כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הודיה ארפי שילה

הודיה ארפי שילה

איפור כלות
טלפון:0502214224
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ואו ואו! במקרה נתקלתי בהודיה לפני מספר שנים וכבר אז הוקסמתי. כל כך שמחתי שהתאריך שלי היה פנוי אצלה. לא רק שניראתי מדהים וכולם החמיאו לי ללא הפסקה, גם הרגשתי מדהים! הודיה תותחית בהתעסקות עם שיער מתולתל ואיפור טבעי והאיפור והשיער לא זזו לרגע במהלך כל האירוע. הודיה הייתה כמו חברה, ידעה מה לייעץ לפני החתונה ובמהלכה והייתה קשובה לכל השאלות שלי. ללא ספק אני ממליצה עליה, היא הייתה בדיוק מה שכל כלה חולמת עליו.
הצג עוד

1212yarden   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל , הודיה מעצבת שיער מאוד מקצועית והכי חשוב קשובה וסבלנית וזה כל מה שכלה רוצה ביום חתונתה. הודיה מתמחה בשיער מתולתל היא יודעת ומבינה את היתרונות וחסרונות של שיער מתולתל, שלי אישית זה היה ממש נוח כי יש לי שיער מתולתל.
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
כל כלה, מלווה, אמא או אחות שתבחר לעבוד עם הודיה היא ברת מזל! עשינו חופה מצומצמת, עכשיו בשעת המלחמה, והודיה הביאה איתה אושר ושלווה ואווירה מושלמת להתארגנות שלי. כמובן שגם האיפור והשיער שהיא עושה יפיפיים, והתמונות של לקוחות שהיא מעלה מדברות בעד עצמן 😊כל כך נהנתי עם הודיה, והמלוות בהתארגנות גם לא מפסיקות להגיד כמה היא מתוקה… אז אין יותר מאושרת ממני שהיא תוכל לאפר אותי שוב באירוע!
הצג עוד

karinlevi251   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הודיה מושלמת !!! הכל התחיל מפוסט באינסטגרם בשנייה שראיתי את העבודה שלך התאהבתי! ראיתי עבודה עדינה, טבעית, מציאותית ומחמיאה בטירוף, מיד ידעתי שאותך אני רוצה! אחרי שיחה קצרה בטלפון ופגישת ניסיון הרגשתי שיש קליק מטורף ושיהיה לנו ממש כיף ביחד😍😍😍כשיום החתונה סוף סוף הגיע והתחלנו בהתארגנות ראיתי שהתחושות שלי לגבייך היו נכונות ואפילו היה מעבר למצופה, היה כל כך נעים וכיף להיות בסביבתך, הרגעת אותי כשהייתי צריכה ועשית לי שמח! אני ממש מעריכה אותך על כל מה שעשית עבורי , זה לא מובן מאליו בכלל , אני לעולם לא אשכח את היום המרגש הזה וגם אותך כי היית חלק לא קטן ממנו, אז *תודה* ענקית♥️כמות המחמאות שקיבלתי על האיפור והשיער היו מטורפות, כולם אמרו פה אחד כמה שזה מחמיא וטבעי וזה בדיוק מה שרציתי ודמיינתי. נכנסת לי ללב , אוהבת המון ומקווה בע״ה שיצא לנו עוד להיפגש בעתיד 😚😚😚😚😚
הצג עוד

רביד   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הודיה מהממת! הגעתי אליה לכבוד החתונה של אחותי (שנעזרה בהודיה כבר פעמיים לפני), סגרנו בקלילות, ענתה מהר ובאדיבות:)
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכי מרוצה שיש!!איפור שיער החזיק עד סוף הערב, עבודה מושלמת ממש!וגם ההתנהלות מולה והאווירה עצמה הכי פאן וכיף, קשובה ומקצועית ממליצה בחום!!

