כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

OMieG Music

OMieG Music

תקליטנים
טלפון:0523877974
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עמרי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז הגענו אל עומר אחרי שהייתי בחתונה של חבר שהוא ניגן , ידעתי מראש איזה מטורף הולך להיות ולמרבה ההפתעה היה פשוט מושלם בקטע מטורף! עומר ממש התאים והכין מראש הכל עם כל המלחמה שהוא היה במילואים רוב תקופת ההכנה היה לנו פלייליסט משותף ומה שהוא עשה שם מבחינת המיקסים יצירת אומנות באמת! אנחנו ממליצים מאוד עליו מי שיקח אותו יכול להיות בראש שקט שהערב שלו הולך להיות מטורף!!!עומר תודה המון! עמרי ובראל 7.3.24
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אני לא יכולה לתאר כמה אני מרוצה מהבחירה בעומר. אין ספק שזו הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה הזו. האמת שכבר הייתי בחתונה שעומר היה בה DJ וזכרתי שלא מצאתי זמן ללכת רגע לשבת כי היה כל כך מושלם, באותו רגע היה לנו ברור שנסגור אותו לחתונה שלנו. הוא היה מעל ומעבר בהכל. בהתאמה שלו לטעם המוסיקלי שלנו ואפילו של ההורים שלנו. בתחושת בטחון שהוא נתן לנו וכמובן כמובן - באירוע עצמו.אדגיש שאני מאמינה שהדבר הכי חשוב בחתונה זה המוסיקה. בסוף אני אף פעם לא זוכרת מחתונות של אחרים את האוכל או כמה יפה היה הסידור שולחת, אבל אני כן זוכרת כמה רקדתי, כמה נהנתי, כמה רציתי להישאר עוד ועוד. בזכות עומר כולם אצלנו נשארו ממש עד מאוחר, נהנו בטרוף וזוכרים לנו את זה כ *ה*חתונה.
הצג עוד

Vita   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את עומר הכרנו דרך חברים משותפים, הדי-ג׳יי הראשון שפגשנו וכבר במפגש הראשון התאהבנו בו ולא היה צורך לבדוק עוד מישהו, חפשנו משהו שונה שיתאים גם לסגנון שלנו ולא מוזיקת מיינסטרים כמו ששמים עכשיו בכל החתונות, עומר לגמרי עמד בציפיות, כבר במפגש הראשון נתן לנו לקחת חלק מבחירות השירים, הקשיב לכל הבקשות שלנו, ונתן לנו דוגמאות למה שהולך להיות.. בחתונה היה מקפיץ ושמח, קיבלנו מחמאות מכולם על בחירת הדי-ג׳יי, פשוט לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה!! למי שרוצה חתונה שמחה וכיפית שיזכרו להרבה הרבה זמן זה רק עם עומר!!! :)
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עומר הוא יותר ממה שיכולנו לבקש. מהפגישה הראשונה הרגשנו שבאמת אכפת לו מאיתנו ומהבקשות שלנו. הוא היה קשוב, וסופר מקצועי. הוא גם הכי נחמד ואחלה בן אדם, והיה כיף לדבר איתו על מוזיקה והאווירה הכללית שרצינו בחתונה. הכי חשוב, האורחים נהנו בטירוף וגם אנחנו. ממליצים בלב שלם!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעומר במקרה, אבל כבר משיחת הטלפון הראשונה ידענו שיש בו בדיוק את מה שצריך כדי להקפיץ את האירוע. הדבר התגלה כנכון במפגשים המקדימים וכמובן באירוע עצמו. חיפוש השירים והבנייה של השפה המוזיקלית של האירוע הפכו למשחק כיפי ומרגש עבורנו בפני עצמם. עומר הפך את המוזיקה לחלק עיקרי באירוע, שילב בין סגנונות בצורה חלקה וייצר מאשאפים יצירתיים ומפתיעים שהעלו חיוך לכולם על הפנים. הוא לא וויתר עד שהוא הבין בדיוק מה התמהיל המוזיקלי שלנו ושל הקרובים לנו. המקצועיות שלו התבטאה בכל מובן, מהידע הרחב שהוא הביא איתו, הניסיון והנגינה 🥁היה תענוג ושמחים שעומר היה איתנו ביום המרגש שלנו להרקיד את כולם 😍💃🕺
הצג עוד

