כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב נוח זלצר

הרב נוח זלצר

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סיגלית   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הרב נוח זלצר היה מקסים, נעים וקלע בול לטעמנו ולבקשות שלנו. הרב גרם לנו להרגיש בנוח מתחילת התהליך ועד סופו. כל האורחים החמיאו על החופה המיוחדת והקצרה ❤️
הצג עוד

avital   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כל ההתנהלות עם הרב נוח הייתה מצוינת,הוא נפגש איתנו בזום (מה שהיה לנו מאוד נוח),והיה קליל מאוד לגבי הכל.החופה הייתה מקסימה וענתה על כל הציפיות.הרבה אנשים החמיאו לי שהיה גם מרגש וגם קצר וקולע (כפי שביקשנו).
הצג עוד

אלון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב נפגש איתנו בזום, שבעצם זה היה נוח מאוד לכל הצדדים.במהלך הפגישה הוא הסביר לנו את כל הדברים שהיינו צריכים לדעת באופן מדוייק אך פשוט.הוא היה מאוד רגיש ומתחשב לכל בקשותינו (והיו לא מעט), וכמובן שהצליח להתאים הכל בצורה מושלמת כך שבסופו של דבר הטקס היה מדהים גם מהצד שלנו (הזוג הנשוי) וגם מהצד של האורחים שנתנו פידבקים מדהימים על התנהלות הטקס.אם ארחיב מעט, אנחנו רצינו טקס יחסית קצר אך מתומצת עם כל המרכיבים החשובים שלו, וכך היה גם.הרב נוח , הצליח לעשות זאת בצורה מושלמת וגם הכניס שיר קטן שהקהל מאוד אהב וצחק בעיקר.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לרב נוח הגענו דרך המלצות בפייסבוק. ללא ספק זאת הייתה בחירה מעולה! הרב העביר לנו את כל המידע לפני החתונה, בשיחת זום קלילה שבה יכלנו לשאול הכל, קיבלנו הסברים על כל התהליך החופה והרבנות!הרב העביר את החופה בצורה כל כך נעימה, מרגשת וקלילה שסחפה את כל האורחים שלנו. הרב היה קשוב וידע להקריא לאט לאט את הברכות כדי שאוכל לחזור על מילותיו באופן ברור שלא הותיר מקום לבלבול. היה טקס מאוד מרשים ואתם לא תתחרטו אם תקחו את הרב נוח כרב שלכם! אני ממליץ מאוד!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב היה זמין לנו לאורך כל הדרך, הסביר והדריך לגבי הדברים החשובים והיה קשוב לבקשותינו. ערך חופה קלילה ובאווירה נעימה. ממליצים!שיר ודני

Tanya   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראינו המלצות באתרים ובמאורסים מאורסות
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את נוח ראיתי בפעם הראשונה בחתונה של חברה ופשוט הוקסמתי. זו הייתה הפעם הראשונה שהייתי מרותקת לטקס של החופה. עוד באותו היום ידעתי שהוא יהיה הרב בחתונה שלי. נוח מעביר את טקס החופה בצורה קלילה, לא ארוכה מידי ומאוד מרגשת. הוא נוהג לקרוא חמשיר שכותב על הזוג, שבו הוא קצת מספר עליהם, דבר שלדעתי מעשיר והופך את הטקס ליותר אישי ומיוחד. בנוסף, בשיחה מקדימה שעושה עם הזוג הוא מסביר על כל השלבים בתהליך ונותן טיפים לזמן החופה.
הצג עוד

lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
משיחת הטלפון הראשונה הרגשנו חיבור גדול עם נוח, הוא הסביר לנו באופן מעמיק על כל חלק וחלק וליווה אותנו לאורך כל הדרך בתהליך. החופה היתה מרגשת כל כך ולא היתה אף עין שנשארה יבשה. החמשיר שנוח הקריא בחופה היה כל כך מדויק ובטוב טעם ואין ספק כי נתן עוד פן מיוחד לטקס. החופה היתה מדויקת ולא ארוכה וכל האורחים שלנו היו מרותקים אליו. לא מפסיקים לשאול אותנו מי חיתן אותנו! תודה לך נוח על טקס שלא יישכח ועל היותך חלק מאוד משמעותי מהיום שלנו!!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרב נוח, מההתחלה הבין את הראש שלנו. עשה חופה קלילה, נעימה, מרגשת ומיוחדת עבורנו. היה לנו חשוב להפוך את הטקס לאישי וייחודי ונוח עשה זאת בצורה הטובה ביותר. תודה רבה מעריכים מאוד וממליצים באהבה הילה ושי.
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קליל וזורם, היה ממש מהנה וכולם ממש אהבו את החופה וההגשה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up