כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Shay jack- מגנטים

Shay jack- מגנטים

צלמי סטילס
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אדם מדהים!! צלם בחסד!! עשה עבודה מושלמת!!! אנשים ביקשו ממני קישור לתמונות כדי שלא תרד האיכות ולהעלות את התמונות! אין בית של חברים (אפילו רחוקים) שלא תלו כמה מגנטים! אדיב, שירותי, מקצוען ונדיב!! פירגן במלא מגנטים והגדלות בלי שביקשנו בכלל!! הגיע הזמן, הסתדר עם הצלם הרגיל והוידאו (סופר חשוב!!) ובכללי פשוט נעים ומקצועי!ממליצה במקסימום!!!!!
הצג עוד

maya1.sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
את שי מצאתי בפייסבוק דרך המלצות רבות. מהרגע הראשון פגשנו אדם מדהים, שרק רוצה לעזור ולהפוך את החתונה ליום המושלם. הדבר שהיה לי הכי חשוב בבחירת ספק המגנטים הוא הנוכחות שלו ברחבה ואת שי לא היה קשה לפספס. כל!!! האורחים יצאו עם מגנטים , והרבה מגנטים ובנוסף שי דאג לשמור לנו מגנטים מהיום המיוחד הזה. רמת הצילום של המגנטים היא איכותית מאוד ואחרי יום אחד קיבלנו קישור לכל התמונות!! ממליצה בחום לקחת את שי, אי אפשר לקיים חתונה בלעדיו !! תותח תותח תותח ❤️
הצג עוד

Hof   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את שי הכרתי דרך המלצות בפייסבוק. בחור מהמם!! כל החתונה הוא ליווה אותנו, צילם תמונות הורסות את הבריאות ופשוט קסם של בחור. מקצועי, אדיב, חייכן, שמח ותמיד שם כשצריך גם לפני החתונה, בעיקר במהלכה וגם אחרי. ממליצה בחום!! מגנטים מהממים ותמונות יפות שנשארות איתכם לכל החיים.
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שי בחור מהמם! הגעתי אליו דרך המלצה בפייסבוק ובזכות מחירים הוגנים,וממש אהבתי את השירות שלו!חייכן, זורם, מזרים אנשים להצטלם, הוציא מלאאא מגנטים וכחלק מהעסקה גם בלוקים מעץ ומגנטים גדולים במיוחדמעבר לזה, הוא נתן לנו על חשבונו רינג לרחבהבקיצור הוא בחור מקסים, שירותי וממליצה עליו ברמות!אפילו אח שלי לקח אותו לחתונה שלו בזכות ההמלצה שלנו😊
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שי ז׳אק פשוט אלוף. הוא צלם תותח וזה כל כך כיף שהמגנטים יוצאים באיכות צילום מטורפת. כל האורחים אומרים שהם לא רדפו אחריו ותמיד פשוט הוא היה שם לצלם בהכי זרימה ובחיוך. נהנו ממנו כל כך הרבה והיינו בשוק מהבלוקים והמגנטים המהמממים שהוא הוציא לנו לסוף האירוע!! אין יותר כיף מלחזור הביתה אחרי החתונה עם מזכרת כבר באותו היום. ובמחיר הכי הוגן שתמצאו בשוק! תקחו אותו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up