כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נועה סולומון מאפרת ומעצבת שיער כלות

נועה סולומון מאפרת ומעצבת שיער כלות

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
נועה מהממת ברמות!! הראשונה שסגרתי מהספקים, אין ספק שזאת הבחירה הכי טובה שיכולתי לבחורמקצועית ברמה אחרת, הייתה קשובה לי ולרצונות שלי, אנרגיות טובות. חתונת צהריים רציתי איפור עדיין אבל שיהיה עם נוכחות והתוצאהוואו! מדוייקת! בדיוק איך שרציתי ודימיינתי את עצמי. התסרוקת לא הייתי לגמרי סגורה מה אני רוצה, נועה הייתה סבלנית והראתה לי אופציות ונתנה את דעתה בסוף החלטנו על גולגול נמוך מרושל מראה נקי, קלאסי ומדוייק בשבילי🤍
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אמאלהה על הדבר שנקרא נועה סלומון !!נועה היא מעבר למאפרת ומעצבת שיער, היא כמו חברה ביום התארגנות ובליווי !נועה כל כך הרגיעה אותי והרגשתי שאני בידיים הכי בטוחות שיש, ברמה שאמרתי לה שמה שהיא חושבת שיהיה לי הכי יפה שתעשה- אני סומכת עלייה! ולא טעיתי- האיפור והשיער לא זזו לאורך כל הצילומים !! בליווי נועה מתקתקת ויודעת לעשות בול את הלוק שמתאים לאותו רגע!
הצג עוד

לי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה שלי עם נועה ידעתי שהיא תיהיה המאפרת שליהיה לי איתה חיבור מהשניה הראשונההיא פשוט נעימה שירותית וקשובה ואת כל זה הבנתי כבר בשיחה..כשהיא הגיעה לאפר ולסרק אותי היא הרגיעה והוציאה אותי פשוט מושלםמעבר לכל דמיון ולכל מה שחלמתיהתמונות מדברות בעד עצמןאין מה להתלבט 🫶
הצג עוד

שיר מלמד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
נועה אהובתי!!! הבחירה הכי טובה שלי בחתונה! מהרגע הראשון אמרתי לנועה שאני לא מתאפרת בכלל ובקושי עושה משהו בשיער.עשתה לי את האיפור הכי יפה והכי מתאים לי ולא עמוס על הפנים והשיער בכלל היה מושלם.אין אחד שלא החמיא לי על השיער והאיפור.כולם אמרו שזה הכי יפה שראו.אני בטוחה שאנחנו עוד ניפגש!
הצג עוד

שיר כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מזה שהייתי לחומה ונועה הרגיעה אותי.הבינה בדיוק מה אני רוצה.היא עשתה אותי הכלה הכי יפה שיש!!!כמות המחמאות שקיבלתי על השיער והאיפור לא נגמרווווווו!!! גם שבועים אחרי החתונה.חברות שלי התקשרו אחרי החתונה לבקש את הטלפון של המאפרת והמסרקת המושלמת שלי.נועה הייתה קשובה, כיפית, שרותית והכי חשוב מקצועיתתתתת!!!!!!!!בהחלט הבחירה הכי טובה שלי.אז בנות, לא להתלבט👑👑👑👑👑👑
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי המון זמן מאפרת ומעצבת שיער עד שמצאתי את נועה. בשיחה עם נועה הבנתי כמה היא מקצועית והיא ישר הבינה מה הסגנון שאני רוצה. לפני החתונה עשינו מפגש לתאם ציפיות מה גרם לכך שישר ביום החתונה ידעתי מה אנחנו עושות וזה חסך הרבה זמן (חשוב בחתונת חורף). ביום של החתונה נועה הגיע לפני הזמן הכל תקתק , היא הקשיבה לכל מה שביקשתי (עשיתי תסרוקת עם פרחים והיא חשבה שצריך לשים פחות פרחים אך עדין זרמה איתי ויצא מושלם מושלם) והאיפור היה עדין אך אם מלא נוכחות ונוצץ וכלתי כמו שאני אוהבת. נועה מאוד נחמדה ומרגיעה והכי חשוב מקצועית ממליצה בחום לכל אחת לקחת אותה.
הצג עוד

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שראיתי את סגנון האיפור של נועה, ידעתי שהיא המאפרת שלי לחתונה!היא הייתה נעימה, ומקצועית ונחמדה! כמה טוב שיש סביבך אנשים טובים ביום שלך!מהרגע להרגע היא גם עשתה לאחותי שיערהיה כיף להתחיל את הבוקר עם נועה!
הצג עוד

אבישג   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
85 מתוך 100
כשראיתי את העמוד שלה באינסטגרם והתרשמתי לטובה. גם לאחר מכן כששוחחנו בטלפון, נועה הייתה מקצועית בטירוף
הצג עוד

טלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את נועה דרך האינסטגרם , ראיתי כלות אחרות והיה משהו שפשוט אמרתי היא תהייה המאפרת שלישלחתי הודעה , ענתה לי מהר , התקשרה ופשוט סגרנובפגישת ייעוץ התאהבתי בה , ישר הבינה מה הסגנון שלי מה אני רוצהאני פחדתי מאוד מהאיפור כי אני לא מתאפרת ביום יוםאבל היא פשוט קלעה בול למה שרציתיקיבלתי ים מחמאות, והכי חשוב שהרגשתי טוב עם עצמי עם האיפור והשיער זאת הייתה הבחירה הכי טובה שלי !!נועה כל כך אנושית , תומכת , מרגיעה, פשוט מושלמתהייתה לי את החוויה הכי מדהימה בעולם עם נועהממליצה בחום !!!!!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנועה אחרי חיפוש ארוך של מאפרת שתעשה לי איפור&שיער ותהיה באווירה קלילה ומתאימה לשלי ובמחיר שפוי. דיברתי עם הרבה בנות ואז כשהגעתי לנועה, אחרי שיחת פלאפון אחת, שנועה הייתה מקסימה, אדיבה, סבלנית, ענתה על כל השאלות שלי ונתנה הרגשה שבאמת היא כאן עבורי החלטתי לסגור איתה בלי להמשיך בחיפושים! ואני שמחה על כל רגע בהחלטה שלי!! מפגישת הניסיון לבוקר האירוע ועד לערב הליווי. עשתה אווירה טובה, הרגיעה, הייתה שם לצידי כמו מלווה נוספת ביום האירוע! ושלא נדבר על התוצאות המדהימות! גם האיפור וגם השיער החזיקו עד החופה בצורה מושלמת, רגע לפני נועה הגיעה לטאץ׳ אפ וסידרה אותי והכל היה ממש מושלם. ממליצה מאוד, נועה מהממת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up