כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חן מויאל איפור ושיער

חן מויאל איפור ושיער

כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
תודה ענקית לחן התותחית על איפור ושיער פשוט נהדרים. התלתלים עמדו מושלם לאורך כל החתונה בלי שום תוספת והאיפור לא זז מילימטר. ספקית שהפכה לחברה עם אנרגיות נהדרות. תודה שהפכת אותי לפיה מארץ הפיות!!!
הצג עוד

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מישהי שמסרקת ומאפרת מתולתלות ( כי בכל זאת לא רציתי להחליק את הרעמה ... ) ומתוך שיחות רבות עם מאפרות ומסרקות שונות הגעתי לחן, שהקדישה לי את הזמן בשיחת טלפון, הסבירה לי הכל ושאלה את כל השאלות שצריך כדי לדעת להכיר אותי. אין ספק שהבחירה בחן הייתה הבחירה הכי טובה שעשיתי ! התסרוקת והאיפור לא הפסיקו לסחוט מחמאות מהמוזמנים.
הצג עוד

Dorit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מושלמת!!!!!שלא מוזכרת פה הרבה וחבל. תותחית בתלתלים! מתולתלת בעצמה. לא בכל יום מגיעה כלה מחורפנת שהבקשה שלה היא להיראות כמו נסיכת דיסני ולא פחות מהאמיצה. וחן לקחה את האתגר הזה בשתי ידיים. את שיער הג'ינג'י כבר הבאתי מהבית אבל כל השאר לגמרי שלה, ההשקעה המטורפת בלמצוא תוספות שמתאימות בול בשבילי ומה שלא היה מתאים ללכת לצבוע שיהיה בגוונים הנכונים לשבת ולתלתל את כל התוספות לפני בשביל לתת לי עוד שעתיים שינה בבוקר. שלא נדבר בכלל שהיא מהממת בטירוף, כיף וקל לדבר איתה ולגמרי מוסיפה ומרימה בהתארגנות. אחרי שסיימה איתי גם נשארה לארגן את אמא ודודה שלי ופשוט כולן יצאו מושלמות.
הצג עוד

רחל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה חיפשתי מישהי שתעשה לי גם איפור וגם שיער והיה חשוב לי מאוד שתתמחה ותעבוד ספציפית עם תלתלים ואז נתקלתי בחן דיברנו וסגרנו וכבר בפגישת התנסות התחברנו 😊 באירוע עצמו היא עשתה לי את השיער והאיפור פשוט מושלם וגם לקחתי אותה לליווי אז היא חזרה לפני החופה לסדר אותי והרגיעה אותי תחת כל הלחץ התמונות ידברו בעד עצמן והייתה אווירה ממש טובה איתה ועם המלוות הייתי מאוד מרוצה ממליצה עליה ❤️
הצג עוד

רני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חן המהממת שלא מפספסת דבר, עובדת ביעילות ומקצועית ממש!! עובדת בביטחון ויש לה ניסיון, הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומותתממליצה ממשש
הצג עוד

hadarmutsafi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
החל משיחת הטלפון הראשונה ועד ליום החתונה - חן הייתה זמינה, מקצועית, זורמת ומקסימה, והיא לגמריי הגשימה לי את החלומות! האיפור והשיער החזיקו גם בעומס חום וקיבלתי הרבה מחמאות. ממליצה!

יערה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחן בעקבות המלצה בקבוצת ״מתולתלות״ כשחיפשתי מאפרת ומעצבת שיער לחתונה של אחי. חן איפרה אותי ואת אמא שלי איפור מושלם ומדוייק, שנשאר כל הערב. תסרוקות מושלמות בדיוק כמו שרצינו. כשאח נוסף התחתן, היה ברור שרק ורק (!!!) חן תעשה לנו שוב איפור ושיער והפעם נוספה עוד גיסה. חן התאימה עצמה לכל בקשה, רצון, גחמה. קלטה שאמא שלי לא 100% מרוצה ובלי לשאול בכלל התחילה מחדש ויצא שלמות. שלושתינו יצאנו סופר מרוצות ולא זז כלוםםםם במשך כל הערב, בשיא החום של יוני. יש לציין שאנחנו גם מתולתלות וגם חלקות וגם בהחלמה מהחלקה וחן ידעה בדיוק איך לעבוד עם כל אחת כדי שיצא הטוב ביותר.
הצג עוד

