כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עינת סממה מאפרת

עינת סממה מאפרת

איפור כלות
טלפון:0547667322
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועם   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לעינת דרך דף האינסטגרם שלה (מומלץ גם בלי קשר לחתונה למי שמחפשת טיפים מושלמים לאיפור!) - חיפשתי איפור שיהיה עדין, טבעי ושיחזיק מעמד כל הערב.כבר בשיחה הראשונה הבנתי שהגעתי למאפרת הנכונה - מקצועית, נעימה, רגועה ומקסימה! ביום החתונה זו המאפרת שתרצי לצידך.אין ספק שעשיתי את הבחירה הנכונה לחתונה שלי, האיפור יצא בדיוק כמו שחלמתי ואני שמחה שזכיתי להכיר מקצוענית כמוה שנכנסה לי ללב :)
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת במשך המון זמן, לאחר חיפוש באתר זה ובהמלצה של המסרקת שאיתה סגרתי הגעתי לעינת. ראיתי את העבודות של באינסטגרם וזה בדיוק מה שרציתי! האיפור הטבעי אבל המבריק והמרשים, שמשאיר אותך בדיוק את אבל מרשימה הרבה יותר. אמנם לא הצלחנו להיפגש לפגישת ניסיון (בעקבות המלחמה), את עשינו שיחה מקדימה ועינת הייתה הכי סבלנית והסבירה הכל לפרטי פרטים. באותו יום עינת הגיעה בחיוך ענק ובשמחה, נתנה לי תחושה נעימה והרגיעה. התוצאה הסופית הייתה מעבר לכל דימיון, הרגשתי אני בכל מובן אפשרי (גם עם ריסים שבדר״כ אני לא אוהבת!). האיפור היה מושלם עד לרגע שהגעתי למלון באמצע הלילה! אני ממליצה בענק!!! 🤍🤍🤍
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את עינת סגרתי אחרי שהתאהבתי בעבודות שלה באינסטגרם, היה חשוב לי גם למצוא מאפרת שעושה איפור ניסיון, קצת אחרי זה גילינו שאנחנו שכנות שזה בכלל כיף גדול, עינת מוכשרת ומתוקה, ידעה להתאים לי את האיפור שהכי מושלם בשבילי וגרמה לי להרגיש הכי יפה שיש ביום שלי, בנוסף עינת איפרה גם את אמא שלי ואחותי ויצא פשוט מושלםםם, ממליצה בחום! אוהבת אותך עינת !
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידעתי שעינת תאפר אותי כי היא איפרה את גיסתי וממש אהבתי את העבודה , היא הייתה כל כך טובה שאפילו לא טרחתי לחפש מאפרות , ישר פניתי אליה ובאמת שזאת אחת ההמלצות החזקות שלי - האיפור היה מהמם, אני לא אחת שמתאפרת והיא עשתה לי איפור עדין , לא כבד , עם זאת מכסה כל מה שצריך והפנים שלי נראו באמת ללא רבב ! היה לי גם חשוב להיראות עצמי לאחר האיפור וזה לגמרי השיג את המטרה, היא קשובה לכל דבר וחשוב לה מאוד שהלקוחה תאהב ותצא מרוצה , היא לא באה כדי לסיים וללכתהיא אלופה!! ואני עפה על איך שנראיתי בחתונה !
הצג עוד

Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם עינת איפור לחתונה שלי. עינת מקסימה! הייתה מאוד קשובה לבקשות שלי, תמיד זמינה לכל התלבטות והתייעצות. והדבר הכי חשוב, האיפור פשוט מהמם! יודעת להתאים לכל אחת לפי תווי הפנים שלה, ושוחחנו על מה שהיה לי חשוב, שיהיה איפור עדין ומאיר. ממליצה עם הרבה חום ואהבה!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קודם כל, עינת מתוקה אמיתית עם אנרגיה חיובית ומרגיעה - דבר שכל כך חשוב ביום החתונה !! לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור העדין והמושלם! הייתי נראית מאופרת, אבל נראיתי כמו עצמי ולא כמו מישהי אחרת. המחיר שהיא לוקחת מאוד הוגן והיא גם עושה פגישת ייעוץ עם איפור ניסיון חלקי ממליצה בחום❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up