כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Yardee. Let's Play

Yardee. Let's Play

תקליטנים / DJ
טלפון:0528517711
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mazoola7   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
קודם כל בחורה מוכשרת ומהממת ,יחסי אנוש מעולים, אחראית , קשובה לבעל השמחה , עשתה לנו את האירוע !!! קיבלנו הרבה מחמאות על האירוע בזכות המוסיקה שירדן ניגנה ,אין ספק שב"ה נשתמש בשירותיה שוב !!!
הצג עוד

eylon   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
הכרנו את ירדי בצורה ספונטנית לחלוטין, התחברנו לוויב ולמוזיקה ונהנו מכל רגע!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
כששמענו המלצות מחברה טובה והבנו שעדי (הלא היא כלת השמחה) הייתה באירוע שירדן ניגנה בו בעבר ועפה באוויר!אחרי שיחת טלפון קצרה הבנו את את הווייב והאנרגיות ומשם הכל זרם
הצג עוד

Yaara   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לירדי דרך המלצה של חברים, וזאת ללא ספק ההמלצה הכי טובה שקיבלנו! כל התהליך היה כל כך נעים ואישי, הרגשנו שירדי מבינה בדיוק מה אנחנו רוצים וזורמת עם כל הבקשות שלנו. בחתונה עשינו סבב של ריקודים בהפרדה בשביל המשפחה, ורצינו שתהיה מוזיקה לא דתית, אבל כזאת שהמשפחות גם יוכלו להתחבר אליה. ירדי קלעה בול, כל שיר היה במקום וכולם נהנו! גם בסבב השני נהננו ברמות, לא רצינו להפסיק לרקוד והמוזיקה הייתה מרימה וכיפית ומתאימה לכולם. ירדי מקסימה באמת וכל כך כיפית ואנחנו מקנאים במי שיזכו בה לאירוע שלהם!
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
דיג׳י ירדי האחת והיחידה🎶🎊את ירדי הכרנו באירוע של חברים והתאהבנו, היה ברור שאנחנו סוגרים אותה לחתונה שלנו. וזאת הייתה הבחירה הכי טובה בעולם!ירדי מפוצצת כישרון, באה לתת את כל כולההה בשביל להרים את הרחבה ואת כולם באוויר (כולל כולםםם)🥳 סופר מקצועית, הייתה קשובה לנו ולבקשות שלנו לכל אורך הדרך. קלטה את הסגנון ואת הוויב ולגמרי סיפקה את הסחורה. מעבר לדיג׳י תזכו בחברה!!! עזרה לנו יום לפני האירוע להביא ציוד וגם החזירה אותו בעצמה בלי שאפילו ביקשנו, רק כדי להקל עלינו. ירדי אנחנו שרופים עלייך❤️
הצג עוד

Te'ena   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
העבודה עם ירדי הייתה מהממת. היא השרתה עלינו רוגע, זרמה עם הבקשות שלנו, הייתה סבלנית, זמינה ופשוט נעימה. כל כך הרבה אורחים אמרו לנו שהחתונה הייתה אחת הכייפיות שהיו בה וציינו במיוחד את ירדי!
הצג עוד

ספיר אסולין   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את ירדי הכרנו בטעות..זאת הטעות הכי טובה בחיים שלנו! היא העיפה אותנו ואין אחד שלא שאל עליה אחרי החתונה. עלתה על כל הציפיות!אין לי מילים להסביר כמה היא מוכשרת ויודעת פשוט לשמח!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב הבחורה שלמות!!!!!הכי מגניבה קולית, מרימה נעימה חכמה!כבר בפגישת היכרות קלטה אותנו בול הבינה ישר לאן אנחנו מכוונות!לפני האירוע דאגה לבדוק שאנחנו בטוב ואם יש לנו ולבני המשפחה בקשות נוספות ממש עד הרגע האחרון.הייתה תמיד תמיד זמינה לשאלות בקשות, התנהלה מול האולם עצמאית ותקתקה את ה-כל!ביום של החתונה תוך כדי האירוע אנשים שאלו אותנו בלי סוף מי זאת ואמרו לנו שהיא עילוי! ובצדק!וכמובן גם אחרי קיבלנו עליה המון המון מחמאות.הדבר הכי בולט וחשוב היה שהיא ממש ידעה לקרוא את הרחבה, שמרה על אנרגיות מטורפות לאורך כל האירוע והרימה את הרחבה בקטע אחר!
הצג עוד

שירי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לנו פשוט מושלם עם ירדי מא׳ ועד ת׳! בתהליך עצמו ירדי הייתה זמינה והכי עוזרת ובאירוע עצמו היה מדהים - לא תמצאו דיגי כזאת מרימה, כיפית, קראה את הקהל שלנו תוך שנייה והרגשנו באמת שאנחנו בידיים הכי טובות. תעיד על כך הרחבה שנשארה על הרגליים כמעט עד 4 בבוקר. אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי בחתונה שלי☺️
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
רק בפגישה עם ירדן התחילה לי ההתרגשות האמתית לקראת החתונה! היא הכי זורמת בעולם וקולעת בול לסגנון !!לא הפסיקו לרקוד מהקבלת פנים ועד סוף הערב ולא הפסקנו לקבל מחמאות עליה מהאורחים !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up