כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שחר קדוש-איפור ועיצוב שיער

שחר קדוש-איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0509552066
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shelly   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
שחר הייתה סבלנית וקשובה לבקשות שליועזרה לי להגיע לבחירות המתאימות עבורי.אהבתי מאוד את העבודה שלה, הסדר, השקיפות והזמינות שלה לכל שאלה. בכל פעם ששאלתי והתלבטתי היא נתנה לי הסברים מפורטים כך שאדע להחליט בעצמי מה אני מעדיפה. המחיר שסגרנו היה הוגן וכל הפרטים היו מפורטים בחוזה בלי הפתעות.קבענו פגישת ניסיון (שלא כולן עושות) וזה סופר הרגיע אותי ונתן לי אופציה להתלבט ולהחליט כמו שצריך מה בא לי לעשות בדיוק ביום החתונה עצמו.התחתנתי בשישי צהריים ולכן הזמנים של הבוקר מאוד צפופים. מכיוון שהוספתי גם מלווה שחר אפילו דאגה להביא עוזרת כדי שבטוח הכל יתקתק ואכן כך היה, יכלתי להיות רגועה שהכל יילך לפי הזמנים. אין עליה בעולם!יש לי שיער דק והיא התאימה לי תוספות מדויקות וכמו שהבטיחה עיצוב השיער החזיק לכל אורך האירוע ומעבר.בנוסף למי שלא סוגרת ליווי, שחר נתנה לי ערכת טאצ' אפ מושלמת לחיזוק אחרי הצילומי חוץ והיה בה כל מה שרציתי ומעבר.מעבר לפן המקצועי, יש לה אנרגיות מהממות ומרימות והיה לי סופר כיף להתארגן איתה בבוקר החתונה (:
הצג עוד

ברקת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
שחר המהממת עשתה עבודה מדהימה עם המון אהבה ורצון לדייק ולעשות אותי להכי מושלמת שיש! תודה לך אהובה ❤️

אלינה רודרמן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרתי איפור ושיער עם חברה שלי ולצערי היא גויסה למילואים. היא הכירה לי את שחר שהייתה מוכנה בתקופה כזאת ובהתראה כל כך קצרה להגיע עד טבריה ולעשות ממני נסיכה✨היה קליק עוד מההתכתבות הראשונה, לגמרי הבינה את הראש שלי והטעם שלי, סמכתי עליה בעיניים עצומות! באמת באמת הרגשתי נסיכה בזכותה ❤️
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
שחר איפרה אותי לחינה של חברה שלי ובתור אחת שכמעט אף פעם לא מתאפרת חששתי נורא מכל מגע בפנים ובשיער שלי. אבל שחר הייתה מדהימה! קודם כל הבינה מה אני אוהבת וצריכה, הייתה זמינה אליי נגישה והכי חשוב נחמדה והעבירה את הזמן בכיף!!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
יצרתי קשר עם שחר לאחר המלצה מחברה לאיפור ושיער לאירוע משפחתי וחייב להגיד שלא טעיתי לרגע בבחירה! כבר בשיחה הכל היה מאוד רגוע ומקצועי. הסבירה לי את התהליך וכל ענייני התיאום היו מאוד נוחים מולה. ביום ההתארגנות הגיעה לפני הזמן, מאוד מאורגנת ומשרה אווירה טובה. יצא איפור משגע שנשאר שעות ושיער שעמד במקום עד השעות הקטנות של הלילה. שמחה בבחירה שלי ומקווה שתעשו בחירה נכונה גם אתן :)
הצג עוד

ofirm2912   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
וואו שחר הייתה כל כך נעימה! פשוט סמכתי עליה במאה אחוז והיא הוציאה אותי יותר יפה משחשבתי !!!
הצג עוד

לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
שחר איפרה וסירקה אותי ואת חברות שלי כולן היו מאוד מרוצות קלעה בול לטעם, האיפור לא מוגזם וכבד בדיוק מה שרצינו והכי חשוב עמיד!! לאורך כל היום האווירה הייתה נעימה מצחיקה קלילה ומרגיעה שזה מאוד חשוב!!! ממליצה בחום!
הצג עוד

שירז קו   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שחר איפרה אותי לחתונה של חברה,הגיעה אליי הביתה, עשתה לי איפור עדין ומושלם לפי בקשתי.אין אחד שלא החמיא לי והאיפור והשיער לא זזו גם בבוקר שלמחרת.ממליצה בחום ✨
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אני לקחתי אצ שחר לאיפור שיער לברית של הבן שלי. באותו יום היה לחץ והתינוק דרש המון יחז תוך כדי, שחר הייתה סופר סבלנית ומקצועית, השרתה אווירה נעימה ונינוחה והכי חשוב בסןף האירוע גרפתי מלא מחמאות על המראה שלי שבוע אחרי לידה והכל בזכותה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up