הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כללי
לאדם
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
50 מתוך 100
אנו משתפים בביקורת מפורטת על חוויית החתונה שלנו ב"הפרדס". אנו מביאים את הסיפור המלא מתוך רצון לסייע לזוגות המתלבטים לדייק את הבחירה, ולשקף את השירות שקיבלנו בפועל.✅ הדברים הטובים והבולטים:* יופי ועיצוב: המקום יפהפה וקסום באופן יוצא דופן. אווירת הפרדס והעצים, החופה המיוחדת על המים והמרחבים הפתוחים יצרו תחושה טבעית ונעימה, וזה היה הדבר החשוב ביותר עבורנו.* האוכל היה נפלא – גם בטעימות וגם באירוע עצמו. קיבלנו שפע של מנות מגוונות וטעימות, והאורחים לא הפסיקו לשבח את איכות האוכל.* צוות המלצרים: קיבלנו פידבקים חיוביים רבים על שירות המלצרים – שהיה אדיב, נעים, מקצועי ושירותי.⚠️ נקודות מהותיות לשיפור:לצערנו, מספר ליקויים מהותיים התרחשו לאורך הדרך ובמהלך היום עצמו. אנו מפרטים אותם בצורה עניינית כדי לשקף את התמונה המלאה.התנהלות מול איש המכירות לאורך הדרך* טון ותקשורת: לאורך הדרך, התקשורת מול איש המכירות הייתה לא נעימה ולעיתים לא מכבדת. קיבלנו ממנו מענה בהודעות קוליות בטון שנשמע חסר סבלנות או עצבני, וזה יצר תחושה מתסכלת. בנוסף, לא קיבלנו מענה מספק לשאלות בסיסיות.* אחרי שהתרשמנו מהאולם והתלהבנו, שאלנו אם ניתן לבוא לקראתנו במחיר. איש המכירות התעקש שנגיע לפגישה ברחובות – וסירב לפרט בטלפון או בהודעות. נסענו במיוחד מירושלים, מתוך מחשבה שיש נכונות אמיתית לבוא לקראתנו, אך בפגישה התברר שאין שום גמישות במחיר. התחושה שלנו הייתה שבזבזנו זמן וכסף על נסיעה לפגישה חסרת תכלית. יצאנו ממנה בתחושת אכזבה וריחוק – וכמעט החלטנו לוותר על המקום.* נושא הקינוחים (מתסכל במיוחד): שלושה שבועות לפני האירוע, לאחר שהבענו חוסר שביעות רצון מהקינוחים בטעימות, נאמר לנו שלא ניתן להחליף וכי נצטרך לדאוג לספק חיצוני. רק עשרה ימים לפני החתונה, בפתאומיות, נאמר שכן יש קינוחים אחרים. נאלצנו לחכות עד ארבעה ימים לפני האירוע כדי לקבל תשובה סופית (לאחר התערבות בעל האולם) – התנהלות זו יצרה עומס, בלבול וחוסר ודאות בתזמון קריטי.* חוסר מקצועיות בפרטים: איש המכירות היה מבולבל בפרטים בסיסיים – טעה בתאריך בחוזה, טעה בשמות שלנו. זה יצר רושם של חוסר הקפדה על הפרטים החשובים.* יום לפני האירוע: הבאתי לאולם דברים חשובים – אלכוהול, יין לקידוש, מתנות, דברים לשירותים ועוד. אף אחד מהצוות לא הקדיש לכך תשומת לב או שאל שאלות כדי להבין מה כל דבר ולמה הוא מיועד. נאמר אמר לי: "אתה גם ככה מגיע מחר – נדבר על הכל אז", וזה יצר תחושה של חוסר רצינות וחוסר אכפתיות מהמקום בו יערך היום הגדול שלנו.תקלות ביום האירוע עצמו:* בלאגן בהושבה: סידור השולחנות היה שגוי וכמעט נפתחו שולחנות רזרבה, למרות שישבנו על סידור ההושבה יום לפני. הבלגן נפתר רק בזכות אח של הכלה שידע את סידור ההושבה.* מפל מים בחופה לא עבד, למרות שבמסמך תיאום הציפיות ביקשנו במפורש שיפעל.* משקאות בכניסה ובבר: שמפניה (שולחן קאווה) בכניסה לא חולקה, וקערת הקפרינה שביקשנו לבר לא הייתה, למרות שזה צויין באופן ברור ומפורש במסמך תיאום הציפיות.* מאבטח: בניגוד למה שנאמר לנו, לא היה מאבטח באירוע. וזה תמוה – במיוחד לאור המציאות הביטחונית בישראל.* חוסר תקשורת עם ספקים: היה חוסר תיאום עם ה-DJ ושוזרת הפרחים (לא הייתה להם עמדה מוכנה).* סוויטת חתן-כלה: כשהגענו, החדר לא היה מוכן (ללא פח, אוכל או מים). רק לאחר בקשה מיוחדת קיבלנו מעט דברים בסיסיים, אפילו מנה עיקרית לא קיבלנו – מלצרית שעברה במקרה הביאה לנו מנה אחת של פרגית. גם קינוחים לא הביאו לנו.⭐ טניה - נקודת האור והמקצועיותחובה לציין לחיוב מיוחד: טניה (מנהלת אירועים) הייתה עבורנו נקודת האור הבלעדית בהתנהלות. היא היחידה שתקשרה איתנו בצורה נעימה, מכבדת, עניינית ושפויה. היא גילתה יחס אישי ומקצועי יוצא דופן, וסייעה לנו להניע דברים קדימה כאשר הם נתקעו.לאחר ששיתפנו את בעל האולם בתקלות אלו, קיבלנו הנחה של כמה מאות שקלים כפיצוי על התקלות שנגרמו ביום האירוע.אנו מקווים שחוות דעת זו תסייע לזוגות אחרים לקבל החלטות מושכלות.סך הכל אנחנו והאורחים מאוד נהננו, המקום יפה מאוד, רק דרוש שיפור ברמת השירות.
