כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פשוט אירוע

פשוט אירוע

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723939925
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
לענבל הגעתי דרך חברה שהמליצה עליה וזאת הייתה המלצת זהב!! עוד הרבה לפני האירוע ענבל עזרה לנו בהתלבטויות, בלעשות סדר בדברים ודאגה להיות בקשר עם כל הספקים ביומיים שלפני החתונה ככה שהיינו בראש שקט. ביום החתונה עצמה ענבל דאגה להכל וארגנה את הכל ככה שאנחנו והמשפחות שלנו לא היינו צריכים לדאוג בכלל, היא הייתה מהממת ועזרה לי בכל דבר, הרגשתי תמיד שאני יכולה לפנות אליה ושיש מענה
הצג עוד

הלל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
95 מתוך 100
חיפשנו ממש מישהי שתוריד לנו מהראש את כל ההתעסקות מול האולם ביום האירוע כי ראינו שאנחנו מאוד לחוצים. הגענו לענבל דרך המלצה של זוג שהיה אמור להתחתן באותו האולם. נפגשנו בהתראה קצרה של פחות מחודש לפני האירוע. ענבל הייתה מעולה, והתמודדה נהדר גם עם הדחייה בעקבות המלחמה, וגם עם משפחה גדולה מהצד של החתן ומול האולם שלא לגמרי עמד בהתחייבויות שלו. באירוע העצמו היא הובילה אותנו בתוך העומס והבלבול, דאגה לנו לאוכל, וגם עזרה לנו לשמור על מספר המנות על פי ההתחייבות ודאגה שלא ייפתח אלכוהול מיותר (כדי שנוכל להחזיר לחנות)- וחסכה לנו לא מעט כסף, והכל בחיוך גדול ובנעימות, תמיד!
הצג עוד

maymatityahu   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
פשוט הספק הכי טוב שתוכלו לבקש לעצמכם!! כמה מילים בודדות לא יספיקו כדי לתאר את החוויה שהייתה לנו עם ענבל. כל כך מקצועית! ענבל הייתה לצידנו לאורך כל הדרך (כולל דחייה בגלל המלחמה) ודאגה לנו עד לפרט הכי הכי קטן. היא הייתה הכי סבלנית וקשובה, פתרה כל בעיה שרק עלתה ודאגה שהכל יתנהל בצורה הכי טובה ולפי הרצונות שלנו! ביום האירוע היא פשוט לא נחה לדקה ודאגה פשוט להכללל! הכל עמד במקום בזכותה ולא הייתה לנו אפילו דאגה אחת. אפילו האורחים לא הפסיקו לדבר על מי הייתה זו שלא הפסיקה לדאוג לשניה לכל הדברים - וזה אומר הכל.ענבל אהובה - תודה שגרמת לנו להינות מכל רגע ולהיות בראש שקט שהכל מתקתק בזכותך!
הצג עוד

Nofit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ענבל מהממתתתת ברמות!דאגה לנו לכל דבר הכי קטן שרצינו, לאכול, למים וגם למשפחות שלנו.עושה אווירה מדהימה בסבלנות ובחיוך!מקצוענית בטירוף!באמת שהיינו בראש שקט והרבה בזכותה היה לנו ערב מדהים !!
הצג עוד

שירי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ענבלוש הייתה מושלמת!! דאגה לנו ביום האירוע שנספיק הכל, דאגה לפני להיות קשובה לנו ולהמליץ מהניסיון שלה בכל מיני תחומים, הייתה זמינה בכל שעה קשובה ומהממת, מכירה ספקים ואולמות ויודעת לנהל הכל בתקתוק. אין התלבטות בכלל, אי אפשר לוותר על כזה דבר באירוע למען השקט וההנאה מהאירוע חייב לקחת אותה!!
הצג עוד

vered   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ענבל המהממת ליוותה אותנו בחתונהוהתמודדה על כך הרבה תקלות של הרגע האחרון בגבורה, במקצועיות והכל בחיוך ואנרגיה טובה טיפלה בהכל וסגרה לנו את כל הקצוות האפשריים ואיפשרה לנו להינות מהערב שלנו !תודה עלייך !ממליצה בחום 🙌🏻

