כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'י דקל אקשטייין

דיג'י דקל אקשטייין

תקליטנים
טלפון:0508233009
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצות על דקל וידענו שהוא יעשה לנו שמח אבל הוא פשוט אלוף עולם עשה לנו את האירוע הכי שמח בעולם ולא מפסיקים לדבר על זה פשוט תותח
הצג עוד

אלינור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את דקל שמעתי לפני שנתיים שלוש במסיבה בתל אביב, וממש התחברתי לסגנון! פניתי אליו לפני החתונה ומהשיחה הראשונה שמחתי שעשיתי את זה - הרוגע, הנעימות, המקצועיות והזמינות פשוט מדהימים! הרגשנו שאנחנו בידיים טובות.
הצג עוד

ליעד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
דיג'י דקל אקשטיין האלוף!!! את דקל ידעתי שאני רוצה לחתונה עוד לפני שהייתי מאורסת! הוא קורא את האנשים, ובזכותו תמיד הרחבה הייתה מלאה. בפן האישי דקל פשוט חמוד, קליל וזורם!!! הוא מתאים את עצמו לזוג ונותן את כל החופש שאפשר בבחירת הסגנון. עשינו איתו פגישת ייעוץ והוא מיד הבין את הראש שלנו! אין אורח שלא פרגן למוזיקה שהייתה לאורך כל הערב והרחבה הייתה תמיד מלאה! דקל הגיע עם עובד נוסף ולא הייתה פאשלה אחת.ממליצה עליו בעיניים עצומות באמת הבחירה הכי טובה שלנו זה עשה לנו את כל האירוע ובכללי בחירת DJ זה הדבר הכי קריטי ודקל הוא לגמרי הכתובת שלכם!!!!!
הצג עוד

inbari   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
דקל אקשטיין הבחירה הכי טובה שעשינו. מהרגע שנפגשנו ידענו שהוא האחד שלנו. קרא אותנו כמו ספר הבין מה האווירה שלנו ומה אנחנו מצפים שיהיה בחתונה, כמה מילים שלנו והוא כבר ידע הכל! לא יכולנו לבחור דיגיי יותר מושלםםם ומקצועי ממנו, הרים לנו את הרחבה, עשה אווירה של החיים, ידע בדיוק מה הקהל שלנו צריך, ובדיוק מה אנחנו כזוג רוצים שיהיה. חד משמעית הוא הבחירה הכי טובה שלנו.
הצג עוד

omerr   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
דקל היה הדיגיי הראשון שפגשנו ומיד אחרי הפגישה איתו הבנו - לא צריך לפגוש אף אחד יותר! היה חיבור מטורף והרגשנו בידיים הכי טובות שיש! שילוב של מקצועיות, הבנה במוזיקה ויחסי אנוש מעולים.ובחתונה התברר לנו כמה צדקנו!!! הרחבה הייתה מפוצצת לאורך כל הערב, היה שמח ברמות, כל שיר ושיר היו בדיוק בזמן הנכון והחתונה נמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה. אחרי החתונה קיבלנו מלאאא מחמאות על דקללל, ובצדק! דקל הבחירה הכי הכי טובה שלנו ומי שיבחר בו לחתונה שלו יהיה הכי מרוצה שיש!!!
הצג עוד

אלון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
דקל הוא פשוט אלוף! הוא הצליח להפוך את החתונה שלנו לערב בלתי נשכח!!! הוא קרא את הקהל בצורה מושלמת והרים את כולם על הרגליים. המוזיקה הייתה בדיוק מה שרצינו...אנחנו ממליצים עליו בחום לכל מי שמחפש DJ לחתונה ,ידע להשאיר אנרגיה גבוהה לאורך כל הערב והיה פשוט נשמה טובה והשאיר אותנו שמחים ומאושרים עד השמיים .אין דברים כמוהו !!!!
הצג עוד

Eyal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דקל בחור מקסים, מבין עניין. מהשיחה הראשונה ישר ידע לקרוא אותנו תוך שניות מבלי להכיר. ידע לייעץ לנו על תכנון אופן סוגי המוזיקה לאירוע בצורה מדויקת לרצוננו וגם לכוון אותנו נכון בהתאם לניסיון שלו. טרם האירוע שוב התקשר אלינו לעשות סגירת קצוות מולנו ושינויים קלים שרצינו.הוא הגיע ראשון לאולם הרבה לפנינו (!), עשה בדיקות סאונד וזה השרה לנו ביטחון בערב שהוא לחוץ גם ככה לזוג שמתחתן.
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרנו חתונת בזק בשלושה שבועות, התמזל מזלנו והגענו לדקל 🙏 המוזיקה הייתה הדבר הכי חשוב לנו ולא יכולנו לבקש מישהו מתאים יותר. בשיחה הראשונה שלנו עם דקל הוא הקשיב בסבלנות אין קץ לכל הרצונות המוזיקליים שלנו. לא האמנו שמישהו יכול להקשיב ולדייק אותנו ככה. הוא הקשיב, שכלל את כל הדברים שאמרנו ויצר באומנות מסיבת צהריים עם רחבה שהייתה מפוצצת בכל רגע מהחתונה. הקטע המטורף היה שהוא הצליח לשמור את כולם ברחבה, צעירים ומבוגרים ביחד. אפשר לגמרי להגיד שהוא עשה לנו את החתונה להכי שמחה שיכולנו לתאר אותה.
הצג עוד

לינוי גפן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו , הבחירה הכי מדוייקת שיכלתי לעשות (חוץ מהחתן 🤣) היה ללא ספק הבחירה בדקל , אנשים לא יכלו לעזוב את הרחבה לרגע. כלכך שמחנו לראות את דקל מכניס את כולנו לאווירה ונשאר עם אנרגיות מטורפות. משיחת הטלפון הראשונה בינינו תפס מקום כלכך משמעותי מהיום המיוחד שלנו. ידע לקרוא את כולם בצורה מושלמת. מעבר לכך דקל פשוט בחור מהמם שכבש את ליבנו. קיבלנו אין סוף שאלות על הדיגי. פשוט בחירה מושלמתתתתתת!!! ❤️
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהטלפון הראשון , ידענו אני ואשתי שהאנרגיות השמחות והיכולת להבין אותנו ולהכיר אותנו לעומק קנתה אותנו , מהפגישה הראשונה הבנו שיש על מי לסמוך בעיניים עצומות ונוכל להיות בשקט לגבי הדיג׳י , כך קרה גם בחתונה עצמהההה הוא פשוט העיף את כולם באוויר מבוגרים וצעירים כאחד , כולם חייכו ונהנו לאורך כל האירוע , כל שיר התאים לקהל כמו כפפה ליד , עשה את עבודתו בצורה הכי מושלמת שאפשר , מעבר לכל ציפייה . מעבר לזה שהוא מקצוען הוא בן אדם מדהים עם אנרגיות שלא נגמרות !! לא מפסיק לחייך ולהכנס איתנו לחוויה כאילו זאת החתונה הראשונה שעשה . ממליץ בחום על דקל היקר בהחלט יעשה לכם ערב בלתי נשכח עם ביקורות טובות גם שנה אחרי האירוע ❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up