עשינו אירוע במאי האחרון, היה פשוט מושלם מכל הבחינות ! אין אחד שלא התאהב באולם, האוכל היה מדהים בזכות בוריס השף של המקום, אנשים עפו על הבופה ועל האוכל באולם!!! השירות היה מעל לכל הציפיות שלנו, אילנה ליוותה אותנו במהלך כל הדרך והייתה זמינה לכל בקשה שלנו גם בשעות הקטנות של הלילה וזה כל כך לא מובן מאליו, המנהלת אירוע שלנו הייתה מהממת - לא לחצה, לא זירזה יתר על המידה, תקתקנית ואכפתית. באמת שמקנאה בכל מי שמתכוון להתחתן שם בקרוב. הבחירה המושלמת ביותר.
35 מתוך 100
במילה אחת: אכזבה.ועכשיו נרחיב:רצינו לקיים חתונה קטנה וצנועה עם תחושה של טבע. הגענו ל"הפרדס" מאוד אופטמיים וראינו את שני הגנים שיש למקום להציע. לאחר שיחה עם נציג המכירות, היה נראה שהם איתנו וישר סגרנו על גן התפוז שהקסים אותנו.למרבה הפתעתנו כחודשיים מהסגירה, כאשר הגענו לראות שוב את המקום, ראינו שגן התפוז עבר שיפוץ רציני. דק העץ והעצים נהרסו ובמקומם שמו ריצוף בטון שהרס את הקסם שאהבנו. אף אחד לא טרח לעדכן אותנו מראש על השיפוץ. הוצע לנו לעבור לגן השקד במקום, אך החלטנו בסוף להשאר בתפוז ולעבוד עם מה שיש. אך את האכזבה הנוספת חווינו ביום הטעימות. לא היה איתנו מנהל אירוע שליווה אותנו ועזר לנו לסגור את התפריט (בניגוד לשולחנות אחרים). לצערנו תמיד הרגשנו ב"מרדף" אחריהם, גם טלפונית.גם יום לפני האירוע עצמו עדיין לא היה לנו ברור מי מנהל האירוע שלנו, ובלילה שלפני האירוע עוד הינו צריכים לסגור דברים מול האולם, כמו למשל הסאונד. הרגשנו שבאים אלינו בהאשמות במקום לנסות לעזור ולקחת אחריות.קיוונו שביום האירוע הדברים בכל זאת יעברו חלק, אבל התבדנו!ביום האירוע עצמו, בעודי בשמלת כלה ורוצה להתארגן לצילומי משפחות, ניגשה אליי אחת המנהלות וביקשה ממני לסדר את מקומות הישיבה של האורחים(!) נאלצתי לבקש מהמלווה שלי לעזור וכמובן שלא הבנתי למה הדבר נעשה ביום החתונה שלי ולא לפחות יום לפני.יום האירוע שלנו נפל על יום מאוד חם (שכמובן אין לאף אחד שליטה על כך) אך באולם המזגן לא עבד כמו שצריך. אורחים שניסו להכנס להתאוורר מעט, סבלו גם בפנים מחום. רק לאחר כשעתיים המקום התקרר מעט (אבל לא מספיק).דבר נוסף, האורחים קיבלו את האוכל ממש מאוחר ולא היה למקום מספיק שתייה קרה לספק להם (קיבלנו הרבה תלונות מהאורחים לגביי זה).יצאנו מאוד מאוכזבים ומותשים מההתנהלות. במקום לשמוח התעסקנו עם כל הבעיות שהמנהלים הציפו מולנו כל היום. חשוב לציין שלאואך כל התהליך נשארנו מנומסים, התפשרנו והכל על מנת להשאר באווירה חיובית לקראת היום החשוב בחיינו.למרות שבעלי המקום היו מודעים לבעיות ולאכזבות שחשנו מהם, לא הוצע לנו שום פיצוי הולם.אנחנו נעביר את חוסר שביעות הרצון שלנו הלאה.
