כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיכל יעקובוביץ איפור כלות

מיכל יעקובוביץ איפור כלות

איפור כלות
טלפון:0542161544
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הכרתי את מיכל כשהיא איפרה אותי לחתונה של אחותי. אני לא רגילה להתאפר וחששתי להיראות לא טבעי. מיכל היתה מדהימה. היא רגישה, נעימה וקשובה מאד. יצאתי מאד מרוצה טקיבלתי הרבה מחמאות והכי חשוב הרגשתי אני. כמובן שכשהתארסתי היה לי ברור מי תהיה המאפשרת שלי בחתונה. היתה לי חוויה ממש טובה עם מיכל שהשרתה אווירה נינוחה ונעימה. היה כיף איתה מאד, הייתי מאד מרוצה מהתוצאות, האיפור החזיק מעמד עד סוף האירוע והרגיש פשוט וטבעי. שווה לגמרי את המחיר. מיכל מדהימה. ממליצה בחום:)
הצג עוד

ניב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מודה ומתוודה שאיפור היה קשה עבורי כי אני לא מתאפרת בכללי ופחדתי לא להראות כמו עצמי. מיכל הפיגה את כל החשש הזה עם המתיקות והעדינות שלה, המון סבלנות וכמובן עם יכולות איפור שלא מביישות הפקה הוליוודית. מעבר לזה שהרגשתי שהאיפור יושב עליי טבעי ולא מעיק עליי בכלל, הוא הדגיש את כל מה שהיה לי חשוב להדגיש והרגשתי זוהרת ממש לאורך כל הערב.
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שדיברנו ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה , הרוגע והאווירה הטובה שהיא משרה הפכו את כל היום למדהים היא איפרה אותי בדיוק כמו שרציתי וחלמתי !
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
את מיכל הכרתי עוד כשאיפרה אותי לחתונה של אחותי וכשהגעתי לרגע בו אני צריכה לבחור מי תאפר אותי לחתונה שלי, לא הייתה לי התלבטות. מיכל חייכנית ונעימה, כל ההתנהלות מולה הייתה טובה ונוחה מאוד, הרגשתי שלגמרי יש על מי לסמוך. ביום האירוע מיכל הייתה סופר רגועה, בדיוק בווייבים שהתאימו לי, היא הייתה קשובה ואכפתית, רגישה מאוד והבינה בדיוק מה אני רוצה וצריכה. האיפור יצא מהמם! עדין בדיוק במידה שביקשתי, עמיד (וזה חשוב כי החתונה הייתה באוגוסט) והכי חשוב, הרגשתי הכי טבעית בעולם. בנוסף מיכל נתנה לי ערכת טאצאפ מסודרת ומלאה לגמרי, וזה היה שימושי מאוד. בקיצור, ממליצה עליה בלב שלם ❤️
הצג עוד

Michali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מיכל נעימה וחמודה ברמות. היא זורמת וקלילה אבל מקצועית של ממש. האיפור שהיא עושה הוא מאד סובב סביבך זאת אומרת היא גורמת לך להיות הגירסה הכי יפה שלף ולא סתם שמה לך לוק כמו כולם. היא עובדת ברמה גבוהה ממש. החברות בהן היא משתמשת הן הכי טובות ומושקעות ואת מרגישה שאת הבן אדם היחיד שחשוב לה בעולם כשהיא איתך. היא עדינה ולא דורשת שום דבר היא פשוט מתוקה. נשארתי בקשר איתה אחר כך והיא מליצה על דברים כשאני צריכה! אין אין אין דברים כמוהה. ממש. ואגב, בכיתי, צחקתי, חיבקתי, הזעתי, קפצתי, עשיתי הכל בלי לחשוב ולא זז לי כלום עד סוף הערב ועדיין הרגשתי אני :)
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את מיכל פגשתי לפני כמה שנים. היא איפרה אותי לחתונה של חברה והתאהבתי בה! מאז היא איפרה אותי שוב וגם את אחותי ואם היו לי עוד אחיות היא החייתה מאפרת כם אותן כמובן שברגע שסגרנו תאריך לחתונה הטלפון הראשון שעשיתי היה למיכל. אני רוצה להמליץ מכל הלב על מיכל- לא רק שהיא מאפרת מדהימה היא גם בן אדם כזה כייף גדול להיות איתה ולגמרי זכיתי שפגשתי אותה
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מיכל איפרה בצורה עדינה ומהממת! היא היתה הספקית הראשונה שסגרתי לחתונה והרגשתי שאני ביידים טובות מההתחלה.

להמשך גלישה באתר
up