כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בן אזולאי |  Ben Azoulay

בן אזולאי | Ben Azoulay

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Or   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
האמת שנפשנו עם כמה dj ותמיד ידענו שננסה ללכת לבן כי הוא היה באירוע אחר שהיינו וזכרנו כמה כיף היה, הגענו לפגישה סופר כיפית וכנה וראינו שפשוט אנחנו על אותו וייב וכיף לראות משהו שאוהב את מה שהוא עושה בצורה כזאת.הוא פשוט בקלות הבין את הסגנון הבעייתי שלנו מכוורת עד מרגול ולטראנס רוק קלאסי והאוסהמוזיקה בקבלת פנים הייתה מושלמת ואנשים פשוט רקדו ללא הפסקה.ציטוט של אחד המוזמנים ״הרגשתי ברייב״ פשוט נהנינו מכל רגע
הצג עוד

קובי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
בן מלך שלנו 👑👑👑אח אח מה שאתה עשית…שברת את הרחבה לרסיסים!!!קמנו שבורים אבל מאושרים, והיינו חייבים לכתוב לך.תודה שעשית לנו את המסיבה הכי טובה ומרימה בעולם!!!תודה על כל הדרך שעברנו, דרך דחיית החתונה, ולמרות הכל ואחרי הכל אתה נכנסת לנו ללב והפכת למשפחה.תודה על הזמינות, המקצועיות והפאן. אתה הספק הראשון שסגרנו, בלי שום התלבטות. בחירה בטוחה.וזה בהחלט הוכיח את עצמו.אנשים לא זזו מהרחבה ונתת בראש ברמה שלא מביישת פסטיבל מוזיקה בחו״ל.תודה אהוב שלנו ❤️ מחכים לרקוד אצלך בעוד אלף חתונות 😍לורה וקובי
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הרומן שלנו עם בן התחיל בשתי חתונות שהייתי בהן כאורחת ונהניתי בטירוף מהמוזיקה! קבענו עם בן פגישה ומאותו רגע שנפגשנו ידעתי שאנחנו בידיים הכי טובות שיש ושבן ידאג להרים לנו את הרחבה! וצדקנו, היה לנו אירוע מדהים עם אנרגיות מטורפות, והרבה מזה בזכות בן :) אז אל תחשבו פעמיים ותסגרו את בן, תאמינו לי שלא תצטערו ❤️ (אוהבים אותך בן!)
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל ברמה האישית - בן אדם עם לב ענק, קשוב לצרכים שלנו וזמין תמיד תמיד לכל השגעונות שלנו!הביצוע - הדי ג'י הכי טוב שיש ולא יכולנו לבקש טוב ממך! אתה קראת את הרחבה שלנו לאורך כל האירוע, אנשים עפו על המוזיקה שניגנת, והרגליים שלנו כל כך כואבות שבוע כמה ימים אחרי האירוע מרוב שהקפצת אותנו עד השמיים. אנחנו אוהבים אותך כל כך!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
בן אזולאי!איזה בן אדם, האטרקציה של החתונה, הדבר שכל מי שהגיע לחתונה דיבר עליו. לא מפסיקים לדבר איתנו איזה מרים הייתה ואיזה אגדה אתה.אין ספק שאתה מספר 1אם אתם מתלבטים אז לא עוד, סגרו אותו עכשיו! (כי כבר אין לו תאריכים :))
הצג עוד

yuvalsh6   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לבן דרך המלצה.הוא הדי-ג’יי הראשון שפגשנו ואת הפגישה שהייתה למחרת עם די-ג’יי אחר כבר ביטלנו.שעה אחרי שיצאנו מהפגישה איתו כבר היינו סגורים אצלו.מעבר למקצועיות שלו, בן הוא אחלה גבר, היה ממש נעים ומצחיק לעבוד איתו!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
בן אזולאי פשוט מטורף!!!כל מה שאפשר לחלום עליו בדיג'י! מקפיץ את כולם - מילדים קטנים ועד אחרון המבוגרים! אצלנו הוא החזיק את האורחים על הרחבה עד סוף האירוע שכבר היינו חייבים לכבות את המוזיקה. שבוע אחרי החתונה ועדיין לא מפסיקים לדבר איתנו על המסיבה המטורפת שהייתה וכמה כולם נהנו!הכי חשוב, בן קשוב להכל! יודע לשלב את המוזיקה שרצינו וגם את מה שהקהל אהב. כיף לדבר איתו ולהתייעץ איתו על הכל. הוא עשה לנו אירוע מושלם, מסיבה שמחה ומלאה בכיף ובאושר ❤️❤️
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מקצוען!אחרי הפגישה איתו לקח לנו פחות מחמש שניות כדי להבין שזה הבנאדם שלנו לחתונה. היה לנו ברור שהאיש הכי חשוב באירוע הוא הדיג׳יי ויכולנו לסמוך על בן בעיניים עצומות. נתנו לו סגנונות כללים הוא פשוט ניצח על הקהל בצורה מושלמת. התגובות מהאורחים בחתונה היו מעולות מהצעירים ועד המבוגרים.
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה לנו אירוע פשוט סוף הדרך ומוזיקה הצגהההההההההה אין אחד שלא בא ואמר לנו 😍
הצג עוד

אליאן ואריאל חן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו!! אין מילים!! בן תותח, אלוף! כמות המחמאות שקיבלנו עליו בלתי נגמרת, מרים את הקהל, קורא את הקהל ויודע איך להרים את כולם ללא יוצא מן הכלל! ממליצים, ממליצים, ממליצים!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up