45 מתוך 100
אני ובן זוגי באנו לראות את האולם, לא בחרנו בו לעשות את הארוע. המקום עצמו מאוד יפה ולכן הגענו. האוירה והתחושה היתה מאוד חאפרית ולא מקצועית. המגישים בקבלת הפנים נראים כולם בתיכון, המגיש לא ידע איך מטפלים באסאדו שהגיש. היחס של אילנה מהמכירות לא היה נעים, היינו צריכים במשרד לבקש מספר פעמים שיתייחסו אלינו והתחושה ממנה היתה שהיא עושה לנו טובה. לסיכום ההתרשמות שלנו לא היתה טובה. האולם נקרא בעבר טופ דוראן, לא יודעת מדוע שינו את שמו.
מאיפה אני אתחיל ? אז ככה , הגענו לאולם הפרדס , שנינו אני ובעלי זוג צעירים בתחילת דרכנו , בלי שום ייעוץ פשוט הגענו לאולם הפרדס קיבלה אותנו אילנה המקסימה שדאגה לנו לכל פרט ופרט , נהייתה כמו האמא השנייה שלנו , בלעדיה ? לא היינו סוגרים בכלל , ההרגשה החמה המסירות האכפתיות הלב הטהוווור הזה שלה שהתחשבה בנו כאילו זה האירוע שלה !!!!!! היא מלכה האירוע יצא מושלם מההתחלה עד הסוף והאוכל ? כמה דאגות כמה פחדנו שלא יצא טוב ושידברו , אבל ….. אנשים באמצע הריקודים עצרו אותנו ופשוט אמרו לנו תקשיבוווו האוכל נדיר חם טרי כמו שצריך לחלוטין , בדרך כלל באירועים מתבאסים .אצלנו הכול היה מושלם מא׳ עד ת׳ היא היייתה כל הערב ודאגה שלא יחסר כלום , בעזרת השם האולם הזה יהיה הבית שלנו בעזרת השם בברית גם נסגור שם . ולכל מי שלא מבין קפקזים זה עם שמאוד חשוב להם האוכל ואם כמה שדאגנו ??? בסופו של יום נישקנו לה את הראש היא מלכה בלעדיה שום דבר שם לא זז ! ממליצים בחוםם אתם לא תתאכזבו ❤️❤️❤️❤️
המקום מדהים , מושקע בעל רמה גבוהה מאוד . חשוב לציין את השרות המדהים שקיבלנו מאילנה המארגנת אירוע וטניה המנהלת אירוע , ליוו אותנו במהלך כל האירוע מ א' עד ת' ! בזכות העבודה המקצועית שלהן הפכו לנו את האירוע להרבה יותר קל ובלתי נשכח . תודה רבה גם לבוריס הבעלים .
הפרדס ואילנה בראשם עזרו לנו להפיק את חתונת חלומותינו!! החתונה שלנו הייתה מורכבת במיוחד עם אורחים על כל קשת הדת, אילנה והצוות כולו עזרה לנו להרים חתונה מטורפת שענתה על הצרכים של כל הצדדים תוך שלושה חודשים בלבד, תוך התחשבות עצומה בנו כזוג. עשו הכל אבל פשוט הכל כדי לעזור לנו לפתור כל צורך מיוחד של המשפחות כגון כשרות מיוחדת, משגיח ספציפי, בשר שהוזמן ממקום ספציפי. באו לקראתנו ככ הרבה והשקיעו בנו ככ הרבה זמן ומשאבים כדי לעזור לנו. וזה מעבר לכך שהחתונה עצמה הייתה פשוט יפהפייה, הכל תקתק כמו שעון, האוכל במקום פשוט מדהים וגם הוגש בשפע וללא הפסקה לשולחנות. לאילנה 30 שנות ניסיון בהפקת אירועים וללא ספק החתונה שלנו לא הייתה מצליחה להתקיים בכלל בלעדיה עם כל הבקשות שהגיעו מהמשפחות.
אל הפרדס הגענו אחרי שראינו הרבה אולמות. אילנה המדהימה קיבלה אותנו ועשתה לנו סיור בשני האולמות המושלמים. התחתנו בתחילת נובמבר והצוות עשה כל שביכולתו כדיי שהחופה תתקיים בחוץ. יצאנו מרוצים מאוד מהאירוע, באו לקראתנו ככ בכל הבקשות שהיו לנו וזה לא מובן מאליו. האורחים לא מפסיקים להחמיא על האוכל ועל האירוע המושקע. ממליצים בחוםםםם
100 מתוך 100
הצוות מדהים ועושה הכל מכל הלב כדי שיהיה מושלם! אילנה באופן ספציפי אלופת עולם המדהימה. ליוותה אותנו בכל התהליך עם הרבה סבלנות. האוכל היה טעים באירוע כמו בטעימות וכל הפרטים הקטנים הסתדרו על הצד הטוב ביותר.