lilach1804   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאפרת ומסרקת בחסד עליון, עדינה ורגישה. מקצועית ומקסימה.הזמנתי אותה לארגן אותי ואת אמא שלי לחתונה של אחותי. אימי מתאפרת לייט ביומיום וחששה שיראה "שפכטל" אמא הייתה הכי מרוצה בעולםם, ומיותר לציין שגם אני. האיפור טבעי, מודגש והכי חשוב אמידד, לא זז.. לא ירדנו מהרחבה עד השעות הקטנות והתסרוקת נשארה.. 🥰איפור מקובע ומדהים.קיבלנו המון מחמאות בזכות הודיה ✨️🥂🥳הרגשנו מיליון דולר ✋️🎉💃
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
אין מילה יותר טובה לתאר אותך מאשר - מדויקת! אח שלי התחתן חתונת שישי בצהריים, חופה בשיא החום ואנחנו משפחה שסובלת מחוםזו אחת הסיבות שהיה לי חשוב להזמין מישהי שמסוגלת להפוך אותי לנסיכה ליום אחד עם איפור ותסרוקת שמתאימים בולכמה דאגתי שאני אזיע והאיפור יימחק - האיפור לא זז מילימטר וגם היה קשה למחוק אותו (האיכות של המוצרים מדברת בעד העבודה המדהימה שלך).כמתולתלת שיגעתי אותה שאני מפחדת משוונצים בשיער - אבל כמובן שהוכיחה לי שאין סיבה לדאגה כי יש לה פתרון לכל דאגה.הסבלנות והרוגע שאת הצלחת לשמר עבורינו משלוש בלילה ועד 10 בבוקר, שיער ואיפור ל3 בנות מאוד מאוד לחוצותיתרה מכך, כמות המחמאות שקבלנו היא אדירה, כמות הפעמים ששלפתי את הטלפון כדי למסור את האינסטגרם שלך זה היה הכי כיף בעולם, הרגשתי בדיוק כמו שרציתי והודיה הצליחה במשימה להפוך אותי לנסיכה.אהובה שאת, נכנסת לנו ללב כלכך והלוואי שיהיה אירוע בקרוב כדי שנזכה להזמין אותך שובתודה רבה אין אלופות כמוך!!!!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אליה דרך אינסטגרם ולא ידעתי למה לצפות. בסוף היה פשוט מושלם!המחיר שלה מרגיש מאוד הוגן, במיוחד בהתחשב בכל הדברים שהוא כולל ובעיקר ביחס האישי שמקבלים ממנה.בנוסף, משהו אישי שמאוד אהבתי:התארגנו לבד, רק אני ובן זוגי בבית, והיא הייתה מאוד הנעימה את התהליך (שוחחנו, שמענו מוזיקה ואף נתנה לנו לשחק משחקי וידאו תוך כדי!), כמעת ולא הרגשתי שישבתי כמה שעות על כיסה בזמן שהיא סדרה לי את השיער והאיפור.
הצג עוד

eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הודיה הייתה המעצבת שיער ואיפור שלי בחתונה וזאת הבחירה הכי טובה שעשיתי לעצמי! ❤️ אני מכירה את הודיה עוד מימי התיכון כשהיינו קטנות וחמודות (למרות שאלוהים רצה שנישאר ככה אז נשארנו באותו גודל) ואני יודעת שהיא מתעסקת עם שיער עוד מלפני החתונה שלי. אני פשוט ידעתי שאני צריכה אותה בחתונה. אני צדקתי. לקחתי אותה איתי לליווי בחתונה אבל היא עשתה הרבה מעבר לליווי של שיער ואיפור! היא הרגיעה אותי, היא הרימה לי את השמלה כשהיה צריך, היא הסבירה לי מה הולך לקרות ומה צריך לעשות. כמובן שהיא גם תיקנה לי את האיפור מיליון פעם כי אתם יודעים כמה שאני יודעת לבכות 🥲 היא התמודדה עם מיליון ואחת דברים שזרקתי עליה ולא התלוננה לשנייה!! אפילו חיבקה את זה ❤️ אז הודי אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך! את פשוט אלופה ובנאדם מדהים!! ❤️❤️ וכמובן המלצה מטורפת לאיפור שיער כי כמו שאתם רואים הוא לא זז לשנייההה ורקדתי במציאות הרבה יותר חזק מזה 😉😜 המלצה: לכו לפרופיל שלה לראות את המעבר שלי מנערה רגילה לכלה מהממת!! 😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up