כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רחלי (רקליטה) ניר- עיצוב שיער

רחלי (רקליטה) ניר- עיצוב שיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0547742286
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לילך   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חוויה מושלמת! רחלי וניצן (המאפרת) יצאו מוקדם מוקדם בבוקר כדי להגיע אליי עד דימונה! העבודה של רחלי מקצועית ברמות, עדינה בטירוף - אני סובלת מרגישות יתר בכל הקשור לשיער ורחלי הייתה הכי עדינה שיש ! התוספות שלה עם קליפס - נוח ברמות , לא להתעסק עם הדבק הזוועתי וכמויות המרכך בסוף הערבוהחוויה - הכי טובה שיש, באמת. היא (וניצן) המלווה שלא ידעת שאת צריכה.
הצג עוד

Shirly   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
רחלי מדהימה, התחתנתי בשישי, היא עשתה לי השקמה ב 4 בבוקר והיה לי ממש נעים להתעורר איתה. היא התאימה את עצמה למצב הרוח שלי והיה לנו ממש כיף.ביקשתי ממנה לעשות לי תסרוקת שהיא בדרך כלל לא עושה לכלות שלה והיא עשתה במקצועיות רבה בדיוק מה שביקשתי ❤️
הצג עוד

אביגיל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
תודה לרחלי המהממת שתמיד עם אנרגיות והכי משמחת בעולם שעשתה לי שיער בדיוק כמו שחלמתי טבעי ומהמם

leeyah   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין יותר מושלמת מרחלי, היא מגיעה עם אנרגיות, היא הפסיכולוגית שלך באותה יום, ולגמרי דואגת לך ככלה שתהיי הכי מרוצה שיש באותה יום! הכי הייתי מרוצה מהתוצאה, לא הפסקתי לקבל מחמאות!!
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראיתי עבודות של רחלי וישר ידעתי שאותה אני רוצה לחתונה שלי, העבודות שלה מדוייקות ומקצועיות ואני ממש שמחה שבחרתי אותה! הרגשתי שאני מכירה אותה שנים, התחברתי אליה ישר ויש לה אישיות פשוט קסומה ומתוקה , היא עשתה לי שמח ברמה של מלווה ביום של החתונה שלי!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתקלתי ברחלי באינסטגרם והסגנון שלה היה בול מה שחיפשתי! מדובר באישה עם לב זהב, מעבר לעובדה שהיא סופר מקצועית ודאגה לעשות לי שיער מושלם שלא זז כל הערב, היא דאגה לעשות לי אווירה, לשמח אותי ולתמוך בי כשהייתי צריכה וזה בעיני שווה יותר מהכל! אז הזדמנות נוספת לומר לה תודה תודה תודה!!! אין עלייך!!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל בזה שחיפשתי מישהי שתדאג לתלתלים שלי כמוש אני אוהבת, פחדתי ממש שהם יראו מזעזעים בחתונה שלי, שלא ישבו יפה .הגעתי לרחלי ראיתי עבודות שלה והיה נשמע לי מעולה, סגרתי איתה ומשם באמת תודה לאל הכל עבר בשמחה , הגעתי לפגישה ניסיון בבית שלה ורחלי נתנה יחס שמח עם אנרגיות טובות ואכפתיות , הראתה לי דוגמאות על השיער שלי בנחת .ביום החתונה רחלי הגיעה פינקה שוב באנרגיות שמחות ופירגונים, עבדה בנחת והמקצועיות על השיר שלי, ישלי שיער ארוך ומתולתל שצריך הרבה סבלנות.לקראת סוף האירגון של השיער נכנסתי ללחץ ומצברוח ירוד להחליט מה אני רוצה סופית בשיער, ושישב כמו שאני אוהבת , רחלי הייתה מדהימה והייתה איתי בנחת ובשלווה עד שאהבתי בדיוק איך שאני נראית, ואמרה וחזרה על זה שוב שהיא לא הולכת עד שאני יאהב. זאת הייתה הבחירה המדויקת לי לאותו יום, תודה לאל , שמחה ממש על העבודה המקצועית התלתלים ישבו הרבה יותר יפים ממה שחשבתי .
הצג עוד

Liat M   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
I loved how much she listened to what I wanted. I loved how she constantly made sure I was comfortable AND even made sure my dress and makeup stayed on well. I can not imagine this day without her, she really did an incredible job and even came to the hall to continue to fix my hair for the dancing!! Best experience, and she has an amazing personality!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרחלי דרך גיסתה ניצן שסגרתי איתה איפור לחתונה. היה אפשר להרגיש את האנרגיות שלה כבר מההתחלה! ויייב טוב ומוכשרת שאין דברים כאלה. הרגשתי הכי יפה שיש.
הצג עוד

bat chen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
המליצו לי על כמה מעצבות שיער, ומההתחלה רחלי נראתה לי הכי בשבילי.שמחה לשתף שלא טעיתי:) רחלי מקצועית, סבלנית, קשובה(שזה לא פחות חשוב)ויצאתי ממנה מרוצה מאוד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up