כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ירדן ביטון מאפרת ומסרקת כלות

ירדן ביטון מאפרת ומסרקת כלות

איפור כלות
טלפון:0545478854
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
אין ספק שהבחירה בירדן היא הבחירה הכי חשובה ונכונה שעשיתי בכל החתונה!! בחורה עם כל כך הרבה אנרגיות טובות כל כך הרבה סבלנות מצחיקה ומרימה בכל רגע נתון!הרגשה מדהימה להיות כלה שלה עם היחס האישי שלה והאיכפתיות שהכל פשוט היה מושלם ולא פחות!!המחמאות על התוצאות מדברות בעד עצמן מעבר לחוויה של האווירה שהיא עושה🤩תותחית בקיצור! ❤️
הצג עוד

meital   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ירדן מהממת מלאת אנרגיות חיוביות ומקצועית בטירוף! כבר משיחת הטלפון היה לי חיבור מעולה איתה והרגשתי שאני בידיים טובות. בפגישת ההיכרות התאהבתי בה סופית. היא קלטה בשנייה את הסגנון שלי ומה הכי מתאים לי. סגרתי איתה איפור ושיער וגם ליווי לאולם להחלפת תסרוקת. ביום האירוע ירדן הגיעה על הבוקר מלאת אנרגיה ווייבים טובים ירדן השקיעה את כל כולה באיפור ובשיער והכל בחיוך גדול ואוירה טובה, צחקה איתנו ודאגה לאווירה שמחה ונינוחה.האיפור והשיער יצאו מושלם הרבה יותר ממה שיכולתי לדמיין. גם בליווי ירדן חיכתה לי בחדר התארגנות החליפה לי תסרוקת במהירות וטאצ׳ אפ לאיפור מיותר לציין שמעבר לכך שהאיפור והשיער היו מושלמים ולא הפסקתי לקבל ים מחמאות עליהם הם היו עמידים ולא זזו מילימטר.
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
יכולה להגיד בלב שלם שאני ממליצה בחום חם חם חם על ירדן!הפגישה הראשונה שלי עם ירדן הייתה בחדר התארגנות של חתונה של חברה. יצא לי לראות את האנרגיות המטורפות שירדן מביאה איתה ליום הגדול, היכולת הורדת הלחץ ומקצועיות הבלתי נגמרת! מאותו רגע ידעתי שברגע שיגיע הרגע ירדן תיהיה גם המאפרת והמסרקת שלי, וכמובן שלא התאכזבתי :)ביום שלי ירדן באה באנרגיות שיא (כן כן, גם על הבוקר!) ולא נתנה לי להרגיש לרגע לא בטוחה עם עצמי. יחד עם האנרגיות הטובות בבוקר שיכול להיות דיי מלחיץ, ירדן גם דאגה לאיפור מקצועי שגרם לי להרגיש הכי מיוחדת ויפה ביום המיוחד שלי ולא משנה מה עשיתי על הרחבה, התסרוקת והאיפור לא זזו וכל היום קיבלתי מחמאות!!
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ירדן מקסימה עשתה איפור ושיער לי לאימא שלי ולדודה שלי והכל היה מושלם!! האיפור והשיער החזיק לכל היום, לא הפסקנו לקבל מחמאות!! ממליצה בחוםם
הצג עוד

רינת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אתחיל מהסוף ואומר שההחלטה הכי טובה שלי היתה לבחור בירדן!ירדן מהממת! נעימה ומרגיעה כבר משיחת הטלפון הראשונהבתור אחת שלא מתאפרת כלל וכלל, שיתפתי את ירדן בחששות שלי סביב האיפור והיא ידעה בדיוק מה לומר כדי להרגיע אותי ולהסיר דאגה מליבי🙏🏼בפגישת הניסיון הרגשתי שמאוד חשוב לירדן לראות שאני מרוצה ושהיא מצליחה לקלוע לטעמי ביום החתונה ירדן באה הכי חיובית הכי מרימה הכי כיפית והכי נעימה שיש!בנוסף היא גם מגיעה בראש פתוח וזורמת ואפילו החלטנו ללכת על תסרוקת אחרת ממה שבחרנו בניסיוןוהתוצאה היתה מעבר לציפיות שליייייבקיצורתהיו חכמות ותבחרו בירדן!היא תדאג לכל השאר❤️❤️❤️
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאל'ה ואבאל'ה אין מושלמות כמו ירדן!!מהשיחת טלפון הראשונה ועד יום ההתארגנות.הפכה את כל ההתארגנות לאלגנטית, כיפית, והכי חשוב קלילה.התחתנו עכשיו במלחמה, תקופה שגם ככה מורכבת וקשה, הרגשתי את הלב של ירדן יוצא החוצה.. לא פגשתי בחורה שכל כך יפה מבפנים כמו מבחוץ! תמכה בי וענתה לכל שאלה ושאלה ואפילו עזרה לי למצוא מקום להתארגנות!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ירדנההה היקרה מה יש לי עוד להוסיף שלא אמרו???עזבו את זה שהייתי נראית אמאלה ואבאלה בזכותה ושלא הפסיקו להחמיא ולהגיד שאני עדיין נראית אני שזה הכי חשוב לי !!לא יכלתי לחשוב על מישהי אחרת שזו לא ירדן, יכלתי לסמוך עליה בעיניים עצומות ולא לדאוג לשניה, בלי קשר לזה שהיא פרפקטציוניסטית ברמות מטורפות היא קלילה, זורמת ומרימה שזה הכי חשוב !ידעתי מראש שאעביר את היום הזה עם כמה שפחות אנשים מבחירה שלי והייתי רגועה כי ידעתי שירדן איתי והיא לא תיתן לי רגע אחד להיות בלחץ או לא מרוצה מהתארגנות.
הצג עוד

אלינה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהתקשרתי לירדן בפעם הראשונה לברר פרטים היא מיד נתנה לי מענה לכל שאלה, הסבירה לי בפירוט איך הכל עובד והייתה קשובה אליי מהרגע הראשון! מדובר בנסיכה אמיתית, מקצוענית ברמות, דואגת לעשות אותך מלכה ליום אחד אבל חשוב יותר מזה דואגת לאווירה קלילה וכיפית במהלך כל ההתארגנות מה שרק ממתיק את החוויה! ירדן עשתה עבודה מדהימה, לא יכולתי לבקש מאפרת ומסרקת טובה ממנה, פשוט אלופה! ליוותה אותי מהבוקר ועד אחרי החופה כולל שינוי תסרוקות, עבדה ממש קשה ובמסירות רבה והכל בחיוך ובכיף ואני אסירת תודה לה על כך! תעשי לעצמך טובה ואם את צריכה מאפרת ומסרקת ליום המיוחד שלך רק ירדן ביטון!
הצג עוד

פלג   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה אני מכירה את ירדן כבר שנים וידעתי שברגע שאני אעשה את צילומי הזוגיות ואת אירוע החינה היא הראשונה שאני לוקחת כמאפרת ומעצבת שיער!היא מדהימה ברמות! זורמת, קלילה, כיפית ועשתה אותי ואת אחותי ואמא שלי הכי מושלמות שאפשר!
הצג עוד

monta   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מושלמת מכל הבחינות, אווירה טובה , איפור ושיער שלא הפסיקו לגרוף מחמאות וסבלנות בלתי נגמרת

להמשך גלישה באתר
up