Bar N   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
את עומר הכרנו מהעבר וכשהחלטנו להתחתן הוא היחיד אליו פנינו. מהרגע הראשון הוא היה זמין, התעניין, הקשיב וממש הלכנו יד ביד.לאורך כל הדרך היינו בתקשורת מעולה והוא עזר לנו עם כל חשש ולחץ שהגיעו לקראת החתונה.גם כשהצקנו וביקשנו עוד מפגשים הוא היה פתוח וקשוב להכל.בחתונה לא הפסיקו להחמיא לנו עליו וגם אחריה.ידענו שיהיה מושלם אבל לא הבנו עד כמה.
הצג עוד

danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמענו אותו מנגן בחתונה של חברים וידענו שאנחנו רוצים שיבוא לחתונה שלנו גם. למזלנו הוא היה פנוי! מההתחלה הייתה תחושה מדהימה, הכי הורגש שגביש היה מקצועי ומשקיען היה לו חשוב לבוא לפגוש אותנו אישית לפני ולשמוע מה אנחנו רוצים ולבנות ביחד את הכיוןןהוא חשב הבין בדיוק את הוויב והגיע ביום הארוע מלא זמן לפני להיות הכי מוכן להכל ותפעל את כל מה שקשור לציוד להגברה ומעבר, חשב על הכל!
הצג עוד

Oded   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
רוצים להמליץץץ בחום ומכל הלב על הדיג'יי שלנו - עומר גביש!!אין מילים לתאר כמה עפנו על המוסיקה והאווירה שהייתה באירוע! גם אנחנו, וגם האורחים שלנו שלא הפסיקו להרעיף מחמאות.עומר ידע לתפור ולבנות את המוסיקה ולהתאים אותה לכל שלבי האירוע - מקבלת הפנים, דרך החופה וכמובן לשיא בריקודים. הוא הרגיש את הקהל בטירוף, ואנחנו מצידנו הרגשנו כמה הוא איתנו - חוגג וקופץ בעמדה שלו (ולרגעים גם יצא לרקוד איתנו ברחבה!) עם אנרגיה בלתי נגמרת. הוא גם ניגן תוך כדי על תופים אלקטרוניים וזה בכלל הוסיף טוויסט מגניב ומרים! קיבלנו עליו כל כך הרבה מחמאות, וכל החברים שלנו רוצים לסגור אותו לחתונות שלהם בהמשך.לא יכולנו לבקש תהליך הכנה טוב יותר לחתונה ממה שקיבלנו עם גביש. כבר מהפגישה הראשונית, בניית הפלייליסט המשותף, פגישה נוספת לבירה ואף שילוב מוצלח של ריקוד בהפתעה לבן הזוג. הוא היה הכי קשוב בעולם לבקשות שלנו, נתן לנו זוויות ראיה חדשות והיה פשוט מקצוען אמיתי. נתן לנו פתרונות לבעיות שצצו בזמן אמת (שגילינו עליהם רק בדיעבד). בקיצור- זכינו בטירוף.ממליצים בחום מכל הלב! אין לנו ספק שמי שיעבוד איתו ירוויח בענק🙌🙌😍❤
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אומייגאד איזה דיג׳יי ! מהשיחות הראשונות ולאורך כל הדרך החוש הומור והתחושה הנעימה של עומר עזרו לנו להקליל את האווירה ולהפוך את כל העניין המוזיקה בחתונה לחוויה ממש מיוחדת ומגניבה! הרגשנו כמה חשוב לו שהאורחים ואנחנו נהנה מהמוזיקה ושהיא תתאים בדיוק לצרכים שלנו.עומר הציע שנמלא את הפלייליסט של הקבלת פנים בשירים שאנחנו אוהבים ושיעשו לנו כיף וזו הייתה המלצה מעולה ( גם ככה רוב האנשים לא שמים לב איזה מוזיקה מתנגנת ובמקום השירים הגנריים שכולם שמים היה ממש משחרר ונעים שכל האווירה הייתה שלנו), הוא ״קרא״ את הרחבה בצורה מדהימה לאורך כל הערב וידע להתאים את המוזיקה בדיוק למי שנמצא ברחבה במקצועיות מטורפת, בנוסף לכל זה התופים האלקטרוניים שלו עשו שואו שלא רואים בכל חתונה.אפילו היה לו חשוב להגיע מוקדם ולדאוג לנו למוזיקה בזמן הצילומי משפחה והאירגונים האחרונים באולם כדי שגם החוויה הזאת תיהי מלווה במוזיקה וכיף!!!יצעירים ומבוגרים מכל הסגנונות והטעמים לא מפסיקים להגיד לנו איזה מוזיקה מדהימה הייתה בחתונה ושעומר עשה אווירה לא נורמלית לאורך כל הערב.
הצג עוד

asa   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לגביש דרך חברה שהוא ניגן אצלה בחתונה, קבענו להיפגש פגישה ראשונית והוא הגיע עד אלינו לירושלים, היה מקסים ונינוח, דיברנו המון על הטעם שלנו במוזיקהאחר כך היו שני פלייליסטים משותפים בספוטיפיי והייתה עוד פגישה שבה ממש דיברנו על הכל (שבועיים לפני החתונה כזה)בחתונה החברים שלנו והמשפחות לא הפסיקו לרקוד גם אחרי שבע וחצי שעות, הייתה אווירה מטורפת, גם בקבלת פנים ובאוכל (חתונה הפוכה) והיה פשוט מושלם וקלע לטעם שלנו ולמוזיקה שאנחנו אוהבים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up