כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שי צדיק

שי צדיק

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tedy   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
יצאנו בחוויה מעולה! צדיק הוא דיג׳יי מוכר באזור תל אביב והמרכז ועשה חתונות גם לאנשים שאנו מכירים, מאד שמחנו שבחרנו בו! הוא לא סתם עוד דיג׳יי ששם שירים, הוא ידע לקרוא את האורחים ולנגן בהתאם וידע להרים כשצריך. מבין כלל המחמאות שקיבלנו לאחר החתונה רבים ציינו את המוזיקה לטובה
הצג עוד

Karen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
פשוט כמה רמות מעל מצויין!!! אין בחירה נכונה ומדויקת כמו שי, מהפגישה הראשונה (שהייתה בזום ועדיין כל הכיף והאנרגיות עברו בצורה מושלמת) עד הפגישה פנים מול פנים שהוא קרא אותנו והכין לנו פלייליסט מהחלומות!האורחים פשוט התחננו למספר טלפון שלו ואנחנו מחכים לעוד אירוע שינגן בו הדיגיי הכי מוצלח שפגשתי!🫶🏽🧡💜
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את שי הכרנו הרבה לפני ארגוני החתונה, וכשהגענו לרגע - היה לנו ברור שניקח רק אותו להרים לנו את המסיבה הכי מטורפת שיש. מעבר לזה שהוא מקצועי מאוד, זמין, ומסודר - שי גם מביא איתי בוסט של אנרגיות לרחבה, רואים ומרגישים את זה דרך הקהל ובעמדת הדיג'י. הרחבה הייתה מפוצצת לאורך ארבע שעות ברצף, ולא הפסקנו לקבל תוך כדי החתונה מחמאות על הבחירה!
הצג עוד

תמרה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
קיבלנו עליו המלצה מדיג'יי אחר, קבענו איתו בהתחלה פגישה בזום, (מלחמה.. פחות ניידים)שי על ההתחלה ידע איזה שירים להשמיע לנו, קלט אותנו ממש טוב ומהר, הרגשנו חיבור מצוין וידענו בנוכל לסמוך עליו לחלוטין
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
מי שגר בתל אביב ואוהב לבלות מכיר טוב מאוד את צדיק. מרביעי באברקסס וחמישי באמש , ההצגה פשוט הכי טובה בעיר! עוד מזמן ידעתי שהוא יהיה הדיגיי בחתונה שלי , עוד הרבה לפני שחשבתי שאתחתן.כשנפגשנו אמרתי לו אתה יודע מה אני אוהב תעשה לנו בול ככה בחתונה. כבר הפגישה הראשונה איתו הרגישה כמו מסיבה, לא רצינו לצאת מהמשרד! החתונה הייתה פשוט וואו!!! הבן אדם גאון! שילב בין כל הסגנונות בצורה מדויקת, קלע לטעם של כל אחד מהאורחים כולל המבוגרים. היה מדהים תותח עלללל!!
הצג עוד

ליאב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
שי צדיק אתה המלך! את שי אנחנו מכירים עוד מהמסיבות הגדולות של הבינתחומי, עוד אז ידענו שאנחנו הולכים לסגור אותנו לחתונה שלנו! ברגע שהתיישבנו אצלו במשרד אמרנו לו דבר אחד – ״ אנחנו רוצים שהרחבה תראה כמו במסיבות שראינו אותך מנגן״. כמובן ששי עמד במשימה והרחבה הייתה פשוט חשמל ! זה לא הרגיש חתונה זה פשוט הרגיש פסטיבל, היה מטורף!! אין עליו!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הדבר הכי חשוב בחתונה זה הדיג׳יי בזה אין ספק. שי היה הבחור המושלם למשימה! האנרגיות שלו והשירים שהוא שם לנו היו מושלמים! גם המבוגרים לא ירדו מהרחבה, ידע לגעת בטעם של כל אחד מהמוזמנים! פשוט ההחלטה הכי טובה שעשינו אין מה להוסיף !
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
מי שאוהב מיינסטרים שי הוא הספק המושלם בשבילו!!הבן אדם שולט בכל הז׳אנרים וכל השירים מהלהיטים הכי עכשווים ועד לביונסה, אבבא ואפילו שירי פסטיגל שביקשנו ממנו! החתונה עברה לנו כל כך מהר והתבאסנו שנגמרה כי כל כך רצינו עוד! היה כיף ברמות שאי אפשר לתאר! כל מי שרוצה שהתחונה שלו תהיה מסיבה אמיתית שידבר אתו מיד!
הצג עוד

משי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
ואו וואו וואו!שי צדיק המלך! אתה הדבר הכי טוב שקרה בחתונה שלנו!!שי קרא את הקהל בצורה מושלמת מהצעירים ועד למבוגרים, כולם לא עזבו לשנייה את הרחבה ופשוט לא הפסיקו לרקוד! שי היה קשוב לאורך כל התהליך וזרם עם כל הבקשות שלנו , ידע להתאים את עצמו לכל רגע ברחבה פשוט מושלם!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהתיישבנו במשרד של שי התאהבנו, זה הרגיש כאילו זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים, החיבור היה מטורף. הוא קרא אותנו מהשנייה הראשונה, מהשיר חופה ועד לשירי נוסטלגיה שאנחנו אוהבים, והיה קשוב מהרגע הראשון לכל בקשה ולכל שאלה. האווירה בחתונה פשוט הייתה היסטרית, פשוט כל שיר שניגן היה מוצלח, לא נתקלנו בדבר כזה בשום חתונה אחרת! קחו את שי לחתונה שלכם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up