כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בר זומר

בר זומר

איפור כלות
טלפון:0503923299
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נסטיה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
את בר מצאתי דרך הפייסבוק והסתכלתי על העבודות שלה , ישר ידעתי שאני רוצה אותהברגע שפגשתי את בר ידעתי שאני בידיים טובות ואני סומכת עלייה ויש לה יד חופשיתהיא איפרה אותי בצורה עדינה ולא מורגש הרגשתי שהייתי מאופרת (אני לא מתאפרת בכלל ביום יום)האיפור והשיער החזיקו מעמד במשך כל היום ובלילה (שרדו גם את הדמעות) חוץ מטאצ אפ של אודם לא זז שום דברבר הייתה מקסימה ועזרה לי להשתחרר והייתה קשובה בקטע מטורף בר הייתה זמינה לאורך כל הדרך וענתה לכל שאלה הייתה לי איזה כיף שזיכיתי בה ❤️
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אחותי ליוותה חברה שבר איפרה וסירקה בחתונה שלה, וישר המליצה לי לקחת את בר לחתונה שלי. רציתי איפור עדין, מורגש אבל היה לי חשוב להרגיש אני, וזה בדיוק מה שבר עשתה :)בר כל כך נעימה, קשובה לכל רצון ובקשה ונותנת את התחושה הכי נעימה ורגועה ביום הזה שהוא כל כך מרגש ומלחיץ. גם לפני החתונה, בר נתנה לי את התחושה הכי טובה בעולם וסמכתי עליה שהיא תעשה אותי הכי יפה שישהמלצה חמה על בר המדהימה!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
את ברוש הכרתי בבית ספר, ראיתי את העמוד שלה ומיד התחברתי לעבודות העדינות שלה,היא הייתה הכי מקצועית והעבירה לי תחושת ביטחון,שאין סיכוי שאצא לא מרוצה!בר הייתה כ"כ קשובה לרצונות שלי והרגשתי הכי עדינה ויפה בדיוק כמו שרציתי.כל הערב קיבלתי מחמאות והאיפור והשיער לא זזו!בקיצור אם אתן רוצות להיות רגועות בבחירה שלכן, ממליצה לכן על בר המדהימה.
הצג עוד

נתנאלה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את בר הכרתי במפגש קצר במושב שהשאירה אותי עוקבת שלה באינסטגרם. ברגע שהתחלתי לחשוב על מאפרת ומעצבת שיער לחתונה היא הראשונה שקפצה לי לראש! האישיות שלה, המקצועיות, הכנות והאנרגיות שלה בכללי הם משהו שמשכו אותי ישר אליה. היא גרמה לי להרגיש הכי בנוח, בסיטואציה הכי לא נוחה ונורמאלית עבורי באווירה הכי כייפית. סמכתי עליה כלכך שפשוט התמסרתי לתהליך ונתתי לה לעבוד. בר הוציאה אותי פשוט נסיכה! והתאימה את השיער והאיפור לאופי שלי, לשמלה שלי בלי שאני בכלל צריכה להגיד.
הצג עוד

ורד   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את בר הכרתי דרך חברה של אחותי. היא כל כך החמיאה לה ועל איך שהיא עובדת שלא היה לי ספק שאני רוצה שהיא תעשה לי איפור ושיער לחתונה.החוויה איתה לאורך הדרך היתה נעימה, רגועה, נינוחה וכיפית😁יצא כל כך עדין בדיוק כמו שרציתי וכל החתונה ואחריה קיבלתי אין סוף מחמאות על השיער והאיפור😊ללא ספק היא הבחירה הנכונה עבורי🥰
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שבר הייתה המאפרת ומסרקת של חברה טובה שבה הייתי מלווה. בר מאוד מקצועית והאיפור והשיער היו בול לטעמי !! מעבר לכך יש לה גם אישיות מדהימה .חברה שלי התחתנה בשישי בצהריים ולכן ההתארגנות החלה ב-4 לפנות בוקר .בר הגיעה בדיוק בזמן , הייתה רגועה וחייכנית וזה בדיוק מה שכלה צריכה ביום הכי מרגש ולחוץ. כבר אז ידעתי שבחתונה שלי אין בכלל התלבטות בר זו שתלווה אותי .בר כמובן לא אכזבה , השיער והאיפור היו בדיוק כמו שחלמתי!! הרגשתי כמו נסיכה .בנוסף , בר ליוותה אותי לאולם .שם התגלה שההינומה שלי נעלמה :/ ברגע הזה שהיה מאוד לחוץ , בר הרגיעה אותי שנמצא את ההינומה . קפצה לרכב ובדקה אם ההינומה נשכחה שם. לצערי לא מצאנו את ההינומה אבל לאולם במקרה הייתה הינומה ספייר . היא ניסתה לגהץ לי אותה בעזרת החום של הפן . ממליצה בחום !!
הצג עוד

