כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Oren Kimagar Events
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אירוע החתונה הוא פעם בחיים, תעשו לעצמכם טובה ותבחרו באורן ללוות אותכם ביום הזה! אורן הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות, מרגע הפגישה הראשונה ועד יום החתונה עצמו. סמכנו עליו בעיניים עצומות והכל הביא את כצמו לידי ביטוי. היה לנו אירוע מושלם על לחשיבה לפרטים הקטנים ביותר. מוזמנים לדבר איתי לעוד שאלות :)
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשאני ובן הזוג שלי התארסנו והחלטנו שחשוב לנו ליצור חתונה לפי איך שאנחנו מדמיינים ולבנות את כל הפאזל בעצמנו.. יצרנו קשר עם אורן ונפגשנו לפגישת היכרות. אורן הרשים אותנו לטובה מהרגע הראשון. אורן ליווה את כל התהליך במסירות, תוך סדר וארגון, ברצינות ובהבנה. מעבר להכל - החתונה הייתה פשוט חלום, אורן תקתק הכל ודאג לכל פרט!!!!!!
הצג עוד

dan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לאורן דרך חברים, האמינות הרצינות והמקצועיות של אורן בלטו מיד. אורן עזר לנו להגשים את החתונה שלנו בדיוק כמו שרצינו. בניגוד לאחרים הוא לא ניסה למשוך אותנו למקומות שנוחים לו אלה דווקא זרם איתנו על כל שיגעון קטן שלנו ולגמרי הרגשנו שהכל אפשרי.
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גילוי נאות, את אורן אני מכירה עוד מהתיכון.. כן, יש לנו תמונות מביכות ממחנה מוזיקה, אבל נשאיר אותן בין כותלי תמונת הפרופיל של הקבוצה המשותפת שלנו בוואטסאפ😅 כששמעתי שאורן מפיק חתונות שטח ישר קבעתי איתו פגישה והתפללתי שיובל יתלהב כמוני, וכך קרה. יצאנו מהפגישה הראשונה עם אורן מוארים ונלהבים להתחיל איתו את התהליך לקראת החתונה🥳👰🏼‍♀️🤵🏼 לאורך כל הדרך אורן היה לצידנו בכל מה שרצינו, ביקשנו וחלמנו. מלא בביטחון, ידע וניסיון, הוא ידע להתאים לנו ולהמליץ לנו על כל הספקים שיתאימו לנו מבכל הבחינות - מהתקציב ועד הוייב הנכון והמדוייק לנו, לאורחים ולאירוע שלנו. אורן עף איתנו באוויר ולפעמים ידע גם להוריד לקרקע וזה ב-ד-י-ו-ק מה שהיינו צריכים! אורן תודה, אין מילים שיכולות לתאר כמה אנחנו מודים לך על כל התהליך ובמיוחד על שהפכת את החלומות שלנו למציאות, ליום הכי מדהים שיכולנו לדמיין, שעלה על כל הציפיות שלנו. תודה שדאגת שמכל שיחה נצא עם חיוך ועם התרגשות לקראת הדברים הבאים. מבחינתינו, זה לא יכל להיות מושלם יותר ממה שזה היה. אוהבים אותך ברמות❤️‍🔥
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up