כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קליק הפקות

קליק הפקות

מגנטים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nina   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
לאחר חיפושים מרובים עבור צלם מגנטים באיכות טובה ובמחיר תחרותי, הגענו לארקדי שסיפק לנו שרות יוצא מן הכלל, מגנטים באיכות פנומנלית, עיצובים יפים, ואף לינק לאורחים לצפייה בכל התמונות באופן מידי באמצעות QR קוד ולינק שהוספנו להודעת ה'תודה'. ארקדי עבד בצורה מסודרת ונעימה עם הצלמים שלנו בצניעותו הרבה סיפק לנו מזכרת חלומית מהחתונה שלנו. קיבלנו הרבה מאוד תמונות! והרבה מאוד מחמאות!
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו סלפי בוקס לחתונה שלנו ודיברנו עם מלא ספקים אבל ארקדי התעלה על כולם, בין עם לעשות איתנו שיחה שבה הוא הסביר את כל הפרטים לפני ועד ליום החתונה עצמו הוא היה ממש מדהים ודאג שכולם יצטלמו ויקבלו קישור לטלפון וזה תוך כדי להיות ממש אדיב ומקסים לנו ולכל שאר האורחים עד עכשיו אנחנו מקבלים מחמאות על ארקדי והסלפי בוקס וכל האורחים שלנו ממש נהנו מזהבאמת שזאת הבחירה הכי טובה שעשינו!
הצג עוד

Oz   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ארקדי היה מדהים, מהרגע הראשון התקשורת הייתה ברורה קלה, וביום האירוע ארקדי עשה לנו ולאורחים שלנו מזכרות מהממות ויצירתיות, כולם התלהבו ולא הפסיקו לדבר על איכות התמונות. בנוסף, ארקדי הוא חלוץ בתחומו עם שיטת קוד ה-QR שהאורחים יכולים לסרוק במקום בזמן האירוע ולקבל מיידית את כל התמונות ישירות לטלפון שלהם. אין לנו מילים. מקצוען אמיתי.
הצג עוד

Amir   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
פנינו בווטסאפ, הזמינות והמענה היו מהירים מאוד והיחס אדיב ונעים. סגרנו על שני אנשי צוות (צלם ועורך) ואנחנו חושבים שזה השתלם. התמונות נחטפו.
הצג עוד

יערה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
לקחנו את ארקדי כצלם מגנטים לחתונה, וזאת ההמלצה הכי חמה שאנחנו יכולים לתת 🫶🏻ארקדי היה זמין לאורך כל התקופה מהרגע שסגרנו איתו ועד החתונה, עזר ייעץ ונתן מענה לכל שאלה שהייתה לנו. ארקדי הגיע לחתונה משלב צילומי המשפחות, ככה שהרווחנו אקסטרה תמונות. הוא היה סבלני, וחייכן, ומקצועי בטירוף, והתמונות יצאו מדהימות (אגב, נשלחו אלינו בבוקר אחרי החתונה). ארקדי גם פינק אותנו בעוד הפתעות מלבד המגנטים. וגולת הכותרת - המחיר מצוין ובאמת שווה ממליצים הכי באהבה ❤️
הצג עוד

leeav.sh   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אקרדי הוא צלם מעולה, ההתנהלות מולו הייתה מדהימה ואיכות המגנטים הייתה מעולה! הוא דאג כשבועיים לפני החתונה לבחור מסגרת למגנטים שתתאים להזמנות שעיצבנו, הגיע בזמן, שלח את התמונות מהר והשרה אווירה מעולה באירוע. איזה כיף שארקדי היה חלק מהיום הקסום שלנו ויצר לנו מזכרות מהממות ממנו!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
כשבוחרים ספקים לחתונה, לא מבינים שמה שהכי חשוב זה ספק שירותי, אדיב, נעים וזורם לא רק לזוג אלא גם לאורחים.יום חתונה זה יום עם לוז צפוף לזוג וצריך ספק שיקשיב יכיל ויזרום וארקדי הוא האדם לזה!
הצג עוד

Vera   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
צלם מגנטים מעולה, איכות גבוהה ועיצוב מצוין! ממליצה בחום!

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלם מגנטים לאירוע, ונתקלנו בפרופיל של קליק הפקות, אחרי הרבה שיחות עם צלמים שונים ידענו שארקדי זה הצלם שחיפשנו ! ארקדי עושה את העבודה מכל הלב ונותן את השירות הכי אדיב ומדהים שיש ! השנים והניסיון שיש לו במקצוע בהחלט נראים לעין באופן שבו הוא עובד!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פניתי לפייסבוק לקבלת רעיונות לצלם וידאו, ארקדי פנה אליי באופן אישי ובאמת קיבלתי ים המלצות על השירות והמקצועיות שלו והיינו מרוצים עד השמיים - אין עליו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up