כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאור רחמים, עורך טקסי חתונה

ליאור רחמים, עורך טקסי חתונה

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0559666566
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rinat   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לליאור דרך ארגון הוויה. היינו מעט סקפטים אבל כבר בפגישה הראשונה ידענו שיש מאץ'! כבר בפגישות הכרות ליאור ישר הבין את הראש שלנו ומה אנחנו רוצים שיהיה בטקס. הוא היה קשוב אלינו והפך את כל התהליך לקליל וכיפי. הטקס היה כתוב מושלם, הוא קלע בדיוק למה שרצינו.ממליצים עליו מכל הלב!!!
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ליאור מצא את הדרך להבין אותנו, להכיל אותנו לזרום איתנו גם כשאנחנו לא ידענו לתת מילים לדברים. ליאור הבין את הקווים האדומים שלנו וכיוון אותנו ונתן לנו את החלקים והרכיב יחד איתנו את הטקס המושלם ביותר לנו, כמו חלקי לגו שהתחברו ביחד לכדי אנחנו לגמרי. ‏ליאור הקדיש לנו את הזמן וההקשבה וההכלה לפני וביום האירוע, גם כשהיינו צריכים לדחות את התאריך ליאור היה שם איתנו הרגיע ועזר לנו להתקדם, ליאור קלע בול למה שרצינו וחלמנו ודימיינו והיה פשוט וואו! היה בול אנחנו ובול מה שרצינו, גם אם לקח לנו קצת זמן עד שהצלחנו לדברר את הרצונות. המון המון תודה והערכה, אין לנו מילים לתאר כמה ליאור גרם לי להרגיש שהוא מבינה אותנו ויודע בדיוק מה נכון גם כשלקח לנו זמן. ליאור הצליח לזקק 7 שנים, 2 יבשות, 4 תארים לכדי טקס מדוייק, אמיתי, כנה ונכון לנו בצורה הכי טובה שיש.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ליאור היה מדהים, זמין וקשוב לצרכים והרצונות שלנו. אנחנו ממליצים עליו באמת מכל הלב!!! לא יכולנו לחשוב על מחתן טוב יותר! כל האורחים המליצו עליו
הצג עוד

Tze'ela   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ליאור היה קשוב למה שרצינו מהתחלה :)עשה איתנו התאמות כדי שהטקס יהיה בול בשבילנו וגם יום לפני היה פתוח לשינויים של הרגע האחרון. היה ממש כיף ומרגש איתו !
הצג עוד

יגל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ליאור היה קשוב לצרכים שלנו, כל אחד מאיתנו מגיע מבתים עם מנהגים מאוד שונים, והוא הצליח לעשות לנו טקס מותאם בדיוק לנו ומשלב רת השקפות העולם שלנו בצורה מושלמת.ידע לתת לנו תשובות לשאלות שלנו עם מגוון אופציות, ולהכווין אותנו ולהתאים את השינויים שלנו בטקס המסורתי, היה קשוב מאוד, נעים וזמין להכל.חוויה מאוד טובה ונעימה עם הוויה ועם ליאור בפרט!
הצג עוד

Violetta   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לליאור דרך ארגון הוויה, בפגישה הראשונה ישר התחברנו אליו. לא רק שהוא ישב והקשיב לסיפור שלנו במשך שעה, הוא גם היה זמין תמיד לכל תוספת שנרצה, לכל שאלה ובקשה והוא בנה לנו טקס שהוא כלכך מדוייק לנו! הטקס היה כתוב בצורה מרגשת, עם קצת הומור וקצת נגיעות מהמסורת בדיוק כמו שרצינו. אם אתם מחפשים מישהו מיוחד שידע לתפור לכם טקס מושלם מ-א' עד ת', אבל באמת, זה ליאור! התנהל איתנו בהמון הומור כייף וקלילות. מומלץ מכל הלב ❤️
הצג עוד

גילי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין ספק שזכינו!אין ספק שהאינטואיציה עבדה וצדקה!אין ספק שאתה אלוף!המילים לא יסבירו באמת את העוצמות וכמה אנחנו מעריכים אותך.נתחיל בזה שחיפשנו עורכי טקסים לחתונה שלנו וליאור פשוט הופיע-הלב באותו רגע אמר אותו אנחנו רוצים.ליאור אירח אותנו בביתו.התקשורת בינינו הייתה כל הזמן, אם זה בוקר, צהריים, ערב ולילה, זמין לכל שאלה והתייעצות. החיבור היה מדהים.בין כל הארגונים של החתונה, בין כל הבלגן והלחץ, ליאור נתן לנו את תחושת הרוגע, השלווה והביטחון.ידענו שאנחנו בידיים מעולות ויש על מי לסמוך.ליאור בן אדם זהב, מיוחד, סבלני, קשוב, כיפי, שיא הקלילות ומצחיק - בדיוק מה שרצינו וחיפשנו עבורנו.הוא הצליח לרגש ולהגיע לכל אחד ואחת.ואם אנשים חזרו על דבריו בימים שאחרי ועד היום - סימן שזה עבד והוא הצליח להיכנס ללב של הרבה מאוד.אי אפשר לתאר במילים את כמות המחמאות שקיבלנו עליו ובצדק...כשמגיע מגיע!כל מה שנותר הוא להגיד תודה תודה ושוב תודה ועוד אלפי תודות על חוויה בלתי נשכחת ועל שהיית שם בשבילנו ואיתנו בתהליך המדהים הזה, ושוב...זכינו!אוהבים גילי ורן 🙏🏽🫶
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לליאור דרך ארגון הוויה, בפגישה הראשונה כבר התחברנו לליאור. הבנו שמדובר באדם מיוחד וקשוב, שחשוב לו שנכתוב ביחד את הטקס באופן שיתאים וישקף את האמונות שלנו.הטקס היה מרגש ומדהים שסיפר את הסיפור שלנו, עבר בצורה קלילה ומושלמת וכל האורחים ממש התרגשו :)
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאחר היכרות נעימה במקום שבחרנו להיפגש בו, התחלנו לבנות את הטקס.ליאור נתן לנו המון אפשרויות ובנוסף גם חופש יצירתי, יצרנו משהו חדש שהוא רק שלנו, יחד איתו.ליאור הוא אדם נעים, רגיש וקשוב, היה לו חשוב להכיר אותנו ואת הסיפור שלנו, באמת.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ליאור הכין את הטקס מותאם לנו אישית ריגש אותנו ואת האורחים עם הקדמה על ההיכרות שלנו וכל התהליך הרגיש לנו נוח וכיף בזכותו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up