





הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)




כללי
לאדם

דירוג רמקול






פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי

100 מתוך 100
תודה חברים, נעמתם לי מאוד. ההסברים המפורטים ההיענות וזמינות בשעות מאוחרות ויום לפני האירוע ב10:30 בלילה! פשוט מטורף! היה לי תענוג והייתם הספק המושלם שלי

100 מתוך 100
המערכת סופר נוחה ! היו מושלמים ונתנו שירות מיוחד ואישי אין עליהם! והמתנות באשראי מושלםםם קיבלתי מתנות מאנשים שלא היו בכלל באירוע (:

100 מתוך 100
עומר החמוד, עזר לי בכל מה שהייתי צריך בכל זמן ויום.תודה רבה לך איש יקר. מערכת נהדרת. ועזרה עוד יותר.

100 מתוך 100
פשוט מושלם מושלם מושלם, רמה מאוד מאוד גבוהה של שירות ומערכת מדהימה ונוחה!!

100 מתוך 100
החוויה הכי טובה שהייתה לי! מערכת מושלמת וממשק סופר נוח, השירות הכי זמין שיש פעם ראשונה שאני רואה אנשים שכל כך אכפת להם מה הם עושים

100 מתוך 100
תודה לצוות b&b על השירות הזמינות לדיילות המהממות לעומר המדהים שלמרות ששיגעתי אותו היה זמין בכל רגע עד לסיום הרוע ממליצה בחום
ביקורת על שירות ההושבה של חברת B&B – אכזבה, כשלים ואפס אחריותשכרתי את שירותי ההושבה של חברת B&B לאירוע משפחתי חשוב, מתוך מטרה לנהל את סדר ההושבה בצורה מסודרת ולחסוך עלויות מיותרות. לצערי, השירות שקיבלנו היה רשלני, חובבני ופשוט מאכזב – וגרם לעוגמת נפש, בלבול והוצאות שלא לצורך.הנה פירוט הכשלים המרכזיים:1. קריסת מערכות ללא גיבוי: ביום האירוע קרסו המחשבים של צוות המארחות – ולא היה שום גיבוי לרשימת האורחים. התוצאה הייתה כאוס מוחלט בכניסה ואי-סדר שנמשך לאורך זמן.2. מספרי שולחנות לא נשלחו: בניגוד לסיכום המוקדם, מספרי השולחן לא נשלחו לאורחים ביום האירוע. שירות בסיסי שכל חברת הושבה אמורה לספק – פשוט לא בוצע.3. צוות המארחות לא תיפקד: הבנות שהוצבו מטעמכם לא ליוו אורחים, לא הדריכו, ולא ניסו לעזור – הן פשוט ישבו בצד, בזמן שהאורחים נותרו מבולבלים. חלק מהאורחים כלל לא ישבו במקומותיהם, ונוצר חוסר סדר מתמשך.4. המלצה מיותרת להוספת מנות: למרות כמות האורחים שאישרו הגעה בפועל, המלצתם לי להעלות את ההתחייבות ב-20 מנות נוספות – שלא היו נחוצות. זו הייתה הוצאה מיותרת לגמרי. בחרתי בכם כדי לחסוך – לא כדי להוציא יותר כסף לחינם.5. מקרה חמור של אורח מבוגר: אורח בן 80 עם קוצב לב נאלץ לעמוד זמן רב במהלך האירוע, ואף הוקם ממקומו מספר פעמים – מבלי שקיבל כל סיוע מהצוות. בסופו של דבר הוא עזב את האירוע מבלי להשתתף כלל. אירוע מביש ומכעיס.6. פיצוי לא קיבלנו – התעלמות כן: למרות כל הליקויים, לא קיבלנו מכם שום פיצוי, התנצלות או הכרה באחריות. רק הכחשה והתעלמות.7. המלצה לסיום: בשום אופן אל תשלמו מראש – כפי שהם דורשים. התשלום צריך להתבצע רק ביום האירוע, לאחר שמוודאים בפועל שהשירות אכן סופק כראוי. אל תעשו את הטעות שאנחנו עשינו.לסיכום – השירות שקיבלנו לא רק שלא עמד בסטנדרטים בסיסיים, הוא פגע באירוע, באורחים, ובנו אישית. אני לא ממליץ בשום צורה על שירותי החברה – וטוב תעשו אם תחשבו פעמיים לפני שתסמכו עליהם ביום החשוב שלכם.

100 מתוך 100
ממשק סופר נוח! עשיתי הכל בעזמי ולא הייתי צריך שום עזרה מאף אחד ואני בן אדם לא טכנולוגי בכללתודה על העזרה חברים שלי בלי קשר היה שירות מדהים

100 מתוך 100
אנחנו עכשיו אחרי האירוע שלנו ולא חשבנו שנכתוב את זה, אבל זה פשוט מגיע לכם. סגרנו את השירות של B&B בהמלצה חמה של חברים בלי יותר מדי לחשוב.בדיעבד, אני יכול להגיד שזו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלנו בחתונה שלנו.זמן מה לפני האירוע, כמו רבים שאני מניח שקוראים את זה, קרה מה שלא תכנַנו ונאלצנו לדחות את החתונה.הלחץ היה עצום ובאסה ענקית. מאות אורחים, הודעות שכבר נשלחו, ובלאגן ענקובזמן שאנחנו היינו מבולבלים, B&B פשוט לקחו את זה על עצמם.שלחו עדכון אישי לכל מוזמן, כאילו נכתב על ידינו,פרגנו בהודעות וסבבים על חשבונם.תוך שניה הכל טופל. כשהחתונה סוף סוף התקיימה, הם היו שם איתנו שוב ובענק ונתנו שירות מכל הלב!אם אתם מתלבטים אל תחשבו פעמיים תבחרו B&B.

100 מתוך 100
אתם פשוט אלופיםםםם! היה כיף בטירוף! ליוותם אותנו לאורך כל הדרך! היתה פלטפורמה סופר נוחה שהקלה עלינו ותודה על הזמינות המדהימה