הלל שרים   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את בר אני מכירה מהפקת טלוויזיה שעבדנו בה יחד, ועוד לפני שהציעו לי נישואים ידעתי שהיא תהיה המאפרת והמעצבת שיער בחתונה שלי! מעבר לידי זהב שיש לה, היא הבחורה הכי טובה, נעימה ומרגיעה והייתה ממש כמו אחת החברות שהיו איתי. בר עשתה איפור שיער גם לאמא שלי וגם לאחותי שעד הרגע האחרון בכלל לא ידעה אם היא רוצה והייתה סבלנית בטירוף גם למלוות שלי ששיגעו אותה🫣בר הפכה אותי לנסיכה אמיתית, האיפור היה פשוט מושלם ולא זז לרגע! השיער היה מושלם אפילו יותר ובר באה איתי לאולם ועברה לי עליו אחרי כל החיבוקים האגרסיביים של הדודות😅
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בשיחת טלפון בשישי בצהרים שהיא פינתה לי את הזמן במיוחד כי הייתי בתקופת מבחנים וזה היה הזמן היחידי שלי לדבר. זכיתי שהיא ליוותה אותי מהבוקר עד סוף החתונה שלי!התחתנתי בשישי בצהריים ובר הגיעה אלי ב4:20 בבוקר מחוייכת וכל כך נעימה.מעבר לכך שהאיפור והשיער החזיק לי ולא זז סנטימטר בחום של אוגוסט!מי שרוצה ראש שקט ולהרגיש שהיא זו היא ביום החתונה שלה שתבחר בבר! ההחלטה הכי טובה שעשיתי זה שהיא תהיה איתי כל היום העמוס הזה. כל כך הרבה אנרגיות טובות ושמחות וכזו מקצועיות לא יצא לי לראות אף פעם! מדהימה!! ממליצה עליה מכל הלב!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מזה שבר הכי מהממת וסבלנית וכייפית, הייתי הכי לחוצה שלא אדע איך יראה ואם אוהב כי אני באמת לא מתאפרת ביום יום ואשכרה בר קלעה בול!!!!! אמא שלי אחותי ואני ואפילו סבתא שלי עפו על העבודה של בר ברמות!לא הפסקתי לקבל מחמאות, שאני נראית ממש אני ולא בתחפושת, שהכל מדויק ומחמיא והכי מטורף שחזרנו הביתה וזה היה נראה בול כמו שיצאתי!!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
לברי הגעתי כי חיפשתי מישהי שיודעת ומבינה שיער מתולתל, ובד בבד מישהי רגישה ומכילה שתתאים לאנרגיות שלי. כבר אחרי השיחה הראשונה שלנו הבנתי שהגעתי לאחת המושלמת! החוויה שלי איתה ביום של החתונה עלתה על כל דימיון.. בר הייתה סופר מקצועית, אך גם כמו חברה שכיף לדבר איתה, היתה קשובה אליי ולצרכים שלי, הייתה רגישה ונעימה אליי ולכל הסובבים בחדר - דבר שהיה לי הכי חשוב להרגיש! ומעל להכל היא פשוט גרמה לי לאהוב את עצמי ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up