כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'יי בלאקאאוט | Dj Blackout
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Orel   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את אוראל מהשלוותה, ודרך זוג חברים שהמליצו פחדנו שנגיע לפגישה והוא יהיה קצת מתנשא ולא נחמד.. התאהבנו האיש הכי חם ומרגיע בעולם.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
באוראל התאהבנו מהפגישה הראשונה, את האנרגיות הטובות שלו קשה מאוד לפספס !ידענו מהרגע הראשון שאנחנו בידיים טובות ואז הגיע יום האירוע ומחמאות לא הפסיקו להגיע אין אחד של עף על אוראל ברחבה ! הבנאדם פשוט קורא את הקהל בצורה מדהימה ומרים אותו הכי גבוה שאפשר. ממליצים עליו בחום בן אדם מקצועי ואמין שתמיד יתן לכם תחושה טובה, יהיה זמין לכל שאלה ובקשה ויעיף לכם את הרחבה (:
הצג עוד

ברק פול   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קבענו עם אוראל המלך הקליק היה מיידי לא היה צריך לדבר יותר מדי. פשוט קלע בול על הכל מומלץ בחום

סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו עם אוראל, ה-אוראל, היה לנו ברור שמצאנו בדיוק את מה שחיפשנו. החיבור היה מיידי, ההומור, החיוך, המקצועיות, פשוט הכל!!! מוכשר בטירוףףף, הרין את הרחבה לאורך כל הארוע, והיה ארוע ארוך, זרם איתנו, דייק אותנו, הרים לנו. כל החווייה הייתה פשוט מושלמת. והפידבקים החיוביים תוך כדי הארוע ואחריו לא הפסיקו. וכמובן השילוב של אוראל וגיל סמואל, סקסופוניסט בחסד עליון! היה מטורף ומטריף. יחד הם הרימו את הרחבה בצורה מדהימה. נהננו מכל רגע וכל כך שמחים על הבחירה ❤
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאוראל דרך האינסטגרם, כבר אחרי כמה שעות אוראל הפנה אותי לקומודו וקבענו פגישה. כבר בפגישה, התאהבנו ממבט ראשון! זו הייתה מיני הופעה והיחס היה מדהים. הלכנו לעוד כמה דיג'יים כדי לא להגיד שלא ניסינו אבל שום דבר לא השתווה.. בחתונה הביקורות היו מטורפותתת הכל הלך מושלם, אנשים לא עזבו את הרחבה לשניה. חד משמעית, הבחירה הכי טובה שלנו
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה בקומודו עם בלאקאאוט והתאהבנו בו מיד! וייב טוב, דייג׳י גאון ולב גדול ♥️ החלטנו להוסיף את גיל הסקסופוניסט והשילוב ביניהם היה הבחירה הכי טובה שעשינו! לא הפסיקו להגיד לנו כמה מטורפים הם היו, הם מושלמים!

אביאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את אוראל בלאקאאוט אני מכיר שנים, גם בחיי הלילה בכלל ובפרט בתחום ההיפהופ הוא נחשב לאחד הדיג'יים היותר טובים ויותר מוכשרים. לא היה לי ספק שאקח אותו לנגן לי, היתה רק בדיקה אחת שהיתה צריכה להעשות - אישור הכלה. אז קבענו פגישת היכרות, וכצפוי, אשתי דבי התאהבה בסגנון, ובמוזיקליות של אוראל. חייב להגיד שאוראל גם יודע לקרוא קהל בעצמו, אבל גם סופר רגיש ומתחשב בדרישות הכלה שאצלנו היו לא פשוטות בכלל, בגלל שהכלה ברזילאית ורצתה לא מעט שירים בפורטוגזית שישראלים לא מכירים. באירוע עצממו - עלה על על הציפיות. כל שיר מדוייק. אל תפספסו קחו רק את אוראל !!
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
כמובן ששמענו על אוראל לפני ההגעה ידענו שרק אותו אנחנו רוצים הגענו למשרד הכי חזק בארץ קיבלנו יחס של מלכים הוא קלט אותנו ישר התאים לנו סוג של מוזיקה בדיוק כמו שרצינו ובחתונה לא היה אחד שיש לאכול!! כמובן שבנוסף לקחנו סקסופוניסט מוסיף המוןןןן לאירוע בצורה מטורפת!!
הצג עוד

mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דיי ג׳יי אוראל בלאקאוט עשה לנו את האירוע! התחתנו ביום שישי 30.4 ביום חם מאוד! חשבנו שאנשים יברחו הביתה ושהחתונה כבר אבודה, אבל אוראל הרים שם את האווירה בטירוף כולם רקדו ועפו עליו למרות החום הבלתי נסבל. מה שמדהים שהוא הספק היחיד באירוע שהיינו כל כך רגועים לגביו וסמכנו עליו בעיניים עצומות ברמה שעשינו איתו פגישה של 10 דק אמרנו לו סומכים עלייך תן בראש וככה היה!! עד עכשיו אנשים שואלים אותנו על הדי ג׳יי ברמה שהמנהל של הקייטרינג לקח מאיתנו את הטלפון שלו ואמר שהוא עושה הרבה אירועים והוא פשוט לא הצליח להתעלם מהכשרון של אוראל. בקיצור אם אתם רוצים להיות רגועים שאתם בידיים טובות ושאנשים לא ישבו דקה בחתונה שלכם אל תבזבזו זמן תסגרו אותו. תודה ענקית אוראל יא מלךךך!
הצג עוד

Alon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהשניה שנכנסו למשרדנו של קומודו, נתי טיפל בנו וקיבלנו יחס של בני מלוכה. כזוג שמתחתן בתקופת קורונה, זה היה כזה תענוג לעבוד עם קומודו האומן הראשון ששמענו היה אוראל Blackout התאהבנו בשניה ! הורסיטיליות שלו ואיך שהוא שולט בפרטים הקטנים .. אומן פנומנלי! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על הדיג'יי אני בכנות מאמין שאין אומן בעולם שיכל לעשות עבודה טובה משל אוראל בחתונה שלנו .. אנשים לא הסכימו ללכת הביתה כל עוד אוראל ניגן. קומודו עשו לנו את האירוע . לא רק ששווה כל שקל, שווה כל מחיר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up