כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עיצובים פורחים

עיצובים פורחים

עיצוב אירועים
טלפון:0504918732
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
maya   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאולגה דרך הודעה שקפצה לי בפייסבוק, אחרי שכבר דיברתי עם כמה מעצבות אירוע אחרות (גם כאלו שהיו מומלצות ע"י האולם) שהציעו לי חבילות מאוד דלות במחיר לא פרופורציונאלי וזה ביאס אותי ברמות! הבנתי למה אנשים מוותרים על פרחים בחתונה, אבל כל כך רציתי חתונה שופעת פרחים אז המשכתי לחפש. אחרי שראיתי העבודות של אולגה וגם דיברתי איתה קצת בטלפון, הבנתי שיש לה עיצובים סופר מושקעים ומרשימים עם מלא פרחים איכותיים ומלאי חיים. עפתי על הרעיונות שלה, ועל התוספות שהיא הציעה. במחיר הכי הוגן (!!) שנתקלתי בו, היא הפכה את האולם למקום מהחלומות עם שפע של פרחים וצבעים באווירה סופר יוקרתית (אבל לא מהסוג המשעמם), אלא סופר מהממת ומזמינה. היו פרחים על שלטי הכניסה (שגם אותו היא הכינה), שולחנות חוץ ופנים, כיסאות החופה, והחופה הייתה השיא! כמות הפרחים והמגוון שלהם באותו הערב הטריפה את כל מי שהיה בחתונה שלי - אנשים פשוט נדהמו כי באמת שהם לא ראו משהו כזה באף חתונה, והאורחים לקחו כמתנה זרי פרחים הביתה. זה היה פשוט מהמם. היא עשתה לי את האירוע, אין לי מילים. ממליצה בחום!!
הצג עוד

אדם   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אולה פשוט גאונהמההיכרות ותהליך של דיוק העיצוב, העזרה הזמינות והאדיבות היו ללא תחרותהעיצוב עצמו היה פשוט מושלם ובול כמו שרצינו עם חופה אגדית הכילה את הבקשות שלנו והלכה מעל ומעבר בשביל שנהיה מבסוטיםמומלצת בחום
הצג עוד

Daniela   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אולגה מדהימה! עם חוש טעם וידע מקצועי מדהים!אין ספק שיש לה טביעת עין להבנת הרעיון כל הדרך להגשמת הויז׳ן.
הצג עוד

emilie   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אולגה נעימה מאוד שלחה סקיצה הצעת מחיר ביום עצמו ביצעה את העבודה ופינקה אפילו מעבר למתוכנן יצא יפה ומושקע מאוד
הצג עוד

Michele   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אולגה עיצבה לנו את החתונה של הבת שלי בצורה יפהפיה, העיצוב היה באיכות מעולה, עשיר מאוד, אלגנטי, מלא בפרחים יפים, הכל נעשה הצורה מקצועית מאוד! היה שווה כל שקל. מקווה שהיא תעצב לנו גם את החתונה של הבת השניה.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אולגה פשוט הגשימה לי חלום. רציתי אווירת יער קסומה וקיבלתי fairy tale מהאגדות. אני מגיעה מעולם העיצוב, ולעיצוב בארוע הייתה חשיבות מאוד גדולה עבורי, בחנתי הרבה מעצבות אבל לא נתקלתי בעוד מישהי ברמה של אולגה, רמת ההשקעה והירידה שלה לפרטים מהמטורפות שראיתי. הגעתי לאולגה עם רפרנסים והמון התלבטויות והיא הייתה הכי קשובה וזמינה לאורך כל הדרך. תמיד נתנה מענה ותשובות מפורטות (לא מעט פעמים בעודה בעיצומו של ארוע אחר). מוכשרת ברמות הכי גבוהות! פרפקציוניסטית אמיתית והכי לא מתפשרת שיש! רואים כמה היא אוהבת את מה שהיא עושה וכמה פאשן יש לה לזה. היו לי דרישות מאוד ספציפיות, לפעמים אפילו סותרות :) ואולגה פשוט קלעה בול למה שרציתי. מעבר לחופה שהייתה היסטרית, היא עיצבה לי זר כלה וראש מהמשגעים שראיתי. כמות האנשים שהחמיאה על העיצוב הייתה אינסופית, כשלרוב זה משהו שכיף לראות אבל לא בהכרח מהדברים שכולם יודעים להעריך או לשים לב אליהם באופן ספציפי, וזה היה סופר מרגש ומפתיע לראות. בקיצור, הגעתי עם המון ציפיות מאולגה ולא יכולתי להיות מרוצה יותר.
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה עם אולגה הבנתי שנהיה בידיים טובות. אולגה הייתה קשובה וסבלנית, ונתנה מענה לכל שאלה או תהייה שהייתה לי. היה לה חשוב להבהיר לי מה אפשרי וגם מה לא אפשרי (למשל, פרחים שנתתי כדוגמה ולא ניתן היה להשיג בארץ או בעונה), שזה חשוב לא פחות. אולגה הבינה את הכיוון העיצובי שהיה לי ומצאה חלופות לפרחים עצמם, והסידורים קלעו לחלוטין לאווירה שרצינו שתהיה. קיבלנו שפע מחמאות על הפרחים והסידורים.
הצג עוד

ערגת-כל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת - וואו!!! האירוע עוצב בדיוק לטעמנו, באווירה קייצית, צבעונית ושמחה האורחים נפעמו והוקסמו מהנראות של המקום החופה הייתה יפהפייה ומיוחדת!!! ניכר היה שאולגה השקיעה את כל כולהאנחנו אסירי תודה וממליצים בחום 😍
הצג עוד

Natan   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
היינו אמורים להתחתן בדרום ובעקבות המצב החלפנו אולם ועיצוב והכל תוך 5 שעות!!לא האמנו שזה יהיה אפשרי לארגן חתונה בזמן כה קצר בטח שלא עיצוב..מהרגע שדיברנו עם אולגה היא מייד לקחה על עצמה את המשימה ונתנה לנו את ההרגשה הכי טובה. ואמרה שתעשה את כל המאמצים כדי שיהיה עיצוב מושלם.והתוצאה: בזכות אולגה האלופה לא הפסקנו לקבל מחמאות על העיצוב הבוהו / אורבני המושלם!!!!אין לנו ספק שבאירועים האחרים במשפחה אנחנו לוקחים את אולגה !אין עלייך אלופת עולם!!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אולגה היתה מקסימה וסופר מקצועית מהרגע הראשוןהבינה בדיוק מה רציתי. והרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up