Oranit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב ובמיוחד מתולתלות. האחת והיחידה שלי שהייתה לי הכל באירוע הזה. חברה, מלווה, מאפרת, מסרקת, מרגיעה. הבחורה הזאת מוכשרת ברמות! היא עברה לי תלתל תלתל ברמה הכי קטנה שיש בבייביליס ככה שהיו לי את התלתלים הכי מושלמים בעולם, גם שזה שישי באוגוסט והזעתי את חיי, וגם שיש לי אלרגיות וכל שנייה קינחתי את האף, כלום לא זז! נראיתי מושלמת בכל דקה! לקחתי ליווי כמובן וזה היה שווה כל שקל והיא גם לא יקרה בכלל! ראו את זה בתמונות גם שנייה אחרי החופה שכבר מתתי עם ההינומה, וגם באילתור שהבנו אחרי הריקוד הראשון שאני חייבת לאסוף בגלל החום, אפילו שלא סגרנו שום תסרוקת היא אילתרה לי במקום תסרוקת אסופה מושלמת. אני התאהבתי בה ברמות קשות האירוע שלי לא היה אותו הדבר בלעדיה. היא הרגיעה אותי דקה לפני החופה שהייתי בלחץ ולא ידעתי מה עושים, לימדה את בעלי מה לעשות עם ההינומה, היא הייתה כל כך מסורה אמאל'ה. אני יודעת שחפרתי אבל היא פשוט מדהימה ומושלמת אני ממליצה עליה בחום לכל כלה וגם סתם לאירוע!
הצג עוד

רני   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו! קודם כל השירות, זמינה תמיד, עונה בשמחה לכל דבר ולכל שאלה. גם בפגישת נסיון, הכל מקצועי מאוד ומדויק, לנסות לעשות בדיוק כמו ביום החתונהוביום עצמו.. הכל בקלילות, בכיף, בצחוק! והכי מדויק, מקצועי, מייעצת לשאר המשפחה ועוזרת הכי באהבהה עשתה אותי בדיוק כמו שרציתי, כולם רק עפו והחמיאו כל הערב !!! בחירה נכונה ומדויקת לגמרי!
הצג עוד

סמדר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהגרלה שנתקלתי בעמוד אינסטגרם של חן וכבר אז ידעתי שהיא תאפר ותסרק אותי לחתונה! (עוד לא ידעתי מי הבעל בזמנו כן?!)וכמובן ברגע שהטבעת הגיעה 💍 חן הראשונה שעודכנה. ואז התחיל מסע במציאת תאריכים כי בסוף בחרנו אולם לפי הזמינות של חן (אפילו בעלי ידע שאני לא מתחתנת בלי שהיא מאפרת ומסרקת אותי).היה מושלם מושלם מושלם!הרגשתי הכי יפה שיש!מהבוקר חן נתנה לי הרגשה טובה ורגועה וסמכתי עליה בעיניים עצומות. והיה לי קרייסס קטן הגעתי לאולם אחרי הצילומים לצילומי משפחות ופתאום קלטתי שכנראה מישהו מרח עליי איכשהו בחיבוק משהו שחור בצוואר ניסיתי לנקות והורדתי בטעות שכבה של מייקאפ ונוצר כתם לבן בצוואר, נלחצתי ממש החופה מתקרבת.ישר שלחתי לחן הודעה איך אפשר לסדר את זה ניסינו עם הערכת טאצאפ אבל כנראה שהורדתי בטעות יותר מדי מייקאפ בניסיון שלי😅וחן בלי להתבלבל אמרה לי אני יוצאת אלייך (והיא הייתה בדרך לאירוע משפחתי)תוך כמה דק חן הייתה אצלי סידרה לי את האיפור והמשיכה לאירוע שלה!תגידו לי אם יש מקצועית ורמת שירות כזאת??? (במיוחד שזו אשמתי).אני לא הייתי מתלבטת וכבר שולחת לחן הודעה מתי היא פנויה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up