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שהייתה לי באמת 💗ללא ספק ענבל הייתה עמוד התווך שלנו ביום המשוגע הזה והפכה אותו למושלם!! אין אורח שלא אמר שהכל היה מדוייק ומושלם ביום הזה, כל דבר שהיה חשוב לי קרה בצורה הכי טובה, העמידה בזמנים, הרוגע , העזרה הרבה לפני החתונה ובחתונה עצמהבעלי עף עליה ברמות בתור אחד שלא הבין למה צריך מנהלת אירוע, הוא אמר שהייתה חובה ותרמה הרבה יותר ממה שהוא יכל לדמיין ברמה שהשאיר את הג׳קט על הבר והיא דאגה להביא לסדר לו ולקפל לנו את כל הדברים שהיציאה תיהיה מסודרת, דאגה להורים שלנו במה שהיו צריכים, בטלפונים , בספקים, בהושבה, מול המנהל אירוע של האולם ולסיכום כל הכאב ראש שבתור כלה את ממש לא רוצה להתעסק בחתונה מצאתי את עצמי מגיעה ופשוט נהנת מהיום שלי בלי דאגות וחששות בקיצור, לא להתלבט בכלל על ענבל!!
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ענבל פשוט מלכה, מאיפה נתחיל בכלל???בהתחלה לא חשבנו שמנהלת אירוע מטעמינו זה משהו קריטי, אבל אז ראינו ושמענו על התנהלות של מנהלי האירועים בחתונות והבנו שזה קריטי! הגענו לענבל דרך mit4mit ובגדול היא עזרה לנו לתכנן חתונה פעמיים!!! ((דחינו בגלל המלחמה) לא היינו מצליחים בלעדיה!!! היא עזרה לנו לסגור את כל הספקים בפעם הראשונה ואז טיפלה בכל מה שהיה קשור לביטולים ולהזזת התאריך וכשהיו ספקים שהיו תפוסים בתאריך החדש היא ישר מצאה לנו מישהו אחר ומצוין. ענבל סבלנית, מרגיעה, זמינה מאוד, חושבת על כל הפרטים אפילו הכי שטנים ושוליים, יצירתית ותמיד יוצרת אווירה טובה ומגיעה עם המון האנרגיות טובות, היא מקצועית, אחראית ולגמרי אפשר לסמוך עליה שהכל יתנהל על הצד הטוב ביותר! גם כשהיו לנו בעיות בסידורי ההושבה וכשההורים היו בלחץ- היא ידעה לפתור הכל בנועם ורוגע ודאגה שכולם ייצאו מרוצים. סמכנו עלייה מהפגישה הראשונה ולגמרי בצדק! היא תותחית וסופר מקצועית ולגמרי הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות!!! אם אתם רוצים להנות בחתונה ולהיות חסרי דאגות- קחו את ענבל, היא לא תאכזב אתכם!!!!
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגענו לענבל לאחר שדחינו את החתונה, היא הסבירה לנו כל מה שאנחנו צריכים והייתה לצידנו לכל אורך הדרך! מקצועית ברמותדאגה שהכל יתקתק באירוע ולא יהיו בעיות בשום דבר! היא פשוט מהממת ומקצועית
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם ענבל והיתה כימיה מעולה מהרגע הראשון. ענבל הייתה זמינה לכל דבר שהיינו צריכים, ביום האירוע לא היה חסר דבר והכל תיקתק כמו שעון. לא דאגנו אפילו לשנייה אחת ביום האירוע, ענבל פשוט דאגה להכל מא' ועד ת', ההחלטה הכי טובה שעשינו היא לקחת את ענבל. כל דבר שהיה צריך החל מלטפל בבלאגן בשולחן ועד לקשור לנו נעליים, ענבל החזיקה את הארוע על הכתפיים ואנחנו לא יכולים לדמיין את היום הזה בלעדיה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up