כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב עמיחי שוקרון

הרב עמיחי שוקרון

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0523115598
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שעות
100 מתוך 100
בהתחלה הגענו לאחיו דרך חיפוש באינטרנט, וכשדיברנו עם חנן אחיו, הוא אמר שלא פנוי ויש את אחיו כהמלצה חמה מאוד. אמרנו יאללה ננסה, והתאהבנו מהרגע הראשון, מהשיחה הראשונה.עמיחי מדהים, זמין לעל שאלה, נותן מענה מפורט ומסביר, והעביר חופה קלילה ומדהימה! מומלץ מאוד!
הצג עוד

משי כהן וקיל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו וחיפשנו את הרב המדויק שישלב התרגשות שמחה קלילות ותפילה כנה! וכששמענו את עמיחי ידענו שהוא הבחירה שלנו!לאורך כל התהליך במסירות בחיוך בהכלה ובשמחה! ובמעמד החופה אין אחד שלא שמח איתנו! אין אחד שלא יתרגש! אין אחד שלא שיבח את הרגע הקדוש השמח ואת כבוד הרב! כבוד הרב עמיחי אשרינו שזכינו שתחתן אותנו נכנסת עמוק לליבנו ואנחנו אסירי תודה לעולם ♥️
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אם אתם רוצים שמהרגע שתיגמר החופה, ישאלו אתכם כולם "מאיפה מצאתם את הרב הזה???" אז תמשיכו לקרוא, זה הרב בשבילכם.מהשיחה הראשונה עם עמיחי, שהתקיימה שהוא עוד היה במילואים, ידענו שעמיחי יחתן אותנו, אבל עוד לא ידענו כמה זכינו. עמיחי מעביר את החופה בצורה קלילה, הומוריסטית, נעימה, מרגשת ומותאמת לקהל ולזוג. המון אנשים אמרו לנו שזו החופה הכי מרגשת שהיו בה אי פעם. המחמאות על עמיחי לא מפסיקות להגיע, על כמה שהחופה הייתה נעימה, לא ארוכה אבל מלאת ערך מוסף. כולם הקשיבו בחופה שלנו לכל מילה שעמיחי אמר! ואנחנו שנינו , כל כך נהנינו בחופה, היה לנו פשוט כיף.מעבר לחופה עצמה, התהליך מול עמיחי היה הכי נעים שאפשר והוא היה זמין לכל שאלה בכל זמן נתון.תשמעו לנו, אתם תרוויחו בגדול אם תסגרו עם עמיחי שיחתן אתכם, אל תחשבו פעמייםהמלצה חמה, חמה, חמה!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב עמיחי, רוצים להגיד לך תודה ענקית! לייווית אותנו משיחת הטלפון הראשונה ברגישות כל כך גדולה, הבנת אותנו, המלצת כל כך טוב והכוונת אותנו לאנרגיה המדויקת שצריכה להיות במעמד טהור שכזה. עשית לנו חופה פשוט מושלמת, מרגשת כל כך שחיברה את שתי המשפחות והקהל למעמד בצורה הכי חזקה שיש. אין אורח שנשאר עם עין יבשה וחייבים להגיד לך שלא מפסיקים להחמיא ולשאול אותנו "מי זה הרב??". אז שוב איש יקר שכמותך, תודה מכל הלב ושנתראה רק בשמחות! (ואולי פה ושם בהחלפת קו במילואים😅) אוהבים אותך אתה מדהים! נעם ובר צפניה🤍
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להמליץ מאוד על הרב עמיחי שוקרון לרב חופה!! הרב חיתן אותנו, וערך את החופה בצורה מדהימה בדיוק כמו שביקשנו ממנו בשיחה של התיאום ציפיות לפני החופה.הרב שילב בחופה דברי קדושה עם הומור וקלילות, וגרם לנו לצאת הכי מאושרים שאפשר מהחופה שלנו, מהרגע הכי קדוש וגדול בחתונה.לפני החתונה ניפגשנו עם הרב ודיברנו על הציפיות שלנו מהחופה. הרב פתח לנו את ביתו והסביר לנו הרבה דברים לעומק, על החשיבות של זוגיות וחתונה והקמת בית יהודי בארץ ישראל. אנחנו שמחים מאוד שבחרנו ברב עמיחי שוקרון לחתן אותנו, וממליצים עליו בחום.
הצג עוד

Sal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
איש כל כך נעים וטוב! כבר משיחת הטלפון הראשונה הבנו שבחרנו טוב. גם התהליך לפני החופה היה זורם, מצחיק ונינוח וגם החופה עצמה הייתה מדהימה! זרם עם כל הבקשות שלנו והעביר את החופה בצורה הכי טובה שיכולנו לבקש!
הצג עוד

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להודות לעמיחי על חופה מרגשת, מצחיקה וקלילה שערך לנו😁😊בנוסף לזה לאורך כל התקופה שליווה אותנו והיה זמין לכל שאלה!!🙏💓📝אנחנו ממליצים בחום על הרב עמיחי האלוף!!🏆
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר מהטלפון הראשון לרב היתה תחושה נעימה ושיחה טובה, והבנו שהרב עמיחי תהיה בחירה נכונה לנו. נפגשנו עם הרב בביתו, הפגישה התנהלה באווירה טובה, היתה תחושה שהרב רוצה באמת להכיר אותנו וניהלנו שיחה מעמיקה על עצמנו, הזוגיות שלנו וכיצד אנחנו רוצים שיתנהל הטקס. בנוסף, הרב הסביר לנו בסבלנות איך מתנהל טקס החופה, המשמעות שלו ועל הכתובה מה שחיבר אותנו יותר לתהליך וליום המיוחד. בסופו של דבר, ברגע האמת, הרב ניהל את הטקס בצורה מהממת, מרגשת בנימה אישית ולא רשמית, בדיוק כמו שדמיינו:)קיבלנו רק פידבקים טובים מהאורחים על כך שהתרשמו מהרב והתרגשו מהמעמד
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרב עמיחי היקר ערך את החופה שלנו בצורה מדהימה, תוך הדרכה לחתן, חיות, שמחה וקדושה בזמן החופה. הרב הנחה את הטקס בצורה ברורה ונעימה... החופה הייתה באורך מצויין, לא ארוכה ומעיקה מדי עבור האורחים תודה רבה לרב!
הצג עוד

itay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הכל התחיל עם המלצה על הרב עמיחי שוקרון היקר, והמשיך בשיחת טלפון שהיה חשוב לרב להכיר אותנו ,ומיד ! הקול שלו פשוט נמסנו! והרב הזמין אותנו לפגישה אצלו בבית כי היה לו חשוב להכיר אותנו ולא שניפגש ביום החתונה!! פגישה שהתחילה כ״פגישת היכרות קצרה״ ונמשכה שעתיים שבהן לא רצינו ללכת! האור של הרב בעיניים,ההבנה,הדיבור על הזוגיות בגובה העיניים,הכנסת האורחים והקבלה של הרב עמיחי זה פשוט היה התאהבות! ומאז ועד היום אנחנו בקשר בהודעות של חג שמח ושבת שלום, ופשוט הכי מאושרים בעולם שהרב עמיחי הוא זה שהפך אותנו לזוג ולמשפחה! כל האורחים התאהבו בדיוק כמונו ולא רצו שהחופה הקלילה והכיפית והנעימה תגמר! בקיצור מעטות המילים לתאר את הרב ממליץ לא לפנות לאף רב לפני שעושים עם הרב היקר שיחת טלפון.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up