כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רותם בן יצחק

רותם בן יצחק

תקליטנים / DJ
טלפון:0549155224
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גל הרמון   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
רותם הוא באמת מספר אחתמההתחלה הרגשנו שהוא כל כך קשוב ורוצה בטובתנו, היה חיבור מההתחלה וכל מה שהשמיע לנו עפנו באוויר בפגישה השניה הוא גם הגיע עד אלינו וקיבלנו אין סוף מחמאות על המסיבה!!!

שני   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ידענו מהתחלה שאנחנו רוצים שרותם יהיה הדי ג'י שלנו בחתונה. כשפנינו אליו בהתחלה הוא קודם כל קבע איתנו לשבת כדי להכיר אותנו קצת יותר לעומק ולשמוע עלינו כזוג עוד לפני שמדברים ממש על איזה מוזיקה תהיה בתחתונה. זה נתן לנו תחושה טובה כי החיבור עם הדי ג'י היה לנו חשוב מאוד. לקראת החתונה נפגשנו שוב באולפן שלו-זה באמת היה ערב חוויה, ישבנו על בירה, מלא צחוקים. רותם עבר איתנו על כל השירים שאנחנו אוהבים והיה ממש קשוב למה הסגנון שלנו, מה חשוב לנו שיהיה. זה בהחלט היה אחד הערבים הכיפים בארגון של החתונה. כל הזמן הוא היה זמין אלינו ותמיד היה מקסים ואדיב ונעים.בחתונה עצמה הוא פשוט היה אשששש. המוזיקה תאמה בדיוק למה שרצינו והיה מושלם.
הצג עוד

אלירן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
עשינו מפגש היכרות שבו סיפרנו לרותם עלינו על ההעדפות על סוג האורחים שיהיו באירוע ופשוט מהנקודה הזאת הוא ידע להתאים את המוזיקה לאורחים והיה פשוט מדהים כל הערב הרחבה הייתה מלאה ואנשים ממש נהנו :)ממליץ בחום לעבוד עם רותם הוא ידאג למוזיקה מרימה ומשמחת שתתאים לבקשותכם :)
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
על רותם שמעתי כבר שנתיים עם המלצה חמה מהדיג'יי המהממת פיצי, ומאז זה היה ברור שהוא ינגן אצלי בחתונה! רותם מקצוען, תותח ועם טעם רחב ונרחב של שירים, סוג של אינצקלופדיית שמע מהלכת. מה שעושה את רותם מיוחד כל כך זו ההתאמה המדויקת ביותר לאירוע - ישר הוא קלט את הווייב שלי ושל אישתי והתאים עצמו מאה אחוז אלינו תוך רגישות לכל בקשה ותהייה. מעבר לכך רותם יודע לקרוא את הקהל והתאים את עצמו באירוע המשמח שלנו לקהל שפשוט עף על השירים והחיבור שלהם. מקצוען כבר אמרתי? תוסיפו גם אדיב, זורם וגם חבר! פשוט אלוף!
הצג עוד

liorgeva   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב רותם היה פשוט שלמות!!! היה קשוב לצרכים שלנו, נתן לנו ליווי צמוד ואפילו ענה להודעות ששלחנו לו בשתיים בלילה אחרי חתונות שהיינו בהם אורחים וקיבלנו רעיונות. הוא גם זרם איתנו מצד אחד ומצד שני הכווין אותנו והוא צדק בכל מה שאמר!! הוא קרא וגם קרע את הרחבה בצורה פנומונלית וכולם שאלו אותנו עליו. הוא ממש הפך להיות חבר שלנו!! הרחבה היתה מלאה כלללל האירוע וזה לגמרי בזכותו!! כל מי שהיה באירוע שאל אותנו עליו. ממליצים עליו ברמות שאין לתאר!!
הצג עוד

yelalevi21   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
כיף גדול! הכל מהטלפון, אירגונים ועד לאירוע עצמו כיף לראות ומוזיקה מדהימה
הצג עוד

אילן   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
פנינו לרותם כדי לתכנן את הפלייליסט לחתונה. במהלך השיחה הוא היה ממש קשוב ורשם את כל הבקושת שלנו. בחתונה עצמה הוא הרכיב פלייליסט מצויין טניכר היה שהוא התחשב בבקשות שלנו.

ע_א   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל רותם הגענו דרך קרוב משפחה שעובד עם החברה איתה רותם מתקלט.הראשון שפגשנו ואיתו סגרנו! למה? כי מהרגע הראשון הרגשנו שזה מאטצ׳ ולא היה צורך שנפגוש עוד תקליטנים.הוויב שלו מעולה, קליל והיה בדיוק בראש שלנו. רותם מקצועי, קשוב ומלא סבלנות (החלפנו את שיר החופה שלוש פעמים😅). האורחים שלנו עפו עליו ונהנו מכל רגע בחתונה, ותאכלס? זה הכי חשוב.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את רותם אנחנו מכירים עוד מכיתה ח מהתנועה, ולאורך השנים שמענו אותו מתקלט ומתפתח וזה היה הכי מרגש לסגור מעגל יחד בחתונה שלנו! אז מעבר לסימליות, באמת לא יכולנו לבקש פרנטר יותר ממנו כדי להרים את מסיבת החתונה שלנו. רותם הוא לא רק ספק, הוא בא להיות חלק מהאירוע, זה מישיבת החשיבה הראשונה על המוזיקה לנסות ולהכיר אתכם באמת. זה בזמינות מלאה בכל מה שהיינו צריכים- מלפתוח רשימת אפל מיוזיק וספוטיפיי משותפת דרכה הכנסנו כיוונים לשירים עד לעריכה וסידור של השיר חופה בדיוק לזמן שאנחנו רוצים. ובאירוע עצמו???? וואו! אנשים לא רצו (אבל באמת לא רצו) לזוז מהרחבה, הוא הרגיש את הקהל, היה סופר מחובר ותקשר איתנו לאורך כל האירוע- כל האורחים התלהבו ממנו ויצאנו מהחתונה וכבר שני זוגות ביקשו מאיתנו את המספר שלו לחתונות הבאות! בקיצור הכי ממליצים להיפגש עם רותם ולסגור - אתם תהיו בידיים הכי מקצועיות ומרימות שיש 🎊✨
הצג עוד

שחף ואופיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אז ככה אנחנו ידענו שעניין המוזיקה חשוב לנו ובחרנו ללכת עם די'גיי שהוא חבר לאורך כל הדרך הראה עניין ונכונות לעזור עם כל התכנון של המוזיקה, מעבר ליכולת שלו להחזיק רחבה לבד על בסיס הידע שלו הוא באמת הקשיב ונתן המון מקום למוזיקה שאנחנו ביקשנו ממנו עניין שבלי קשר תורם המון לתחושה הטובה שלכם באירוע, בקיצור ללא ספק מכל הבחינות יצאנו מרוצים משירות וחוויה מצויינת לא יכלנו לבקש מעבר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up