כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב יצחק אגמי | לטקס אותנטי קליל ומרגש

הרב יצחק אגמי | לטקס אותנטי קליל ומרגש

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0559704468
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
oshri3300   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הטקס היה מרגש וטוב והלך הכי טוב שיש הרב הכי טוב שיש ממליץ בחום
הצג עוד

נתי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הכרנו את הרב דרך חבר לאחר היכרות קצרה כבר היה חיבור הרב הזמין אותנו לביתו לעבור הכנה והדרכה לקראת החתונה היה פשוט מדהים נהנו ולמדנו המון
הצג עוד

Omry   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הטקס היה בדיוק מה שביקשנו הרב היה קשוב וערך את החופה באופן מדויק לפי הבקשות שלנו
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מי שיבחר ביצחק לנהל לו את טקס החופה עשה את אחת ההחלטות החשובות והנכונות בחתונה שלו. יצחק איש מקסים ועושה את הכל בקלילות והנגשה לכל המגזרים, כן ירבו כמוך יצחק היקר! אתה איש יקר ובלב שלנו!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לרב יצחק אגמי על חופה ומרגשת ויפה 🙏🏼 לפני החתונה הרב יצחק אגמי הזמין אותנו לביתו והוא ואשתו המקסימה אירחו אותנו בצורה מדהימה, הם הכירו אותנו, חיברו בינינו עוד יותר והרב בנה לנו טקס אישי המספר על שנינו ועל ההתאמה בינינו, והיה מיוחד ומרגש ברמות. החופה הייתה קלילה, קולעת, נעימה ומלאה ברגש והרב הפתיע אותנו עם שופר ומילים יפות על חודש אלול. תודה רבה על חתונה מקסימה ולרב שניהל את החלק החשוב ביותר בה 💕🙏🏼 מזל טוב לכל המאורסים, ממליצים לכם בחום על הרב יצחק אגמי, מאיתנו; חן וחגי ❤️
הצג עוד

תמי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה מרגש מאוד , נתחיל בזה שהגענו אליו לבית והוא ואישתו אירחו אותנו ברמה הכי טובה שיש היו שם לאוזן קשבת ידעו לתת את המילה הנכונה לייעץ ולכוון להמשך זוגיות מוצלחת הרב יצחק אגמי נענה לדרישות שלנו ביקשנו שיהיה קליל ומרגש וזה מה שהיה הוא לקח מכל אחד את ההכירות שלנו וידע איך לחבר את זה ולהדגיש את התכונות במהלך החופה אנחנן מודים לו כל כך על הכל ואנחנו ממליצים בחום🙏
הצג עוד

אדי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אז הכל התחיל בבית של הרב,שם יצא לנו להכיר את הרב יצחק הצלחנו להיפתח ולהכיר ומבלי לשים לב אנחנו כזוג הצלחנו אפילו להכיר עוד כמה דברים אחד על השניה.בערב החתונה הכתובה והטקס היה פשוט מדויק בדיוק כפי שצפינו! אז תודה רבה הרב יצחק היה ערב מהסרטים!
הצג עוד

aviyam   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל ...הרב יצחק זימן אותנו לביתו ביחד עם אישתו ורצה להכיר אותנו יותר לעומק ולהבין אותנו כזוג , האמת שזאת הייתה חוויה ופגישה מאוד קלילה ומרגשת !יצחק קודם כל בן אדם שיודע להקשיב מבין וגם אפשר להתייעץ ולשאול אותו הכל !במעמד החופה היה מאוד מרגש קליל ויפה כמו שרק רצינו וציפינו , יש ליצחק המון בזה !יצחק רשם דברים שמייחדים אותנו כזוג וכפרט והכין משהו יפה לחופה , לסיכום זכינו ללא ספק !!! מומלץ בחום !!!
הצג עוד

דודו   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מצחיק לחשוב על זה בדיעבד, רצינו רב שיעביר את האירוע בקלילות וזה בערך הכול אבל קיבלנו הרבה מעבר. מיד כשהתקשרתי ליצחק כבר בשיחת הטלפון הבנתי שזה בדיוק האיש שאנחנו מחפשים. נעים, מתעניין ומחפש להבין מי אנחנו. קבענו להגיע אליו לפגישת היכרות בביתו, פגישה שהתארכה לשעתיים וחצי של סדנה זוגית עם היכרות מעמיקה עלינו ועל הזוגיות שלנו. יצאנו מהפגישה בתחושה כל כך טובה, הרגיש שהוא מאוד מתעניין בנו ולוקח את תפקיד הרב של הטקס למקום משמעותי מאוד. בטקס עצמו הוא דיבר עלינו מההיכרות שלו איתנו, החופה הייתה מרגשת ולא ארוכה. הבחירה הטובה ביותר שיכלנו לקחת!
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל .. בכך שיצחק יצר עימנו קשר והציע פגישה בביתו חשבנו על הרחק והתלבטנו אם ליסוע את הדרך הארוכה הרב יצחק אמר שאין כמו פגישה פנים מול פנים החלטנו ליסוע אליו הרב יצחק קיבל אותנו בביתו עם חיוך ענק על הפנים ומלא חום ואהבה הרב יצחק עשה לנו את החופה הכי קלילה וזורמת שיכולה להיות הקליל את הערב , הצחיק , סיפר על כל אחד בקצרה וקלע בול על כל אחד ועל האופי שלו וריגש אותנו עד דמעות זכינו , זכינו , זכינו ברב כזה !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up