בצורה המרגשת ביותראין מישהו שלא דיבר על אופק ! ועל כמה שהחופה היתה כלכך יפה ומרגשת!!
הצג עוד

Bar Hachmon   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אופק פשוט מלך.ראינו אותו עורך חתונה של חברים וישר התאהבנו!ליווה אותנו בתהליך בצורה רגישה מכילה ועוטפת והרגשנו בידיים טובות לאורך כל הדרך.החופה הייתה בשילוב עם רב מסורתי (הרב אלי אלטשולר שהיה גם הוא מעולה!) וזה היה מהמם, הם השתלבו ביחד בצורה נפלאה בהובלתו של אופק.לא הפסקנו לקבל מחמאות על כמה החופה הייתה מרגשת ויפה וכמה המנחה היה כרזימטי, מצחיק וכובש במהלכה.
הצג עוד

עופר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אופק הכרתי באופן אישי עוד לפני החתונה, מהרגע שהתארסנו ידעתי שהוא יהיה מי שינהל את טקס החופה שלנו. רצינו חופה משולבת, שתוכל להיות מסורתית דתית אבל גם חברית שיתופית ובעיקר מחברת. ביצענו את החופה עם אופק כמנהל הטקס ועם רב מהרבנות. אופק הצליח להגשים לנו את כל החלומות, היה טקס מרגש ומצחיק, מלא בקסם אישי והוא שילב נהדר את הרב ואותנו. עבורנו זה היה השיא של הערב, הרגשנו שהוא ידע בדיוק מה אנחנו מחפשים וכך היה! הוא החזיק 500 אורחים מרוכזים שיא למשך כל החופה.. מה שחיפשנו בדיוק!
הצג עוד

Adar   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
בן הזוג שלי ואני התחתנו ב-1.5.23 בטקס שהיה מרגש מאד, מצחיק, זורם ובעיקר בעיקר אנחנו. הקהל היה ב-100% הקשבה שזה היה נפלא להרגיש בזמן אמת. בזמן החתונה אנשים ניגשו אלינו להגיד כמה הטקס ריגש אותם באותנטיות שלו, וגם עכשיו, שלושה שבועות אחרי, אנשים עוד מדברים איתנו על כמה הם התרגשו ונהנו מהטקס. כבר חברה ביקשה את השם שלו לחתונה של חברה 🙂חוץ מזה שהטקס היה נהדר, כל התהליך היה נעים, מצחיק ובעיקר כיפי (בתוך כל הבלגן של ארגון חתונה, זו בהחלט הייתה נקודת אור). היינו שותפים לכתיבת הטקס, אבל גם היו חלקים שאופק השאיר לנו כהפתעה. באיזשהו שלב כבר הרגשנו שאנחנו מדברות עם חבר:)דברים שהיו לנו גם חשובים וחשוב לציין: יש לאופק כתיבה קולחת ונעימה, יודע לעמוד מול קהל ולהשאיר אותו בקשב, קול נעים והופעה מכובדת (לי זה היה חשוב 😂)אז אופק, תודה רבה רבה לך על טקס שלא נשכח ❤️
הצג עוד

זבו   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אופק הכרנו כי הוא ניהל את טקס החופה של חברים שלנו. פנינו אליו בלי לדעת יותר מדי והאמת היא שהוא פשוט היה בחירה מעולה. מעבר לחיבור איתו ולתחושה שיש על מי לסמוך, הוא הנחה טקס שקודם כל ריגש אותנו, וחוץ מזה לא הפסיק לגרוף מחמאות מכל מי שנכח. מומלץ!
הצג עוד

Irit   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
כל התהליך עבודה עם אופק לפני החתונה היה פשוט כיף אחד גדול. החופה זה השיא של האירוע וסמכנו על אופק בעיניים עצומות והוא התעלה על עצמו מעבר למה שציפינו. נפגשנו איתו והרגשנו שאנחנו מבלים עם חבר טוב שכבר מכיר אותנו שנים. אופק מקצוען ואחריי החתונה אנשים שאלו מאיפה הוא חבר שלנו. אין ספור מחמאות קיבלנו על הטקס היפיפייה שהוא ערך לנו, שהוא תפר לסיפור שלנו בדיוק, מצחיק, מרגש וכנה בדיוק במידה הנכונה. בזכותו לא נשכח את החופה בחיים. כל כך שמחה שהגענו אל אופק, החתונה לא הייתה נראית אותו דבר בלעדיו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up